NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:26Oprindeligt skrevet af: Svupperville faktisk have taget boykins.. men så tog du ham.. men havde slet ikk regnet med at parker ville være fri efter dit draft..
ville faktisk have taget boykins.. men så tog du ham.. men havde slet ikk regnet med at parker ville være fri efter dit draft..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:32Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreDet er også begrænset hvor mange gode spillere der er tilbage.. Michael Redds kontrakt er der sku stadig, det havde jeg ikke regnet med!
Det er også begrænset hvor mange gode spillere der er tilbage.. Michael Redds kontrakt er der sku stadig, det havde jeg ikke regnet med!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:46Oprindeligt skrevet af: Svupperdet er den ikk mere.. perkins er taget og så kan kurt få lov at hænge på den 😀
og hvorfor er du ikk på MSN;)
det er den ikk mere.. perkins er taget og så kan kurt få lov at hænge på den 😀
og hvorfor er du ikk på MSN;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:50Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreJeg er hjemme hos en af mine venner, vi er et par stykker fra klasse. Vi så landskamp, og nu ser vi kung-fu film fra 80'erne, vi startede med Kung-Fu Husle (som dog ikke er fra 80'erne) og ser nu Evil Cult (verden DÅRLIGSTE kung-fu films featuring Jet Lee)
Jeg er hjemme hos en af mine venner, vi er et par stykker fra klasse. Vi så landskamp, og nu ser vi kung-fu film fra 80'erne, vi startede med Kung-Fu Husle (som dog ikke er fra 80'erne) og ser nu Evil Cult (verden DÅRLIGSTE kung-fu films featuring Jet Lee)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:52Oprindeligt skrevet af: Svupperdet er godt bare det er kung-fu 😀
det er godt bare det er kung-fu 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:55Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg har sgu også lige set et par kung fu film, bare ikke fra 80'erne.
Jeg har sgu også lige set et par kung fu film, bare ikke fra 80'erne.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:55Oprindeligt skrevet af: wukhangJeg tænkte også på at tage Redd men der var det med den kontrakt og hans små skader
Jeg tænkte også på at tage Redd men der var det med den kontrakt og hans små skader
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:58Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreOg min vens mor arbejder for Carsberg, så der er gratis øl til alle 😀
Og min vens mor arbejder for Carsberg, så der er gratis øl til alle 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 1:53Oprindeligt skrevet af: JennerSkønt at se så højt et tempo på draftet! og skønt at se at jeg er "sluppet af med" 10,1 mil, og 220 cm litauer 😀 Altid godt at stå uden Center :geek:
Skønt at se så højt et tempo på draftet! og skønt at se at jeg er "sluppet af med" 10,1 mil, og 220 cm litauer 😀 Altid godt at stå uden Center :geek:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 4:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Fedt Kurt stadig hænger på Redd!
Perkins har upside, Redd er bare dyr og ulækker;) Det er sandt, men Kurt bliver sur over denne besked i morgen.. Haha, hvad alkohol dog ikke gør ved os!
Fedt Kurt stadig hænger på Redd!
Perkins har upside, Redd er bare dyr og ulækker;) Det er sandt, men Kurt bliver sur over denne besked i morgen.. Haha, hvad alkohol dog ikke gør ved os!