NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 14:39Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg havde også Gordon som det bedste kort i expansion, men kan også godt se at han er ret så ensidig en point mand, som er en kategori Martin har rigeligt af (Arenas, Brand, JRich). Hvorimod Rodriguez har talent til at være mere allround, plus så får Gordon jo også hurtigere en lidt for høj løncheck for Martins pengekasse 😉
Iøvrigt...
Skive Sharks er nu af bordet efter Manu er røget... og dermed er flg. spillere taget af bordet:
Brendan Haywood
Robert Swift
Raja Bell
Tarence Kinsey
Jeg havde også Gordon som det bedste kort i expansion, men kan også godt se at han er ret så ensidig en point mand, som er en kategori Martin har rigeligt af (Arenas, Brand, JRich). Hvorimod Rodriguez har talent til at være mere allround, plus så får Gordon jo også hurtigere en lidt for høj løncheck for Martins pengekasse 😉
Iøvrigt...
Skive Sharks er nu af bordet efter Manu er røget... og dermed er flg. spillere taget af bordet:
Brendan Haywood
Robert Swift
Raja Bell
Tarence Kinsey
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 14:51Oprindeligt skrevet af: SvupperMartanic skrev:
Det er vi så 19 andre der også gør Svupper, hvoraf 1 og max 2 af os scorer jackpotten 🙂og det får jeg:D og hvis der er 2 tager jeg os det andet:hug:
Martanic skrev:
Det er vi så 19 andre der også gør Svupper, hvoraf 1 og max 2 af os scorer jackpotten 🙂
og det får jeg:D og hvis der er 2 tager jeg os det andet:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 14:52Oprindeligt skrevet af: SvupperNOOOO... Haywood var min:(
NOOOO... Haywood var min:(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 15:03Oprindeligt skrevet af: Miller31SvupperMaN skrev:
NOOOO... Haywood var min:(Hvorfor, du har da BB af overbetalte C's?
SvupperMaN skrev:
NOOOO... Haywood var min:(
Hvorfor, du har da BB af overbetalte C's?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 17:47Oprindeligt skrevet af: SvupperMiller31 skrev:
SvupperMaN skrev:
DO'H.. sad stadig i min egen verden og var sikker på at jeg havde fået Lil Ben:p
Miller31 skrev:
SvupperMaN skrev:
DO'H.. sad stadig i min egen verden og var sikker på at jeg havde fået Lil Ben:p
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 18:14Oprindeligt skrevet af: Miller31SvupperMaN skrev:
Miller31 skrev:
SvupperMaN skrev:
😆
Svupper i drømmeland!
SvupperMaN skrev:
Miller31 skrev:
SvupperMaN skrev:
😆
Svupper i drømmeland!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 22:17Oprindeligt skrevet af: SvupperHvor bliver wukhang af.. jeg kan ikk vente længere 😀
Hvor bliver wukhang af.. jeg kan ikk vente længere 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:11Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreFlot Niclas... jeg troede Tony Paker allerede var draftet!!! Lidt for mange øl til farmand.. (Er det ok at kalde sig farmand hvis man er 17?)
Flot Niclas... jeg troede Tony Paker allerede var draftet!!! Lidt for mange øl til farmand.. (Er det ok at kalde sig farmand hvis man er 17?)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:15Oprindeligt skrevet af: Svupperdet er heeeelt i orden:D
jeg brugte laaaang tid på at være sikker på om det var ham jeg skulle tage..
2 store kontrakter i tony og ben..
det er heeeelt i orden:D
jeg brugte laaaang tid på at være sikker på om det var ham jeg skulle tage..
2 store kontrakter i tony og ben..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. juni 2007, 0:18Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreJa ok 🙂 Det er vel også ok med Boykins, han har en lille kontrakt, og havde nogle gode kampe sidste år... Jeg er bare pisse sur over den skide landskamp, så jeg er ikke så koncentreret!
Ja ok 🙂 Det er vel også ok med Boykins, han har en lille kontrakt, og havde nogle gode kampe sidste år... Jeg er bare pisse sur over den skide landskamp, så jeg er ikke så koncentreret!