NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:50Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg vil stadig mene du kunne være kommet rigtig tæt på mesterskabet sidste år, hvis alt havde klappet. Du havde netop den rigtig blanding af dybde og impact power (eller hvad stats de nu hedder).
Jeg vil stadig mene du kunne være kommet rigtig tæt på mesterskabet sidste år, hvis alt havde klappet. Du havde netop den rigtig blanding af dybde og impact power (eller hvad stats de nu hedder).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:51Oprindeligt skrevet af: Svuppertakker kurt.. har bare ikk så meget tid når jeg er på arbejde:tdown:
takker kurt.. har bare ikk så meget tid når jeg er på arbejde:tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:59Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSvupper, du behøves jo ikke skynde dig, du har 24 timer til at tænke over det bedste for dit hold, både mht. den første sæson og fremtidige sæsoner... så bare slap lidt af - koncentrer dig om dit arbejde og lav dit næste pick i aften en gang.
Svupper, du behøves jo ikke skynde dig, du har 24 timer til at tænke over det bedste for dit hold, både mht. den første sæson og fremtidige sæsoner... så bare slap lidt af - koncentrer dig om dit arbejde og lav dit næste pick i aften en gang.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 13:02Oprindeligt skrevet af: Svuppermen havde jo haft lang tid til at tænke over mit første pick.. så det var en af de 2.. og vil ikk tage tid fra de andre hvis de godt vil drafte hurtigt..
men havde jo haft lang tid til at tænke over mit første pick.. så det var en af de 2.. og vil ikk tage tid fra de andre hvis de godt vil drafte hurtigt..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 13:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJaaa... ACTION... BigBens stats er faktisk stadig vilde, han er en imapct spiller når han snupper 2-3 blocks og solide rebounds!
Ligner vi har et nyt hold som melder sig i kampen om oprykning, eller er det et mon røgslør?
Jaaa... ACTION... BigBens stats er faktisk stadig vilde, han er en imapct spiller når han snupper 2-3 blocks og solide rebounds!
Ligner vi har et nyt hold som melder sig i kampen om oprykning, eller er det et mon røgslør?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 13:34Oprindeligt skrevet af: SvupperNah.. kan lige så godt kæmpe for det i starten.. jeg får jo rookies hvert år.. dem kan jeg altid bygge mit hold op omkring de næste par år.. og tror altså stadig Ben har nogle gode sæsoner i sig.. og C er somreglt den sværeste position at få en god spiller på..
Nah.. kan lige så godt kæmpe for det i starten.. jeg får jo rookies hvert år.. dem kan jeg altid bygge mit hold op omkring de næste par år.. og tror altså stadig Ben har nogle gode sæsoner i sig.. og C er somreglt den sværeste position at få en god spiller på..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 13:36Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTaktikken må vel også være at blive femte eller sjette sidst hvis man vil tanke... det er jo der de gode picks kommer i lotteriet!
Taktikken må vel også være at blive femte eller sjette sidst hvis man vil tanke... det er jo der de gode picks kommer i lotteriet!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 13:39Oprindeligt skrevet af: Svupperjeg tanker ikk.. går efter at komme så højt jeg kna hver sæson..
satser bare på at lave drafets steal hver sæson:D
jeg tanker ikk.. går efter at komme så højt jeg kna hver sæson..
satser bare på at lave drafets steal hver sæson:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 14:06Oprindeligt skrevet af: MartanicDet er vi så 19 andre der også gør Svupper, hvoraf 1 og max 2 af os scorer jackpotten 🙂
Det er vi så 19 andre der også gør Svupper, hvoraf 1 og max 2 af os scorer jackpotten 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 14:12Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSvupperMaN skrev:
@Knat
kører vi egentlig den liga videre næste år.. den var jo total inaktiv:(Tjah, det aner jeg faktisk ikke, commish virkede også inaktiv, så det er lidt underligt.. men hvis han kontakter os og siger "lets get ready", så er jeg klar igen.. men 8 hold var også ALT for lidt til en keeperliga.. især når man tænker på at der somregel altid er mindst 2 der ender med at blive inaktive..
Men den "rigtige" keeperliga jeg snakker om er den der kører udenfor yahoo sport off-season i "the fantasy lounge", men bruger Yahoo under sæsonen..
Forresten synes jeg det var ret modigt eller dum(dristig)t gjort at lade Ben Gordon stå ledig.. og beholde Sergio Rodriguez istedet?? Det fatter jeg ikke helt meningen med.. men de nye hold skal vel også have en chance.. ?
SvupperMaN skrev:
@Knat
kører vi egentlig den liga videre næste år.. den var jo total inaktiv:(
Tjah, det aner jeg faktisk ikke, commish virkede også inaktiv, så det er lidt underligt.. men hvis han kontakter os og siger "lets get ready", så er jeg klar igen.. men 8 hold var også ALT for lidt til en keeperliga.. især når man tænker på at der somregel altid er mindst 2 der ender med at blive inaktive..
Men den "rigtige" keeperliga jeg snakker om er den der kører udenfor yahoo sport off-season i "the fantasy lounge", men bruger Yahoo under sæsonen..
Forresten synes jeg det var ret modigt eller dum(dristig)t gjort at lade Ben Gordon stå ledig.. og beholde Sergio Rodriguez istedet?? Det fatter jeg ikke helt meningen med.. men de nye hold skal vel også have en chance.. ?