NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:01Oprindeligt skrevet af: JennerSå er kl over 12 og Niclas kan nu officielt drafte! Uha det bliver spændende!
Så er kl over 12 og Niclas kan nu officielt drafte! Uha det bliver spændende!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:01Oprindeligt skrevet af: niclasbjerreI'm on it...
I'm on it...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:01Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg sidder hele dagen og læser korrektur... så kom så med nogle overspringshandlinger og lidt mælk til kaffen.
Jeg sidder hele dagen og læser korrektur... så kom så med nogle overspringshandlinger og lidt mælk til kaffen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:15Oprindeligt skrevet af: Svuppernu troede jeg lige jeg var forsinket.. stod lige med en kunde..
men lad os komme igang;)
nu troede jeg lige jeg var forsinket.. stod lige med en kunde..
men lad os komme igang;)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:23Oprindeligt skrevet af: Miller31Lige efter bogen hva:)
Lige efter bogen hva:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:34Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg for at gi' lidt lir... så undgik Århus City Royals at miste:
Saer Sene
Joey Graham
John Salmons
Nate RobinsonMens Copenhagen AlphaHans kan beholde:
Antoine Wright
Darko Milicic
Brevin Knight...lidt en overraskelse måske at Darko blev hængende, mens Big Ben røg.
Og for at gi' lidt lir... så undgik Århus City Royals at miste:
Saer Sene
Joey Graham
John Salmons
Nate Robinson
Mens Copenhagen AlphaHans kan beholde:
Antoine Wright
Darko Milicic
Brevin Knight
...lidt en overraskelse måske at Darko blev hængende, mens Big Ben røg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:36Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:tongue:Så kom vi igang, første guard og første center af taget af bordet. En lille og stor kontrakt, to store navne.
Hvad har vi i vente (trommehvirvel)... den første forward?
:tongue:
:tongue:Så kom vi igang, første guard og første center af taget af bordet. En lille og stor kontrakt, to store navne.
Hvad har vi i vente (trommehvirvel)... den første forward?
:tongue:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:42Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg er i chok, hvorfor dog ikke my main man Graham 🙁
Jeg er i chok, hvorfor dog ikke my main man Graham 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:44Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHehe... du er en modig mand Martin. Du havde flere godter på fadet, men Gordon ligner et utrolig oplagt førstevalg.
Hehe... du er en modig mand Martin. Du havde flere godter på fadet, men Gordon ligner et utrolig oplagt førstevalg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 12:48Oprindeligt skrevet af: MartanicHelt klart, jeg vidste godt at jeg selv kunne bestemme hvem der skulle ryge fra mit hold, og Gordon er et logisk førstevalg til et nyt hold, uden at jeg selvfølgelig ved hvad andre har lagt på sølvfadet 🙂
Helt klart, jeg vidste godt at jeg selv kunne bestemme hvem der skulle ryge fra mit hold, og Gordon er et logisk førstevalg til et nyt hold, uden at jeg selvfølgelig ved hvad andre har lagt på sølvfadet 🙂