NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. maj 2007, 1:17Oprindeligt skrevet af: JennerSvupperMaN skrev:
Jeg smutter ind og læser det nu, så jeg nemmere kan hooke up med dig.. du kan lige så godt forvente en PB fra mig meget snart:lol:
Hmm det er vel bedre end at få en PB fra Jürgen :e:tdown:
SvupperMaN skrev:
Jeg smutter ind og læser det nu, så jeg nemmere kan hooke up med dig.. du kan lige så godt forvente en PB fra mig meget snart:lol:
Hmm det er vel bedre end at få en PB fra Jürgen :e:tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. maj 2007, 5:54Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHov Hov, ikke disse Jürgen, han er til Schlagermusik, lederhosen og store fadbamser... ikke sådan lige at kimse af... OG MAN SKAL IKKE kimse af ting (specielt da ingen rigtig ved hvad kimse betyder).
Har man set Svuppers billede, så får man iøvrigt også lidt flere varme følelser for "unser Jürgen".
Hov Hov, ikke disse Jürgen, han er til Schlagermusik, lederhosen og store fadbamser... ikke sådan lige at kimse af... OG MAN SKAL IKKE kimse af ting (specielt da ingen rigtig ved hvad kimse betyder).
Har man set Svuppers billede, så får man iøvrigt også lidt flere varme følelser for "unser Jürgen".
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. maj 2007, 12:59Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish Twolf skrev:
Hov Hov, ikke disse Jürgen, han er til Schlagermusik, lederhosen og store fadbamser... ikke sådan lige at kimse af... OG MAN SKAL IKKE kimse af ting (specielt da ingen rigtig ved hvad kimse betyder).Har man set Svuppers billede, så får man iøvrigt også lidt flere varme følelser for "unser Jürgen".
Enough said:D
Danish Twolf skrev:
Hov Hov, ikke disse Jürgen, han er til Schlagermusik, lederhosen og store fadbamser... ikke sådan lige at kimse af... OG MAN SKAL IKKE kimse af ting (specielt da ingen rigtig ved hvad kimse betyder).Har man set Svuppers billede, så får man iøvrigt også lidt flere varme følelser for "unser Jürgen".
Enough said:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. maj 2007, 19:20Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDanish Twolf skrev:
DRAFT ORDER KORREKTION:Simpel lodtrækning afgjorde tiebreakere mellem hhv.
VIKINGS (nu SYDHAVN) vs HIGHFLYERS
simpel lodtrækning gør at:
VIKINGS (nu SYDHAVN) vinder! og ejeren af dette pick således får #14 i første runde og #34 i anden runde, mens ejeren af HIGHFLYERS får #15 i første runde og #35 i anden runde.
Yay! I am soooo lucky!! Håber at jeg kan scoute de gode rookies i år, gik nogenlunde sidste år i min keeper-liga (draftede Ronnie Brewer og Rajon Rondo ret lavt, 10+ og 20+ vistnok)...
OVENSTÅENDE SAKSET FRA COMMISH TRÅDEN HVOR KNATLOUIE LAGDE EN BÆ (ØØH ET INDLÆG) :HUG:
Hey guys... det her er snakketråden. Den Officielt fra Commish er kun for officielle meddelelser fra Commish - Kurt, eller hvis vi ikke kan få det så fint, så fra reserve Komisk - undertegnede.
KnaldLouise, hvad er det for en keeper league du har været i før? Fortæl fortæl...
Danish Twolf skrev:
VIKINGS (nu SYDHAVN) vinder! og ejeren af dette pick således får #14 i første runde og #34 i anden runde, mens ejeren af HIGHFLYERS får #15 i første runde og #35 i anden runde.
Yay! I am soooo lucky!! Håber at jeg kan scoute de gode rookies i år, gik nogenlunde sidste år i min keeper-liga (draftede Ronnie Brewer og Rajon Rondo ret lavt, 10+ og 20+ vistnok)...
OVENSTÅENDE SAKSET FRA COMMISH TRÅDEN HVOR KNATLOUIE LAGDE EN BÆ (ØØH ET INDLÆG) :HUG:
Hey guys... det her er snakketråden. Den Officielt fra Commish er kun for officielle meddelelser fra Commish - Kurt, eller hvis vi ikke kan få det så fint, så fra reserve Komisk - undertegnede.
KnaldLouise, hvad er det for en keeper league du har været i før? Fortæl fortæl...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juni 2007, 16:56Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg er lidt spændt på om vi hører fra Niclas Bjerre i morgen... han er første mand til at vælge. Nu hvor der ikke sker en hugende i NBAiKL glæder jeg mig da lidt til at se hvad "de nye" finder i godteposerne. Har hørt lidt rygter om, at der er et par overraskende store navne imellem.
Skulle vi evt. have sådan et count down ur på forsiden? :hmm
Jeg er lidt spændt på om vi hører fra Niclas Bjerre i morgen... han er første mand til at vælge. Nu hvor der ikke sker en hugende i NBAiKL glæder jeg mig da lidt til at se hvad "de nye" finder i godteposerne. Har hørt lidt rygter om, at der er et par overraskende store navne imellem.
Skulle vi evt. have sådan et count down ur på forsiden? :hmm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juni 2007, 17:10Oprindeligt skrevet af: JennerJeg har snakket med Niclas og han siger vi hører fra ham hurtigt efter kl 12. i morgen :hug: Svupper som har pick nr 2 ville også drafte rimeligt tidligt så i morgen får vi forhåbentligt masser af aktivitet i NBAiKL 😀
Og KnaldLouise fortæl endelig om den KL du er med i :tup:
Jeg har snakket med Niclas og han siger vi hører fra ham hurtigt efter kl 12. i morgen :hug: Svupper som har pick nr 2 ville også drafte rimeligt tidligt så i morgen får vi forhåbentligt masser af aktivitet i NBAiKL 😀
Og KnaldLouise fortæl endelig om den KL du er med i :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juni 2007, 17:18Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg mest af at spændt på hva et hold som Cph Flying Peacocks kan udrette med sådanne et navn :rip:
Har hørt rygter om at deres GM er en tidligere savværks arbejder fra Østrig 😮
Både Oliver Miller og Shawn Kemp er blevet set, med et par familie pizzaer, ved holdets lejr :awch:
Jeg mest af at spændt på hva et hold som Cph Flying Peacocks kan udrette med sådanne et navn :rip:
Har hørt rygter om at deres GM er en tidligere savværks arbejder fra Østrig 😮
Både Oliver Miller og Shawn Kemp er blevet set, med et par familie pizzaer, ved holdets lejr :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juni 2007, 18:27Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Danish Twolf skrev:
Nånå, godt ord igen så. Kan vel også bare lade helt være med at poste, hvis man skal mobbes sådan for en simpel rookie-mistake.. 🙁
Har været med i en keeper-liga der kørte over yahoosport i år, ganske underholdende. Kørte ved siden af i et fantasy-forum kaldet "The Fantasy Lounge".
Kapitalistsvin skrev:
Danish Twolf skrev:
Nånå, godt ord igen så. Kan vel også bare lade helt være med at poste, hvis man skal mobbes sådan for en simpel rookie-mistake.. 🙁
Har været med i en keeper-liga der kørte over yahoosport i år, ganske underholdende. Kørte ved siden af i et fantasy-forum kaldet "The Fantasy Lounge".
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. juni 2007, 18:56Oprindeligt skrevet af: Svupper@Knat
kører vi egentlig den liga videre næste år.. den var jo total inaktiv:(
@Knat
kører vi egentlig den liga videre næste år.. den var jo total inaktiv:(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. juni 2007, 9:23Oprindeligt skrevet af: Svupper2 timer og 37 minutter endnu 😀
2 timer og 37 minutter endnu 😀