NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2007, 18:57Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenSvupperMaN skrev:
Tak for kampene drenge.. vi må lige ind og representere NBAinfo snart igen:DJa, det var sgu hyggeligt 🙂 Må helt klart gentages....
SvupperMaN skrev:
Tak for kampene drenge.. vi må lige ind og representere NBAinfo snart igen:D
Ja, det var sgu hyggeligt 🙂 Må helt klart gentages....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2007, 18:58Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDanish Twolf skrev:
hhhmm, I skulle måske fare udenfor denne lukkede tråd for at finde flere at spille med derinde ?? Bare et forslag 😉Men husk nu, når I møder andre spillere, at gøre reklame for siden og få lokket dem herind :hug:
Det talte vi også lidt om, men vi skal lige have styr på et logo til siden. Så kunne man jo måske få trykt nogle trøjer, og lave lidt reklame.
Danish Twolf skrev:
hhhmm, I skulle måske fare udenfor denne lukkede tråd for at finde flere at spille med derinde ?? Bare et forslag 😉Men husk nu, når I møder andre spillere, at gøre reklame for siden og få lokket dem herind :hug:
Det talte vi også lidt om, men vi skal lige have styr på et logo til siden. Så kunne man jo måske få trykt nogle trøjer, og lave lidt reklame.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2007, 19:42Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå er expansionlisterne sendt rundt og vi kan officielt mærke "de nyes" famlende fingre på vores blottede godter. Så vidt jeg kan regne mig frem til er der flere godter imellem, og nogle lodsedler også.
Med to formentlig gode førsterunde picks (i år og næste år) + hvad i nu kan støvsuge fra vores bænke og fra FA, så kommer det forhåbentlig snart til at se fornuftigt ud for jer. Jeg er i alt rimelig imponeret når jeg kigger på sidste års expansionhold.
Held og lykke med det, tænk jer nu godt om og forsøg at regne lidt på hvor meget impact de forskellige spillere har og realistisk set kan få i fremtiden.
Det er også værd at tænke liiidt i positioner, hvilke bliver sværest at dække ind, hvilke spillere kunne næste år gå hen at få en ekstra position osv. (især center er jo den svære at få dækket). Dog kan man også argumentere for at bedste talent/bedste spiller altid kan omsættes til tilsvarende talent på den ønskede position i offseason.
Tænk også på, at en forskel på 0.3 i steals eller blocks kan gøre en kæmpe forskel hen over en hel sæson, og man overser det nemt i forhold til en forskel på 8 pts fx.
May the best spread sheet win :hug:
Så er expansionlisterne sendt rundt og vi kan officielt mærke "de nyes" famlende fingre på vores blottede godter. Så vidt jeg kan regne mig frem til er der flere godter imellem, og nogle lodsedler også.
Med to formentlig gode førsterunde picks (i år og næste år) + hvad i nu kan støvsuge fra vores bænke og fra FA, så kommer det forhåbentlig snart til at se fornuftigt ud for jer. Jeg er i alt rimelig imponeret når jeg kigger på sidste års expansionhold.
Held og lykke med det, tænk jer nu godt om og forsøg at regne lidt på hvor meget impact de forskellige spillere har og realistisk set kan få i fremtiden.
Det er også værd at tænke liiidt i positioner, hvilke bliver sværest at dække ind, hvilke spillere kunne næste år gå hen at få en ekstra position osv. (især center er jo den svære at få dækket). Dog kan man også argumentere for at bedste talent/bedste spiller altid kan omsættes til tilsvarende talent på den ønskede position i offseason.
Tænk også på, at en forskel på 0.3 i steals eller blocks kan gøre en kæmpe forskel hen over en hel sæson, og man overser det nemt i forhold til en forskel på 8 pts fx.
May the best spread sheet win :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2007, 20:02Oprindeligt skrevet af: JennerJa en vigtig ting mange "rookies" bliver lidt forvirrede af er point, en spiller kan være god IRL fodri han kan score 17-20 point pr kamp, men leverer han ikke meget andet så er han ikke såååå meget værd i fantasy. Selvfølgelig kan det være godt hvis det lige er point man har brug for, men en spiller der levere godt i flere kats er altid godt. Desuden er point som regel det nemmeste at få fat på...
Ja en vigtig ting mange "rookies" bliver lidt forvirrede af er point, en spiller kan være god IRL fodri han kan score 17-20 point pr kamp, men leverer han ikke meget andet så er han ikke såååå meget værd i fantasy. Selvfølgelig kan det være godt hvis det lige er point man har brug for, men en spiller der levere godt i flere kats er altid godt. Desuden er point som regel det nemmeste at få fat på...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. maj 2007, 20:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSå drenge - så er alle holdsiderne opgraderet til den nye version "NBAiKL 2.0" 😉
Svinet er i gang med at finde billeder til Sæsonstats - og når de er på plads, ja, så mangler kun jeres lille BIO indlæg i bunden (Anders og mit ligner lidt hinandens, men I må gerne fyre noget helt anderledes af... ingen regler).
Lønninger for det tredje år kommer på senere på sommeren, mens døde links, forkert salary for 2007 og 2008, fejl i klubber, stavefejl, årstal etc. skal tjekkes efter af DIG SELV!!! - finder du fejl på din holdside så råb højt via PB.
Så drenge - så er alle holdsiderne opgraderet til den nye version "NBAiKL 2.0" 😉
Svinet er i gang med at finde billeder til Sæsonstats - og når de er på plads, ja, så mangler kun jeres lille BIO indlæg i bunden (Anders og mit ligner lidt hinandens, men I må gerne fyre noget helt anderledes af... ingen regler).
Lønninger for det tredje år kommer på senere på sommeren, mens døde links, forkert salary for 2007 og 2008, fejl i klubber, stavefejl, årstal etc. skal tjekkes efter af DIG SELV!!! - finder du fejl på din holdside så råb højt via PB.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 29. maj 2007, 21:16Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDanish Twolf skrev:
Så drenge - så er alle holdsiderne opgraderet til den nye version "NBAiKL 2.0" 😉Svinet er i gang med at finde billeder til Sæsonstats - og når de er på plads, ja, så mangler kun jeres lille BIO indlæg i bunden (Anders og mit ligner lidt hinandens, men I må gerne fyre noget helt anderledes af... ingen regler).
KUUUUURT!!! major fejl hos mig! Jermaine O'Neal burde stå listet til 3 mio! ret det hurtigt please 😮
Danish Twolf skrev:
Så drenge - så er alle holdsiderne opgraderet til den nye version "NBAiKL 2.0" 😉Svinet er i gang med at finde billeder til Sæsonstats - og når de er på plads, ja, så mangler kun jeres lille BIO indlæg i bunden (Anders og mit ligner lidt hinandens, men I må gerne fyre noget helt anderledes af... ingen regler).
KUUUUURT!!! major fejl hos mig! Jermaine O'Neal burde stå listet til 3 mio! ret det hurtigt please 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. maj 2007, 1:27Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå kom der billeder på samtlige holdsider... :hug:
Så kom der billeder på samtlige holdsider... :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. maj 2007, 8:32Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnsuper :hug:
Jeg har fået 2 PB'ere indtil videre med fejl på holdsider, bare fyr løs med flere (i stedet for at svare jer individuelt så råber jeg lige her), rettelser vil blive foretaget i "batches" sådan henad vejen, så fortvivl ej, jeg notere ned og så liiiiige pludselig . KAPOW!
:e
super :hug:
Jeg har fået 2 PB'ere indtil videre med fejl på holdsider, bare fyr løs med flere (i stedet for at svare jer individuelt så råber jeg lige her), rettelser vil blive foretaget i "batches" sådan henad vejen, så fortvivl ej, jeg notere ned og så liiiiige pludselig . KAPOW!
:e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 30. maj 2007, 23:37Oprindeligt skrevet af: JennerSå er der kommer lidt dating.dk info fra mig 😉 Så kan alle de supermodeller der tjekker vores side ud lige se hvordan de kan hooke up med mig :clap:
Jeg vil opfordre jer andre til også at få skrevet lidt om jer selv og sendt det til Kurt som så kan smide det ind (er der noget bedre end at kunne give Kurt arbejde?)
Så kan vi jo se hvem der først får en PB fra Kournikova der nu er single :hug:
Eller hvem der først får en PB fra Jürgen på 54 fra Hamborg 😆
Så er der kommer lidt dating.dk info fra mig 😉 Så kan alle de supermodeller der tjekker vores side ud lige se hvordan de kan hooke up med mig :clap:
Jeg vil opfordre jer andre til også at få skrevet lidt om jer selv og sendt det til Kurt som så kan smide det ind (er der noget bedre end at kunne give Kurt arbejde?)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. maj 2007, 1:09Oprindeligt skrevet af: SvupperJenner skrev:
Så er der kommer lidt dating.dk info fra mig 😉 Så kan alle de supermodeller der tjekker vores side ud lige se hvordan de kan hooke up med mig :clap:Jeg vil opfordre jer andre til også at få skrevet lidt om jer selv og sendt det til Kurt som så kan smide det ind (er der noget bedre end at kunne give Kurt arbejde?)
Jeg smutter ind og læser det nu, så jeg nemmere kan hooke up med dig.. du kan lige så godt forvente en PB fra mig meget snart:lol:
Jenner skrev:
Så er der kommer lidt dating.dk info fra mig 😉 Så kan alle de supermodeller der tjekker vores side ud lige se hvordan de kan hooke up med mig :clap:Jeg vil opfordre jer andre til også at få skrevet lidt om jer selv og sendt det til Kurt som så kan smide det ind (er der noget bedre end at kunne give Kurt arbejde?)
Jeg smutter ind og læser det nu, så jeg nemmere kan hooke up med dig.. du kan lige så godt forvente en PB fra mig meget snart:lol: