NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 13:41Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNu hvor vores spambot er gået igang med at fylde Sydhavns tråd helt op, så skal det lige pointeres, at der er folk på den liste, som har Roster Development status, dvs. tilhører allerede etablerede hold i ligaen... som fx Rudy Gay :hug:
Nu hvor vores spambot er gået igang med at fylde Sydhavns tråd helt op, så skal det lige pointeres, at der er folk på den liste, som har Roster Development status, dvs. tilhører allerede etablerede hold i ligaen... som fx Rudy Gay :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 13:54Oprindeligt skrevet af: JennerHar jeg også nævnt Svin 😉
Vi håber da selvfølgelig det bedste for Livingston men ikke for Svinet 😀
Desuden flot at du har brugt clips hvor Shaun spiller mod Khimki det pt. kun er 7. bedste hold i Rusland og som ikke engang spillede Euroleague 😆
Gad vide om der findes en highlight mix mod ordentlige NBA-hold :nanana:
Har jeg også nævnt Svin 😉
Vi håber da selvfølgelig det bedste for Livingston men ikke for Svinet 😀
Desuden flot at du har brugt clips hvor Shaun spiller mod Khimki det pt. kun er 7. bedste hold i Rusland og som ikke engang spillede Euroleague 😆
Gad vide om der findes en highlight mix mod ordentlige NBA-hold :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 14:00Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDamn... Spambot har ret... RD er forklaret, godt husket!
Damn (igen)... og det andet clip med ham der Khjobivich Bryanch, er det også fra Rusland? :hug:
Er jeg blevet forført bag lyset, eller belyst bag førerhunden... eller det der...
Damn... Spambot har ret... RD er forklaret, godt husket!
Damn (igen)... og det andet clip med ham der Khjobivich Bryanch, er det også fra Rusland? :hug:
Er jeg blevet forført bag lyset, eller belyst bag førerhunden... eller det der...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 15:16Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnEn kolde øl hentende kæreste og en shotblocking guard, hvad mere kan en fantasy GM ønske sig:
Jaaa, det er vist ikke mange guards man kan finde i den her liga der faktisk trækker block statistikken opad.. jeg kan kun komme i tanke om en enkel - hvad med dig ... MUHAHAHAHAHAHA :nanana:
En kolde øl hentende kæreste og en shotblocking guard, hvad mere kan en fantasy GM ønske sig:
Jaaa, det er vist ikke mange guards man kan finde i den her liga der faktisk trækker block statistikken opad.. jeg kan kun komme i tanke om en enkel - hvad med dig ... MUHAHAHAHAHAHA :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 15:32Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå længe Shaun er ude og både Wade og Josh Smith kvalificerer sig som shooting guards kan jeg komme i tanke om 2.
:rip:
Så længe Shaun er ude og både Wade og Josh Smith kvalificerer sig som shooting guards kan jeg komme i tanke om 2.
:rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 15:51Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Så længe Shaun er ude og både Wade og Josh Smith kvalificerer sig som shooting guards kan jeg komme i tanke om 2.:rip:
😆 😆 [ROFL emoticon savnes] 😆 😆
LEIF ER EN STRAND
Kapitalistsvin skrev:
Så længe Shaun er ude og både Wade og Josh Smith kvalificerer sig som shooting guards kan jeg komme i tanke om 2.:rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. maj 2007, 1:33Oprindeligt skrevet af: SvupperIhhh.. kan vi ikk bare komme igang med expansion draftet.. kan ikk vente mere:(
Ihhh.. kan vi ikk bare komme igang med expansion draftet.. kan ikk vente mere:(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2007, 16:43Oprindeligt skrevet af: SvupperTak for kampene drenge.. vi må lige ind og representere NBAinfo snart igen:D
Tak for kampene drenge.. vi må lige ind og representere NBAinfo snart igen:D
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2007, 17:09Oprindeligt skrevet af: JennerOg til dem der ikke fatter et mug af hvad vores nye rookie siger, så kan jeg fortælle at Svupper, Jonas (Highflyers) og mig (Fistfighters) har været inde på Israels plads og spille lidt bold i dag... Vi var lidt tidligt på den så der gik noget tid før der kom noget competition, men da der begyndte at dukke folk op fik vi da spillet, og vi vandt da vist alle vores kampe undtagen den sidste....
Vi har på redaktionen snakket lidt om at mødes en dag og spille noget bold, spise noget mad og drikke nogen bajere, og her kunne det da også være sjovt at have nogen fra NBAiKL....
Og til dem der ikke fatter et mug af hvad vores nye rookie siger, så kan jeg fortælle at Svupper, Jonas (Highflyers) og mig (Fistfighters) har været inde på Israels plads og spille lidt bold i dag... Vi var lidt tidligt på den så der gik noget tid før der kom noget competition, men da der begyndte at dukke folk op fik vi da spillet, og vi vandt da vist alle vores kampe undtagen den sidste....
Vi har på redaktionen snakket lidt om at mødes en dag og spille noget bold, spise noget mad og drikke nogen bajere, og her kunne det da også være sjovt at have nogen fra NBAiKL....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. maj 2007, 18:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnhhhmm, I skulle måske fare udenfor denne lukkede tråd for at finde flere at spille med derinde ?? Bare et forslag 😉
Men husk nu, når I møder andre spillere, at gøre reklame for siden og få lokket dem herind :hug:
hhhmm, I skulle måske fare udenfor denne lukkede tråd for at finde flere at spille med derinde ?? Bare et forslag 😉
Men husk nu, når I møder andre spillere, at gøre reklame for siden og få lokket dem herind :hug: