NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 1:20Oprindeligt skrevet af: bozzyDamn, godt at man ikke ligner sådanne en fesen badminton dreng :rip: - Hun er lækker nok, men nok også en golddigger 😉
Damn, godt at man ikke ligner sådanne en fesen badminton dreng :rip: - Hun er lækker nok, men nok også en golddigger 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 1:24Oprindeligt skrevet af: bozzyKommer lige tanke om at Stafana synes at jeg lignede Peter André. B)
Kommer lige tanke om at Stafana synes at jeg lignede Peter André. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 3:19Oprindeligt skrevet af: GaflenDet var tyveri ved højlys dag fx så ramte jeg helt ned som nr 8 pga ARgh expansion en ikke helt tilfreds Gaffel
Det var tyveri ved højlys dag fx så ramte jeg helt ned som nr 8 pga ARgh expansion en ikke helt tilfreds Gaffel
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 7:17Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHold kæft hvor er det nedtur for Los Gaflos!
Og hvor er det skøøøønt at vi lavede det Robin Hood halløj, endnu engang viser Grunts sig som et frisk pust over landet! Det er aggressiv og kreativ topstyring at its best.
Hold kæft hvor er det nedtur for Los Gaflos!
Og hvor er det skøøøønt at vi lavede det Robin Hood halløj, endnu engang viser Grunts sig som et frisk pust over landet! Det er aggressiv og kreativ topstyring at its best.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 9:09Oprindeligt skrevet af: PacersNu skal jeg dog ikke blive foooor kæphøj, Nillsons pick som jeg har kunne blive nr 10, og mit eget (som Guzzlers har) kunne blive 1 eller 2. Så er det pludseligt ikke så sjovt længere....
Det var godt du ikke nåede at blive for kæphøj Jeppe 😀 !!! Eller noget.... Det var da ærgeligt at du endte som nummer 8 (så vidt jeg kan se) pga expansion og jeg nuppede top 3 med dit pick :nanana: 😆
Men hold kæft jeg har sq også lidt ondt af Gaflen - det pick kunne måske have været vendepunktet for ham!
Nu skal jeg dog ikke blive foooor kæphøj, Nillsons pick som jeg har kunne blive nr 10, og mit eget (som Guzzlers har) kunne blive 1 eller 2. Så er det pludseligt ikke så sjovt længere....
Det var godt du ikke nåede at blive for kæphøj Jeppe 😀 !!! Eller noget.... Det var da ærgeligt at du endte som nummer 8 (så vidt jeg kan se) pga expansion og jeg nuppede top 3 med dit pick :nanana: 😆
Men hold kæft jeg har sq også lidt ondt af Gaflen - det pick kunne måske have været vendepunktet for ham!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 10:07Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKurts hold - hvis ikke vi havde lavet dispersion og en lille ofrende handel til sidst på sæsonen...
Deron Williams
Dwayne Wade
Gerald Green
Josh Smith
Kevin Durant
Chris Bosh
Dwight Howard
Greg Oden
Andrew Bogutskal man 🙁 eller 😆
Jeg kræver at Svinet waiver Gay og Chris Paul som kompensation - mindst !!
Kurts hold - hvis ikke vi havde lavet dispersion og en lille ofrende handel til sidst på sæsonen...
Deron Williams
Dwayne Wade
Gerald Green
Josh Smith
Kevin Durant
Chris Bosh
Dwight Howard
Greg Oden
Andrew Bogut
skal man 🙁 eller 😆
Jeg kræver at Svinet waiver Gay og Chris Paul som kompensation - mindst !!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 10:18Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinRobing Hood er pludselig vendt på hovedet og viser sig at være Grunts' bedste handel denne sæson :clap: :nanana:
Til de nye, som ikke lige fatter hvad fanden vi snakker om, så tjek Arkivet under NBAiKL, der vil i bl.a. finde en oversigt over samtlige handler sidste år, og deri, finder i The Robin Hood act.
EDIT: Som i kan læse hvis i kigger rundt i Snakketråden og Commish Official, så var Robin Hood'en en absolut engangsforestilling, herfra hænger man sgu på sine egne beslutninger.
Robing Hood er pludselig vendt på hovedet og viser sig at være Grunts' bedste handel denne sæson :clap: :nanana:
Til de nye, som ikke lige fatter hvad fanden vi snakker om, så tjek Arkivet under NBAiKL, der vil i bl.a. finde en oversigt over samtlige handler sidste år, og deri, finder i The Robin Hood act.
EDIT: Som i kan læse hvis i kigger rundt i Snakketråden og Commish Official, så var Robin Hood'en en absolut engangsforestilling, herfra hænger man sgu på sine egne beslutninger.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 10:32Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Robing Hood er pludselig vendt på hovedet og viser sig at være Grunts' bedste handel denne sæson :clap: :nanana:Til de nye, som ikke lige fatter hvad fanden vi snakker om, så tjek Arkivet under NBAiKL, der vil i bl.a. finde en oversigt over samtlige handler sidste år, og deri, finder i The Robin Hood act.
Absolut éngangsforteelse yup - så hellere lukke ligaen.
Til de nye, kan det måske også anebfales en dag man VIRKELIG keder sig, at gå ind på NBAiKL siden og trykke på "GAMLE NYHEDER". Så kan man skimme lidt igennem hvad der er sket af ændringer i ligaen og sååån tilbage i tiden.
EDIT: og vil man ha' sig en griner - eller bare ryste på hovedet, så er der jo også alle de gamle ULTIMATE INSIDERS :awch:
Kapitalistsvin skrev:
Robing Hood er pludselig vendt på hovedet og viser sig at være Grunts' bedste handel denne sæson :clap: :nanana:Til de nye, som ikke lige fatter hvad fanden vi snakker om, så tjek Arkivet under NBAiKL, der vil i bl.a. finde en oversigt over samtlige handler sidste år, og deri, finder i The Robin Hood act.
Absolut éngangsforteelse yup - så hellere lukke ligaen.
Til de nye, kan det måske også anebfales en dag man VIRKELIG keder sig, at gå ind på NBAiKL siden og trykke på "GAMLE NYHEDER". Så kan man skimme lidt igennem hvad der er sket af ændringer i ligaen og sååån tilbage i tiden.
EDIT: og vil man ha' sig en griner - eller bare ryste på hovedet, så er der jo også alle de gamle ULTIMATE INSIDERS :awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 13:15Oprindeligt skrevet af: Miller31Hmm, det må stå skidt til for Frederiksberg Fistfighters, når manden(eller?) i spidsen for franchiset officielt går i skole:lol:
Dog dejligt at se en insider igen!
Hmm, det må stå skidt til for Frederiksberg Fistfighters, når manden(eller?) i spidsen for franchiset officielt går i skole:lol:
Dog dejligt at se en insider igen!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. maj 2007, 13:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSom Commish, må jeg pointere at Ligaens officielle holdning er at det aldrig er slemt at forsøge at forbedre sit teoretiske standpunkt, og vi opfordrer gerne til fortsat uddanelse af vores GM'ere.
PS. at så GM Døssing i DEN grad har brug for at lære at regne er en helt anden sag... hvordan kan man ellers komme frem til at GM Ravn skulle have fusket med lodtrækningen.. [fløjte emoticon]
Som Commish, må jeg pointere at Ligaens officielle holdning er at det aldrig er slemt at forsøge at forbedre sit teoretiske standpunkt, og vi opfordrer gerne til fortsat uddanelse af vores GM'ere.
PS. at så GM Døssing i DEN grad har brug for at lære at regne er en helt anden sag... hvordan kan man ellers komme frem til at GM Ravn skulle have fusket med lodtrækningen.. [fløjte emoticon]