NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:55Oprindeligt skrevet af: Smukke Dirker det kun NBAiKL folk der kan læse i den her tråd?
er det kun NBAiKL folk der kan læse i den her tråd?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 17:01Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJenner skrev:
Hvis blot hun var :love:Hun ville gå over både Oden og Durant, tænk at skulle bade minimum 82 gange om året med hende :hug:
😆 - Carter ville nok være godt træt af at skulle bytte Durants svedige krop ud med hendes.
@ smukkeDirk: JA... det er det, eller havde vi ikke så mange aktive medlemmer :tongue:
Jenner skrev:
Hvis blot hun var :love:Hun ville gå over både Oden og Durant, tænk at skulle bade minimum 82 gange om året med hende :hug:
😆 - Carter ville nok være godt træt af at skulle bytte Durants svedige krop ud med hendes.
@ smukkeDirk: JA... det er det, eller havde vi ikke så mange aktive medlemmer :tongue:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 17:15Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKan godt være jeg ikke fik det sagt til jer 6 nye, så ALLE tråde under kategorien "Keeper League" er forbeholdt de 20 GM'ere... Tidligere var det kun "skrivebeskyttet", men nu er det også "læsebeskyttet".
Kan godt være jeg ikke fik det sagt til jer 6 nye, så ALLE tråde under kategorien "Keeper League" er forbeholdt de 20 GM'ere... Tidligere var det kun "skrivebeskyttet", men nu er det også "læsebeskyttet".
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 17:21Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...og iøvrigt, Ultimate Insider tråden må der ikke kommenteres i med oneliners eller reelle indlæg om spørgsmål og opklaringer, den er kun til... Hoopshype-agtige saksede indlæg fra de 20 lokalsprøjter der dækker NBAiKL klubberne både med kulørte sladderblade indlæg og mere seriøse interviews.
For resten Jens, du har allerede scoret godt på TJ Ford handlen, da du jo ikke kan droppe længere ned end #10 - og dermed har et bedre prospekt end TJ på hånden til en lav løn... med andre ord... DUMME SVIN.
...og iøvrigt, Ultimate Insider tråden må der ikke kommenteres i med oneliners eller reelle indlæg om spørgsmål og opklaringer, den er kun til... Hoopshype-agtige saksede indlæg fra de 20 lokalsprøjter der dækker NBAiKL klubberne både med kulørte sladderblade indlæg og mere seriøse interviews.
For resten Jens, du har allerede scoret godt på TJ Ford handlen, da du jo ikke kan droppe længere ned end #10 - og dermed har et bedre prospekt end TJ på hånden til en lav løn... med andre ord... DUMME SVIN.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 17:58Oprindeligt skrevet af: JennerHehe ja jeg har allerede lavet en god handel men hvor sejt kunne det ikke være at få Oden eller Durant for TJ Ford der vel og bemærke koster 8 mil næste år 😀
Nu skal jeg dog ikke blive foooor kæphøj, Nillsons pick som jeg har kunne blive nr 10, og mit eget (som Guzzlers har) kunne blive 1 eller 2. Så er det pludseligt ikke så sjovt længere....:tdown:
Hehe ja jeg har allerede lavet en god handel men hvor sejt kunne det ikke være at få Oden eller Durant for TJ Ford der vel og bemærke koster 8 mil næste år 😀
Nu skal jeg dog ikke blive foooor kæphøj, Nillsons pick som jeg har kunne blive nr 10, og mit eget (som Guzzlers har) kunne blive 1 eller 2. Så er det pludseligt ikke så sjovt længere....:tdown:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 23:29Oprindeligt skrevet af: ZonkerNu skal det her ikke gå hen og blive til en "Hvem ligner hvem"-tråd. Men der er sgu noget om det her..
Smukke Dirk
smukke Dirk
Nu skal det her ikke gå hen og blive til en "Hvem ligner hvem"-tråd. Men der er sgu noget om det her..
Smukke Dirk
smukke Dirk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 23:32Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkZonker skrev:
Nu skal det her ikke gå hen og blive til en "Hvem ligner hvem"-tråd. Men der er sgu noget om det her..Smukke Dirk
smukke Dirk
hey hey jeg kan aldrig blive lige så smuk som Dirken... desuden mangler jeg en ring i øret, at jeg så er lige så god er en anden sag :hug:
Zonker skrev:
Nu skal det her ikke gå hen og blive til en "Hvem ligner hvem"-tråd. Men der er sgu noget om det her..Smukke Dirk
smukke Dirk
hey hey jeg kan aldrig blive lige så smuk som Dirken... desuden mangler jeg en ring i øret, at jeg så er lige så god er en anden sag :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 23:42Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkDanish Twolf skrev:
Du skal ikke pege fingre...grimme Wendt..
haha... nicely done Kurten! jeg lå ellers lige og rodede med noget steve blake, men det der er jo meget bedre 😀
så hellere Dirk!
Danish Twolf skrev:
Du skal ikke pege fingre...grimme Wendt..
haha... nicely done Kurten! jeg lå ellers lige og rodede med noget steve blake, men det der er jo meget bedre 😀
så hellere Dirk!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. maj 2007, 0:06Oprindeligt skrevet af: ZonkerGrr.. Jeg sagde jo netop at dette ikke skulle blive til en "Hvem ligner hvem"-tråd. Selvom det nu er okay at ligne Super Ozzy.
Jeg har nu før fået at vide at jeg ligner ham her
Hvilket ikke er så slemt, når man tænker på at han knalder hende her
Grr.. Jeg sagde jo netop at dette ikke skulle blive til en "Hvem ligner hvem"-tråd. Selvom det nu er okay at ligne Super Ozzy.
Jeg har nu før fået at vide at jeg ligner ham her
Hvilket ikke er så slemt, når man tænker på at han knalder hende her