NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:01Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkGO Boston! men helst som nummer 2, jeg tror mit hoved eksplodere hvis jeg skal til at vælge mellem oden og durant
GO Boston! men helst som nummer 2, jeg tror mit hoved eksplodere hvis jeg skal til at vælge mellem oden og durant
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:03Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvinsmukke Dirk skrev:
GO Boston! men helst som nummer 2, jeg tror mit hoved eksplodere hvis jeg skal til at vælge mellem oden og durantHehe... jeg havde sgu nok snuppet Josh McRoberts... 😉
smukke Dirk skrev:
GO Boston! men helst som nummer 2, jeg tror mit hoved eksplodere hvis jeg skal til at vælge mellem oden og durant
Hehe... jeg havde sgu nok snuppet Josh McRoberts... 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:05Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkKapitalistsvin skrev:
smukke Dirk skrev:
GO Boston! men helst som nummer 2, jeg tror mit hoved eksplodere hvis jeg skal til at vælge mellem oden og durantHehe... jeg havde sgu nok snuppet Josh McRoberts... 😉
hmmm... ikke nogen dum ide måske :hmm
JEG GØR DET SGU! , tak for tippet :e
😆
Kapitalistsvin skrev:
smukke Dirk skrev:
hmmm... ikke nogen dum ide måske :hmm
JEG GØR DET SGU! , tak for tippet :e
😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:06Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNår rookies laver den slags jokes bliver jeg lidt nervøs... :uhoh:
Når rookies laver den slags jokes bliver jeg lidt nervøs... :uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:08Oprindeligt skrevet af: GaflenHehe så tager jeg sq DJ Strawberry ! 😆
Hehe så tager jeg sq DJ Strawberry ! 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:25Oprindeligt skrevet af: Zonker/me vil gerne have omdøbt Numsenapperen til Årets McHale :rip:
/me vil gerne have omdøbt Numsenapperen til Årets McHale :rip:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:25Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg vil ha' Paul Shirley... eller en blå ballon.
Meeeeen, jeg går helt amokka hvis der er nogen der drafter Oden i første runde, man kan jo ikke bygge et hold op fra grunden af med en 45 årig mand som center.
Jeg vil ha' Paul Shirley... eller en blå ballon.
Meeeeen, jeg går helt amokka hvis der er nogen der drafter Oden i første runde, man kan jo ikke bygge et hold op fra grunden af med en 45 årig mand som center.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:32Oprindeligt skrevet af: JennerSå har jeg lige smækket et lille Ultimat Insider indlæg sammen... så kan alle i nye få lidt evt. inspiration 😉
Så har jeg lige smækket et lille Ultimat Insider indlæg sammen... så kan alle i nye få lidt evt. inspiration 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:40Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMen jeg forstår det ikke helt Jenner... er Carmen i draftet i år?
Men jeg forstår det ikke helt Jenner... er Carmen i draftet i år?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 16:46Oprindeligt skrevet af: JennerHvis blot hun var :love:
Hun ville gå over både Oden og Durant, tænk at skulle bade minimum 82 gange om året med hende :hug:
Hvis blot hun var :love:
Hun ville gå over både Oden og Durant, tænk at skulle bade minimum 82 gange om året med hende :hug: