NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 18:49Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Tillykke til expansionholdene, hvad i så end har ønsket jer. Efter top 2 måske 3 i år er rookierne svære at bedømme ned til omkring 7.Bliver spændende at se hvad der bliver smidt på porten i expansion (der var jo engang en kåd GM som smed en stjerne PF i Jermaine O'Neal, mens en anden lod André Miller gå).
Nu spørger jeg måske lidt dumt (igen), da jeg garanteret har læst det før, men hvornår (og hvor mange) spillere skal jeg sætte "klar" til expansion-holdene?
Kapitalistsvin skrev:
Tillykke til expansionholdene, hvad i så end har ønsket jer. Efter top 2 måske 3 i år er rookierne svære at bedømme ned til omkring 7.Bliver spændende at se hvad der bliver smidt på porten i expansion (der var jo engang en kåd GM som smed en stjerne PF i Jermaine O'Neal, mens en anden lod André Miller gå).
Nu spørger jeg måske lidt dumt (igen), da jeg garanteret har læst det før, men hvornår (og hvor mange) spillere skal jeg sætte "klar" til expansion-holdene?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 18:57Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinFra forfatningen:
§ 4.6. Før draftet i 2007, vil der blive afholdt et expansion draft, hvor de projekterede 4 hold der skal indtræde i ligaen, vil drafte 12 spillere hver efter slangeprincippet. Først draftes spillere fra de 16 eksisterende NBAiKL hold og dernæst draftes fra puljen af FA’ere.
De 16 eksisterende hold, vil – ved indsendelse af en liste til Commish - beskytte op til 7 af deres spillere (samtidig er også deres RD spiller beskyttet), hvorefter de øvrige vil kunne risikere at blive draftet af de nye expansionhold. Dog vil ingen af de 16 eksisterende hold miste mere end 1 spiller, og når denne spiller er taget i draftet, vil de resterende ubeskyttede spillere fra det hold således blive ”taget af bordet” og kan ikke draftes.
Redd er SLET ikke i samme klasse som T-Mac og Camby, vil næsten synes Redd nærmer sig negativ værdi med den store kontrakt :nanana:
Fra forfatningen:
§ 4.6. Før draftet i 2007, vil der blive afholdt et expansion draft, hvor de projekterede 4 hold der skal indtræde i ligaen, vil drafte 12 spillere hver efter slangeprincippet. Først draftes spillere fra de 16 eksisterende NBAiKL hold og dernæst draftes fra puljen af FA’ere.
De 16 eksisterende hold, vil – ved indsendelse af en liste til Commish - beskytte op til 7 af deres spillere (samtidig er også deres RD spiller beskyttet), hvorefter de øvrige vil kunne risikere at blive draftet af de nye expansionhold. Dog vil ingen af de 16 eksisterende hold miste mere end 1 spiller, og når denne spiller er taget i draftet, vil de resterende ubeskyttede spillere fra det hold således blive ”taget af bordet” og kan ikke draftes.
Redd er SLET ikke i samme klasse som T-Mac og Camby, vil næsten synes Redd nærmer sig negativ værdi med den store kontrakt :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 19:05Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnIkke disse Redd, han gir fornuftige boards for en SG, er en top 10 scorer og river gode steals... Kan faktisk booste et D2 hold i 3 cats og ikke mindst udspille hele Grunts holdet i en 1 on 12 game. 😆
Men nok om spillere - det her lugter af tampering...
Til gengæld vil jeg godt lige komme med en henstilling til samtlige 16 GM'ere for de eksisterende hold (inkl. farmand selv). Der vil blive slået hårdt ned (fratagelse af draft picks måske ??), hvis det opdages at en af de 16 GM'ere snakker med Expansion holdene om deres valg (eller fravalg) i expansion draftet.
Ingen forsøg på at påvirke hvilke spillere expansion holdene drafter fra de eksisterende rosters vil blive tolereret.
Ikke disse Redd, han gir fornuftige boards for en SG, er en top 10 scorer og river gode steals... Kan faktisk booste et D2 hold i 3 cats og ikke mindst udspille hele Grunts holdet i en 1 on 12 game. 😆
Men nok om spillere - det her lugter af tampering...
Til gengæld vil jeg godt lige komme med en henstilling til samtlige 16 GM'ere for de eksisterende hold (inkl. farmand selv). Der vil blive slået hårdt ned (fratagelse af draft picks måske ??), hvis det opdages at en af de 16 GM'ere snakker med Expansion holdene om deres valg (eller fravalg) i expansion draftet.
Ingen forsøg på at påvirke hvilke spillere expansion holdene drafter fra de eksisterende rosters vil blive tolereret.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 19:06Oprindeligt skrevet af: GaflenForresten Ja Hej til alle jer expansion hold husk jeg er go og trade med sidste 2 år sidste plads og 2 gange nomineret til årest numsenapper så i ka altid få en go handel med mig send mig en pb så ka i lige få min msn hvis jeg ikke allerede har været der
Forresten Ja Hej til alle jer expansion hold husk jeg er go og trade med sidste 2 år sidste plads og 2 gange nomineret til årest numsenapper så i ka altid få en go handel med mig send mig en pb så ka i lige få min msn hvis jeg ikke allerede har været der
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 19:08Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHehe...
Men god pointe.
EDIT: Svar på Danish's indlæg.
Hehe...
Men god pointe.
EDIT: Svar på Danish's indlæg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. maj 2007, 10:53Oprindeligt skrevet af: KnatLouieKapitalistsvin skrev:
Fra forfatningen:§ 4.6. Før draftet i 2007, vil der blive afholdt et expansion draft, hvor de projekterede 4 hold der skal indtræde i ligaen, vil drafte 12 spillere hver efter slangeprincippet. Først draftes spillere fra de 16 eksisterende NBAiKL hold og dernæst draftes fra puljen af FA’ere.
Ok, og det er 27/5 der er deadline, tak for det :tup: - har dog 8 spillere der er keeper-værdige, så det bliver tough at vælge..
Kapitalistsvin skrev:
Fra forfatningen:§ 4.6. Før draftet i 2007, vil der blive afholdt et expansion draft, hvor de projekterede 4 hold der skal indtræde i ligaen, vil drafte 12 spillere hver efter slangeprincippet. Først draftes spillere fra de 16 eksisterende NBAiKL hold og dernæst draftes fra puljen af FA’ere.
Ok, og det er 27/5 der er deadline, tak for det :tup: - har dog 8 spillere der er keeper-værdige, så det bliver tough at vælge..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. maj 2007, 10:58Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn...bare smid Kirk eller TMac - der er overvurderede og dyre alligevel :hug:
...bare smid Kirk eller TMac - der er overvurderede og dyre alligevel :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. maj 2007, 21:10Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish Twolf skrev:
...bare smid Kirk eller TMac - der er overvurderede og dyre alligevel :hug:Ja, du har sikkert ret.. tror også jeg smider Odom og Camby, nu hvor jeg er igang med at dumpe mit hold.. eller.. ? B)
Én ting er ihvertfald sikkert, Maurice Ager bliver MVP i 2008..
eller også er det LVP.
Danish Twolf skrev:
...bare smid Kirk eller TMac - der er overvurderede og dyre alligevel :hug:
Ja, du har sikkert ret.. tror også jeg smider Odom og Camby, nu hvor jeg er igang med at dumpe mit hold.. eller.. ? B)
Én ting er ihvertfald sikkert, Maurice Ager bliver MVP i 2008..
eller også er det LVP.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 15:16Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinOK knægte, så er det i nat det afgøres hvem der får chancen for at snuppe Joakim Noah med pick #1.
Her er Kurts opvarmning til nattens altafgørende spil banko:
Next up bliver så natten til onsdag, hvor ESPN viser draft lottery der bestemmer hvorledes de andre hold udenfor årets top 5 bliver indplaceret i draftrækkefølgen.
Dette gøres iht. den gamle forfatning (som ikke længere er på siden), med den lille ændring at i stedet for terningekast, så bruger vi ESPN's lottery. Der er 11 hold udenfor top 5 i år, så draftrækkefølgen ser ud som følger:
#1 = #1 i lotteriet
#2 = #2 i lotteriet
#3 = #3 i lotteriet
-------------------------
#4 = Flying Peacocks
#5 = Royal Knuckles
#6 = Big Ballers
#7 = Warriors
------------------------
#8 = #4 i lotteriet
#9 = #5 i lotteriet
#10 = #6 i lotteriet
#11 = #7 i lotteriet
#12 = #8 i lotteriet
#13 = #9 i lotteriet
#14 = #10 i lotteriet
#15 = #11 i lotteriet
----------------------------
#16 - Jail Blazers
#17 - Hooters
#18 - AlphaHans
#19 - Grunts
#20 - TWolf...og parringerne mellem NBAiKL og NBA holdene i lotteriet er som flg.:
SuperForkes = Memphis
Sharks = Boston
Silver Foxes = Milwaukee
FistFighters = Atlanta
BeerGuzzlers = Seattle
Burnin' Reds = Portland
GangStars = Minnesota
GameBreakers = Charlotte
City Royals = New York
Sydhavn = Sacramento
Highflyers = IndianaSå alle jer indehavere af picks fra de ovenstående hold, kan sidde og svede med når lottery går igang på ESPN, og håbe på at netop det NBA hold der er parret med jeres pick ender i top.
Et top 2 pick kunne godt ligne fundamentet for et mesterskab... selv om jeg ikke ligger godt til i svinget før det her draft, så er jeg da lidt spændt på hvem af jer der får Oden og Durant.
OK knægte, så er det i nat det afgøres hvem der får chancen for at snuppe Joakim Noah med pick #1.
Her er Kurts opvarmning til nattens altafgørende spil banko:
Next up bliver så natten til onsdag, hvor ESPN viser draft lottery der bestemmer hvorledes de andre hold udenfor årets top 5 bliver indplaceret i draftrækkefølgen.
Dette gøres iht. den gamle forfatning (som ikke længere er på siden), med den lille ændring at i stedet for terningekast, så bruger vi ESPN's lottery. Der er 11 hold udenfor top 5 i år, så draftrækkefølgen ser ud som følger:
#1 = #1 i lotteriet
#2 = #2 i lotteriet
#3 = #3 i lotteriet
-------------------------
#4 = Flying Peacocks
#5 = Royal Knuckles
#6 = Big Ballers
#7 = Warriors
------------------------
#8 = #4 i lotteriet
#9 = #5 i lotteriet
#10 = #6 i lotteriet
#11 = #7 i lotteriet
#12 = #8 i lotteriet
#13 = #9 i lotteriet
#14 = #10 i lotteriet
#15 = #11 i lotteriet
----------------------------
#16 - Jail Blazers
#17 - Hooters
#18 - AlphaHans
#19 - Grunts
#20 - TWolf...og parringerne mellem NBAiKL og NBA holdene i lotteriet er som flg.:
SuperForkes = Memphis
Sharks = Boston
Silver Foxes = Milwaukee
FistFighters = Atlanta
BeerGuzzlers = Seattle
Burnin' Reds = Portland
GangStars = Minnesota
GameBreakers = Charlotte
City Royals = New York
Sydhavn = Sacramento
Highflyers = IndianaSå alle jer indehavere af picks fra de ovenstående hold, kan sidde og svede med når lottery går igang på ESPN, og håbe på at netop det NBA hold der er parret med jeres pick ender i top.
Et top 2 pick kunne godt ligne fundamentet for et mesterskab... selv om jeg ikke ligger godt til i svinget før det her draft, så er jeg da lidt spændt på hvem af jer der får Oden og Durant.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. maj 2007, 15:56Oprindeligt skrevet af: Gaflenhvorfor er jeg lige blevet Verdens Største Memphis Fan ? gad vide men ok jeg hvis 7,9.13 jeg ikke rammer 1 overall så giver jeg glædeligt JR Smith for det
hvorfor er jeg lige blevet Verdens Største Memphis Fan ? gad vide men ok jeg hvis 7,9.13 jeg ikke rammer 1 overall så giver jeg glædeligt JR Smith for det