NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2007, 21:07Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
...at stifte nærmere bekendtskab...
*hvisle, hvisle... øjnenes gulgrønne spiraler begynder at rotere*
Hvis det her er, hvad jeg tror det er, så står der en meget farlig mand og ånder dig i nakken lige nu... well, nu er det bare Pacers, men i princippet!
Et glimrende eksempel på den elendige humor!
Kapitalistsvin skrev:
...at stifte nærmere bekendtskab...
*hvisle, hvisle... øjnenes gulgrønne spiraler begynder at rotere*
Hvis det her er, hvad jeg tror det er, så står der en meget farlig mand og ånder dig i nakken lige nu... well, nu er det bare Pacers, men i princippet!
Et glimrende eksempel på den elendige humor!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2007, 21:12Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinNu skræmmer du jo de nye pus med dit smagsdommeri... let out the bad hair.
:e
Nu skræmmer du jo de nye pus med dit smagsdommeri... let out the bad hair.
:e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2007, 8:53Oprindeligt skrevet af: PacersHvis det her er, hvad jeg tror det er, så står der en meget farlig mand og ånder dig i nakken lige nu... well, nu er det bare Pacers, men i princippet!
Jeg er skam meget meget farlig! Men du en langhåret litteraturstuderende uuuuuhhhh.... Ja det må siges at skræmme folk helt vildt 😆
Jeg er skam meget meget farlig! Men du en langhåret litteraturstuderende uuuuuhhhh.... Ja det må siges at skræmme folk helt vildt 😆
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. maj 2007, 9:35Oprindeligt skrevet af: wukhangTak for velkomsten.
Håber på en god sæson. Det skal nok blive sjovt
Tak for velkomsten.
Håber på en god sæson. Det skal nok blive sjovt
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 0:05Oprindeligt skrevet af: KnatLouieAh, endelig fandt jeg vej til siden! Tak for at jeg måtte joine "klubben", det så er mig der har overtaget Vikings-holdet, så bare send mig nogle trade-offers i en fart, da jeg helst skulle komme under salary cap inden sæsonen starter.. jeg føler ikke rigtig noget for T-Mac eller Camby (men ved selvfølgelig at de har mad skillz), så hvis der er nogen interesserede, så fyr løs med trades.
Ah, endelig fandt jeg vej til siden! Tak for at jeg måtte joine "klubben", det så er mig der har overtaget Vikings-holdet, så bare send mig nogle trade-offers i en fart, da jeg helst skulle komme under salary cap inden sæsonen starter.. jeg føler ikke rigtig noget for T-Mac eller Camby (men ved selvfølgelig at de har mad skillz), så hvis der er nogen interesserede, så fyr løs med trades.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 6:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHusk nu allesammen at handel -iht. kalenderen- først åbner den 1. Juli... altså om 1½ måned.
Der findes ikke rigtig nogen regel mod at snakke om handler udenfor trading sæsonen (tampering), men ingen aftaler kan gælde - så betragt al handelssnak som følere der ikke er bindende.
Det sagt så kan jeg da godt liiiige tage Camby og dit første runde for Michael Redd og et 7. runde pick :hug:
EDIT:
[fader Kurts keeper råd - Mode 1]
Iøvrigt til de nye, der er mange af os der skal under salary cap, men det skal man først være lige inden sæsonstart, så rig lejlighed til at lave handler i et pænt langt stykke tid hvor man befinder sig over cap'en - for først til sidst at slå til med en "løn handel" eller nogle waivers.
[/fader Kurts keeper råd - Mode 1][fader Kurts keeper råd - Mode 2]
Og med så mange hold der ligger lidt hårdt til i salary cap, vil billige spillere og picks ha' en relativ højere værdi end de dyre gode spillere - c'est la vie - det svære og spændende er at finde balancen mellem at gøre plads til et par dyre kontrakter der virkelig bærer holdet og så nogle knap så storslåede spillere der kan komplimentere mht. billigere løn og nogle stats der ikke trækker for meget ned.
[/fader Kurts keeper råd - Mode 2]
Husk nu allesammen at handel -iht. kalenderen- først åbner den 1. Juli... altså om 1½ måned.
Der findes ikke rigtig nogen regel mod at snakke om handler udenfor trading sæsonen (tampering), men ingen aftaler kan gælde - så betragt al handelssnak som følere der ikke er bindende.
Det sagt så kan jeg da godt liiiige tage Camby og dit første runde for Michael Redd og et 7. runde pick :hug:
EDIT:
[fader Kurts keeper råd - Mode 1]
Iøvrigt til de nye, der er mange af os der skal under salary cap, men det skal man først være lige inden sæsonstart, så rig lejlighed til at lave handler i et pænt langt stykke tid hvor man befinder sig over cap'en - for først til sidst at slå til med en "løn handel" eller nogle waivers.
[/fader Kurts keeper råd - Mode 1]
[fader Kurts keeper råd - Mode 2]
Og med så mange hold der ligger lidt hårdt til i salary cap, vil billige spillere og picks ha' en relativ højere værdi end de dyre gode spillere - c'est la vie - det svære og spændende er at finde balancen mellem at gøre plads til et par dyre kontrakter der virkelig bærer holdet og så nogle knap så storslåede spillere der kan komplimentere mht. billigere løn og nogle stats der ikke trækker for meget ned.
[/fader Kurts keeper råd - Mode 2]
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 10:19Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin@KnatLouie: Det bliver spændende at følge dit hold, du har i Camby den spiller med ligaens bedste snit, og i T-Mac har du #21 i mit bette spreadsheet.
Vil du være i stand til at hænge på i D1, eller står den på genopbygning. Tror konkurrencen bliver ret hård hvad nedrykning angår.
@KnatLouie: Det bliver spændende at følge dit hold, du har i Camby den spiller med ligaens bedste snit, og i T-Mac har du #21 i mit bette spreadsheet.
Vil du være i stand til at hænge på i D1, eller står den på genopbygning. Tror konkurrencen bliver ret hård hvad nedrykning angår.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 10:31Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStort potentiale i en omstrukturering omkring flere af de store navne på det nye Downtown hold.
Iøvrigt - forsiden er opdateret med sidste expansion hold...
..og da der ingen pip har været fra de 4 exp. hold om dagen i dag, så smutter jeg ned og nyder solen og en frokost inden jeg i eftermiddag smækker terningern i bordet som en anden cæsar og dekrere draftrækkefølgen for de 4 jomfruer.
Stort potentiale i en omstrukturering omkring flere af de store navne på det nye Downtown hold.
Iøvrigt - forsiden er opdateret med sidste expansion hold...
..og da der ingen pip har været fra de 4 exp. hold om dagen i dag, så smutter jeg ned og nyder solen og en frokost inden jeg i eftermiddag smækker terningern i bordet som en anden cæsar og dekrere draftrækkefølgen for de 4 jomfruer.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 16:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinTillykke til expansionholdene, hvad i så end har ønsket jer. Efter top 2 måske 3 i år er rookierne svære at bedømme ned til omkring 7.
Bliver spændende at se hvad der bliver smidt på porten i expansion (der var jo engang en kåd GM som smed en stjerne PF i Jermaine O'Neal, mens en anden lod André Miller gå).
Tillykke til expansionholdene, hvad i så end har ønsket jer. Efter top 2 måske 3 i år er rookierne svære at bedømme ned til omkring 7.
Bliver spændende at se hvad der bliver smidt på porten i expansion (der var jo engang en kåd GM som smed en stjerne PF i Jermaine O'Neal, mens en anden lod André Miller gå).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. maj 2007, 18:46Oprindeligt skrevet af: KnatLouieDanish Twolf skrev:
Husk nu allesammen at handel -iht. kalenderen- først åbner den 1. Juli... altså om 1½ måned.Der findes ikke rigtig nogen regel mod at snakke om handler udenfor trading sæsonen (tampering), men ingen aftaler kan gælde - så betragt al handelssnak som følere der ikke er bindende.
Jeg vil nok påstå at Camby er lidt mere værd end som så..(for ikke at tale om mit 1.round-pick). Ikke at jeg synes Redd er dårlig, slet ikke, men hvad med Dwight Howard og Josh Smith for Camby og Stoudamire? Eller noget i den dur? - men ingen deals før 1. juli selvfølgelig, kan dog godt små-snakke et eller andet indtil da, det gør de garanteret også i NBA.. vejrer stemninger osv.
Ingen der er interesseret i T-Mac (eller nogen andre på mit hold)? Let me hear ya..
Danish Twolf skrev:
Husk nu allesammen at handel -iht. kalenderen- først åbner den 1. Juli... altså om 1½ måned.Der findes ikke rigtig nogen regel mod at snakke om handler udenfor trading sæsonen (tampering), men ingen aftaler kan gælde - så betragt al handelssnak som følere der ikke er bindende.
Jeg vil nok påstå at Camby er lidt mere værd end som så..(for ikke at tale om mit 1.round-pick). Ikke at jeg synes Redd er dårlig, slet ikke, men hvad med Dwight Howard og Josh Smith for Camby og Stoudamire? Eller noget i den dur? - men ingen deals før 1. juli selvfølgelig, kan dog godt små-snakke et eller andet indtil da, det gør de garanteret også i NBA.. vejrer stemninger osv.
Ingen der er interesseret i T-Mac (eller nogen andre på mit hold)? Let me hear ya..