NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 8:30Oprindeligt skrevet af: Miller31Nej nej nej nej neeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Ifølge mine beregninger ender jeg ca 5 points bag Guzzlers i points, hvor surt er det lige.. Væsentligt vigtigere end en kamp om 13. pladsen, ja undskyld mig.. men damn, nu ender vi vist i afstemning om jeg eller Popcats skal blive i 1. div.:geek:
Nej nej nej nej neeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
Ifølge mine beregninger ender jeg ca 5 points bag Guzzlers i points, hvor surt er det lige.. Væsentligt vigtigere end en kamp om 13. pladsen, ja undskyld mig.. men damn, nu ender vi vist i afstemning om jeg eller Popcats skal blive i 1. div.:geek:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 10:42Oprindeligt skrevet af: PacersOg så er det totalt fedt at NBA.com har låst "standings" siden så man ikke selv kan gå ind og regne på slutstillingen, men må vente 6-7 timer på at de får [censored]t sig sammen til at lave den :confused:
Og så er det totalt fedt at NBA.com har låst "standings" siden så man ikke selv kan gå ind og regne på slutstillingen, men må vente 6-7 timer på at de får [censored]t sig sammen til at lave den :confused:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 10:57Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJa det stinker da lidt... zzz... *trommer fingrene i bordet*
Ja det stinker da lidt... zzz... *trommer fingrene i bordet*
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 11:48Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnMed så tæt en afslutning om D1 vs D2 - om hvem der render med mesterskabet og i det hele taget med mange GM'ere der sidder og bider negle og går vildt op i sæsonafslutningen... tjaaa, der sidder jeg og observere at indholdet af min blære er ved at nærme sig de 100 grader.
HVOR irriterende er det ikke at et par GM'ere har slået op i banen fordi de ikke selv synes at deres egen placering er så relevant længere, og at de så ikke gider optimere deres hold i de sidste runder?
Store navne har siddet på bænken (rigtig grelt) og små navne med små produktioner har siddet ude i slutningen hvor man jo skal fylde sine manglende kampe ud (en statline på 2-4-1-0-0 er jo bedre end ikke at spille kampen).
Det kan jo betyde afgørende placeringspoint og dermed rokere rundt på stillingen for andre hold... og rigtig mange kampe er gået til spilde både henover sæsonen (der kan vi alle ryge ind i skader og fejlagtig strategier), og desværre også her til sidst, hvor alle burde fyre så mange kampe af som muligt for ikke at ende med ubrugte.
Et par GM'ere har fået en personlig reprimande, men det her en generel anmodning og direkte KRAV til alle GM'ere om at tage det her seriøst og som det står i forfatningen OPTIMERE sit hold - og det gælder HELE sæsonen.
HUSK det næste år.
EDIT: Et tjek viser at 7 hold har misset mere end 5% af deres 492 kampe. Prøv at lægge 5% stats til (kan man ikke bare, men som tankeeksperiment) jeres totaler - se så nupper man lige nogle pp.
Nogle af disse hold har gyldige årsager pga mange skader, der med vores salary struktur ikke ALTID gør det muligt at hente kampe med FA'ere, men generelt har vi tabt for mange kampe på gulvet.
Med så tæt en afslutning om D1 vs D2 - om hvem der render med mesterskabet og i det hele taget med mange GM'ere der sidder og bider negle og går vildt op i sæsonafslutningen... tjaaa, der sidder jeg og observere at indholdet af min blære er ved at nærme sig de 100 grader.
HVOR irriterende er det ikke at et par GM'ere har slået op i banen fordi de ikke selv synes at deres egen placering er så relevant længere, og at de så ikke gider optimere deres hold i de sidste runder?
Store navne har siddet på bænken (rigtig grelt) og små navne med små produktioner har siddet ude i slutningen hvor man jo skal fylde sine manglende kampe ud (en statline på 2-4-1-0-0 er jo bedre end ikke at spille kampen).
Det kan jo betyde afgørende placeringspoint og dermed rokere rundt på stillingen for andre hold... og rigtig mange kampe er gået til spilde både henover sæsonen (der kan vi alle ryge ind i skader og fejlagtig strategier), og desværre også her til sidst, hvor alle burde fyre så mange kampe af som muligt for ikke at ende med ubrugte.
Et par GM'ere har fået en personlig reprimande, men det her en generel anmodning og direkte KRAV til alle GM'ere om at tage det her seriøst og som det står i forfatningen OPTIMERE sit hold - og det gælder HELE sæsonen.
HUSK det næste år.
EDIT: Et tjek viser at 7 hold har misset mere end 5% af deres 492 kampe. Prøv at lægge 5% stats til (kan man ikke bare, men som tankeeksperiment) jeres totaler - se så nupper man lige nogle pp.
Nogle af disse hold har gyldige årsager pga mange skader, der med vores salary struktur ikke ALTID gør det muligt at hente kampe med FA'ere, men generelt har vi tabt for mange kampe på gulvet.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 13:13Oprindeligt skrevet af: Miller31Personligt misser jeg en del, men er nu grundet skader.
Uafgjort mellem Popcats og jeg, lige mange sidstepladser.
Det må vel blive en afstemning om hvem der skal til 1. div?? Den må comish tage herfra...
Personligt misser jeg en del, men er nu grundet skader.
Uafgjort mellem Popcats og jeg, lige mange sidstepladser.
Det må vel blive en afstemning om hvem der skal til 1. div?? Den må comish tage herfra...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 13:27Oprindeligt skrevet af: ZonkerAfstemning?
Du mener vel en lodtrækning? Vil det ikke være mere fair?
Afstemning?
Du mener vel en lodtrækning? Vil det ikke være mere fair?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 13:45Oprindeligt skrevet af: Miller31Hentyder til forfatningen.
EDIT: Punkt 8.7
Hentyder til forfatningen.
EDIT: Punkt 8.7
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 15:13Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg mangler også kampe pga. skader, og set herfra, har jeg tydeligvis lavet en fejlprioritering, da jeg tidligere på sæsonen havde fx Luke Ridnour og Stephen Jackson på bænken. Det har jo resulteret i at Daniel Ewing, Ersan Ilyasova og co. har fået fuld spilletid her til sidst. Tim Duncan og Yao Ming sidder desuden et par kampe over i de sidste spillerunder, og det resulterer i at jeg ikke kan nå at få de aller sidste kamp med... men det er jo heller ikke der problemet er.
Der er hold som har misset så mange kampe, at det har indflydelse på fx hvor mesterskabet lander, eller på op og nedrykning. Man må i det mindste smide alt hvad man har i kamp her til sidst.
Nå, træls at vi ikke kan se stillingen, men Xtian, du ved at i er tied på både første og sidstepladser?
Jeg mangler også kampe pga. skader, og set herfra, har jeg tydeligvis lavet en fejlprioritering, da jeg tidligere på sæsonen havde fx Luke Ridnour og Stephen Jackson på bænken. Det har jo resulteret i at Daniel Ewing, Ersan Ilyasova og co. har fået fuld spilletid her til sidst. Tim Duncan og Yao Ming sidder desuden et par kampe over i de sidste spillerunder, og det resulterer i at jeg ikke kan nå at få de aller sidste kamp med... men det er jo heller ikke der problemet er.
Der er hold som har misset så mange kampe, at det har indflydelse på fx hvor mesterskabet lander, eller på op og nedrykning. Man må i det mindste smide alt hvad man har i kamp her til sidst.
Nå, træls at vi ikke kan se stillingen, men Xtian, du ved at i er tied på både første og sidstepladser?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 15:18Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt...
Congratulations Danish T'Wolves,
the 2006-07 NBAiKL champs!:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Der har været mange tilfældigheder i spil, men ingen tvivl om, at selv om jeg smed alt hvad jeg kunne få fingre i ind i kampen, så matchede den gamle ræv det hver gang.
Det varer ikke længe før den pokal forlader landet... men for nu må den blive i Dansk Minnesota... :e
I øvrigt...
Congratulations Danish T'Wolves,
the 2006-07 NBAiKL champs!
:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Der har været mange tilfældigheder i spil, men ingen tvivl om, at selv om jeg smed alt hvad jeg kunne få fingre i ind i kampen, så matchede den gamle ræv det hver gang.
Det varer ikke længe før den pokal forlader landet... men for nu må den blive i Dansk Minnesota... :e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 15:25Oprindeligt skrevet af: JennerJa tillykke til Kurt, men også til dig Kapi-Svin med 2. plads. Har været spændene at følge jer to og jeres intense kamp!!
Ja tillykke til Kurt, men også til dig Kapi-Svin med 2. plads. Har været spændene at følge jer to og jeres intense kamp!!