Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 112 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg stemmer på AK som årets shit... :e

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Kapitalistsvin skrev:

Så må du være årets GM for at få noget for ham.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kapitalistsvin skrev:

Jeg stemmer for:hmm

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Årets SHIT må da helt sikkert være Brad Miller :rip: Ifølge mine beregninger har han kun haft en god kamp i år :shaq:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Årets SHIT, må da uomtvisteligt være den bæ den lagde på hovedet af mig selv, da jeg tradede Stephen Jackson og Leandro Barbosa for Cedric Simmons og Gangstars' første runde :shaq:

Det HAR bare at blive et godt pick...

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Zonker skrev:
Årets SHIT, må da uomtvisteligt være den bæ den lagde på hovedet af mig selv, da jeg tradede Stephen Jackson og Leandro Barbosa for Cedric Simmons og Gangstars' første runde :shaq:

Det HAR bare at blive et godt pick...

..indtil jeg huskede på at jeg jo netop tradede det pick til mit eget. Hvorefter jeg stormer op i stillingen..

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

*finder i skumringen boremaskinen frem og skruer pokalskabet ned fra væggen igen... lader ravplugs sidde og fylder bare hullerne med polyfilla...*

:uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

sølv pokalen er da også flot ? =) nå hehe

Holdet er Ladet og klar til endnu en nat strabasser glæder mig til se hva Ray og gutterne giver mig i aften =)

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Utroligt at man efter ca 490 kampe er i en situation hvor 3 blocks og 29 points, med én nat tilbage, afgører om det bliver 1. eller 2. div til næste sæson.

Det er da skræmmende:geek:

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg tør slet slet ikke regne på hvordan det slutter i kampen om 10. pladsen og SLET ikke om hvordan det slutter om hvem der slutter på 13. pladsen....

Det bliver så sindsygt spændende!!

ReferencerSide 112 af 635Reference