NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2007, 15:48Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg stemmer på AK som årets shit... :e
Jeg stemmer på AK som årets shit... :e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2007, 20:12Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnKapitalistsvin skrev:
Jeg stemmer på AK som årets shit... :eSå må du være årets GM for at få noget for ham.
Kapitalistsvin skrev:
Så må du være årets GM for at få noget for ham.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. april 2007, 22:12Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Jeg stemmer på AK som årets shit... :eJeg stemmer for:hmm
Kapitalistsvin skrev:
Jeg stemmer for:hmm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2007, 0:49Oprindeligt skrevet af: bozzyÅrets SHIT må da helt sikkert være Brad Miller :rip: Ifølge mine beregninger har han kun haft en god kamp i år :shaq:
Årets SHIT må da helt sikkert være Brad Miller :rip: Ifølge mine beregninger har han kun haft en god kamp i år :shaq:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2007, 4:26Oprindeligt skrevet af: ZonkerÅrets SHIT, må da uomtvisteligt være den bæ den lagde på hovedet af mig selv, da jeg tradede Stephen Jackson og Leandro Barbosa for Cedric Simmons og Gangstars' første runde :shaq:
Det HAR bare at blive et godt pick...
Årets SHIT, må da uomtvisteligt være den bæ den lagde på hovedet af mig selv, da jeg tradede Stephen Jackson og Leandro Barbosa for Cedric Simmons og Gangstars' første runde :shaq:
Det HAR bare at blive et godt pick...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2007, 13:30Oprindeligt skrevet af: ZonkerZonker skrev:
Årets SHIT, må da uomtvisteligt være den bæ den lagde på hovedet af mig selv, da jeg tradede Stephen Jackson og Leandro Barbosa for Cedric Simmons og Gangstars' første runde :shaq:Det HAR bare at blive et godt pick...
..indtil jeg huskede på at jeg jo netop tradede det pick til mit eget. Hvorefter jeg stormer op i stillingen..
Zonker skrev:
Årets SHIT, må da uomtvisteligt være den bæ den lagde på hovedet af mig selv, da jeg tradede Stephen Jackson og Leandro Barbosa for Cedric Simmons og Gangstars' første runde :shaq:Det HAR bare at blive et godt pick...
..indtil jeg huskede på at jeg jo netop tradede det pick til mit eget. Hvorefter jeg stormer op i stillingen..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2007, 21:18Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin*finder i skumringen boremaskinen frem og skruer pokalskabet ned fra væggen igen... lader ravplugs sidde og fylder bare hullerne med polyfilla...*
:uhoh:
*finder i skumringen boremaskinen frem og skruer pokalskabet ned fra væggen igen... lader ravplugs sidde og fylder bare hullerne med polyfilla...*
:uhoh:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2007, 21:35Oprindeligt skrevet af: Gaflensølv pokalen er da også flot ? =) nå hehe
Holdet er Ladet og klar til endnu en nat strabasser glæder mig til se hva Ray og gutterne giver mig i aften =)
sølv pokalen er da også flot ? =) nå hehe
Holdet er Ladet og klar til endnu en nat strabasser glæder mig til se hva Ray og gutterne giver mig i aften =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. april 2007, 21:36Oprindeligt skrevet af: Miller31Utroligt at man efter ca 490 kampe er i en situation hvor 3 blocks og 29 points, med én nat tilbage, afgører om det bliver 1. eller 2. div til næste sæson.
Det er da skræmmende:geek:
Utroligt at man efter ca 490 kampe er i en situation hvor 3 blocks og 29 points, med én nat tilbage, afgører om det bliver 1. eller 2. div til næste sæson.
Det er da skræmmende:geek:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. april 2007, 7:34Oprindeligt skrevet af: PacersJeg tør slet slet ikke regne på hvordan det slutter i kampen om 10. pladsen og SLET ikke om hvordan det slutter om hvem der slutter på 13. pladsen....
Det bliver så sindsygt spændende!!
Jeg tør slet slet ikke regne på hvordan det slutter i kampen om 10. pladsen og SLET ikke om hvordan det slutter om hvem der slutter på 13. pladsen....
Det bliver så sindsygt spændende!!