Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 111 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

en ganske stabil og okay nat for mine spillere. Hvade fem i aktion med godkendte snit i 3 kats.

16,8 - 6,0 - 3,6

Ike noget prangende - men heller ikke noget der Falder igennem

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Dorell Wright med en DNP i crunch time, og my main man Daniel Ewing snupper et steal og en TO.

*Støvletramp og udbredt fornemmelse af angst for overmagten*

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...og når nu overmagten ikke selv kan, så er det jo godt at man kan få hjælp fra et par andre hold.

Hvem der bare havde Marcus Camby :O

Men bliver TPups reddet på stregen af Wades indhop i de sidste kampe ?? Det var 9 steals på de tre gange han har været på banen efter sin skade :hug:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Det var da pokkers.

Ikke nok med man døjer med skader og risikerer nedrykning, så er man også enig med vores commish.

Nej, nu må den her leg snart stoppe. Eller måske man blot skulle lave et attentat mod denne commish, såfremt man endte i 2. div?

Ja, du er på vej til at sikre begge de to nye GM'ere der overtager eksisterende franchises en billet til D1 :e ..... men måske fordi du foretrækker at være tophold i en lavere division end bundhold i eliteserien 😉

Oprindeligt skrevet af: Pacers

hold kæft det er spændende i striden om 10.pladsen 🙂

og det er godt nok lige så spændende om hvem der slutter på den famøse 3. sidste plads i forhold til draft picks!

Alt I alt nogle meget spændende sidste dage i dette års sæson - I LOVE THIS GAME!!!

Det er helt uhyggeligt, vi snakker virkelig, virkelig tæt!

Min egen fin-tælling i dag siger mig, at jeg er 8 foran Royals i blocks, 15 foran Guzzlers i points, 10 foran Foxes i rebs. Alle kategorier, som det er nødvendigt jeg vinder.

Samtidig skal Forkes slå Popcats i rebs, hvor han lige nu fører med ca 25.

Det er skræmmende tæt det her! Når man tænker på der bør være spillet ca 480 kampe nu, det er jo vanvid.

Dog var AK tilbage og det var i hvert fald en hjælp i blocks, hvor han lige leverede 5 styks for GangStars!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Men med DNP til Duncan i nat, og hjemmebanen sikret til Yao, så ser det sort ud for Grunts og mesterskabsdrømmen. Så græder man lidt snot over at satse på Duncan og hans kæmpekontrakt frem for Marvin og hans upside...

Kapitalistsvin skrev:
Men med DNP til Duncan i nat, og hjemmebanen sikret til Yao, så ser det sort ud for Grunts og mesterskabsdrømmen. Så græder man lidt snot over at satse på Duncan og hans kæmpekontrakt frem for Marvin og hans upside...

Hvor meget snot skal jeg så græde over at sidde med 24mill KG (der sidder på bænken HVER gang) i stedet for CB4 og hans monsterstats (han er også begyndt at lave hustle stats, hvilket han ikke gjorde for mig).

Men ja, det ser godt ud for den forsvarende mester... der dels skal hentes af BeerGuzzler i steals (ca. 10 styk) og samtidig se Svinet nuppe en plads i Steals og Rbs (hvilket sagtens kan ske), for ikke at nuppe en repeat.

2 dage tilbage... og mesterskabet ER stadig usikkert... 10. pladsen er MEGET usikker og der er pladseringskampe i lotteriet også.

Jaaaa, en god afslutning i år.

...og snart kommer der tråd med indstillinger og argumenter for årets KÅRINGER.

Jeg stemmer på mig selv som den mest arrogante :hug:

Danish Twolf skrev:
Jeg stemmer på mig selv som den mest arrogante :hug:

Jeg stemmer på Balkman som året HIT:love:

ReferencerSide 111 af 635Reference