Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 110 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Ja, jeg sidder også med en del skader, så det går jo forrygende!!

listen over de skadede spillere omfatter pt:

Tinsley
Crawford
Przybilla
Harrison

Så den der pt klarer ærterne er: Ford, Pietrus, Maggette, West og Harrington....

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Granger 2-17 FGs i nat, Balkman skadet..

For pokker GangStars har sat slutspurten efter 2. div ind!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

:rip: Føj for den når jeg så endelig mistede troen på lemmedaskeren Brad Miller, så kvitterede han med 17-10-11-2-1 :e

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hahaha... :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Yiii-haaa, så har KG også lukket ned for i år... ligesom Redd og Bogut. Det kører som smurt for kurt.

EN KRAFTIG REPRIMANDE!

Henstillingen tidligere om at man skal huske at optimere sit hold HELE sæsonen mhp. antal kampe kan vist rolig trænge til at blive gentaget.

Det er skuffende at der findes hold som lader kamp efter kamp gå til spilde, fordi de ikke gider sætte deres hold. Selv for hold der ikke mener at de har så meget at spille for.. om man bliver nr. 3 el. 5 eller nr. 12 el. 13 er måske ikke så vigtigt for dem, er det NØDVENDIGT at spille spillet fuldt ud, da det har stor betydning for både mesterskabskamp, slutplacering i 1. el. 2. division samt for lottery positioner.

Næste skridt bliver officielle advarsler - men jeg håber så sandelig at de GM'ere der er med i ligaen vil stå inde for at vi skal køre det her på aller højeste prof. niveau, hvor overhovedet muligt!?!?! Så, dem der her 4-5 runder før slut ligger med mere end 4-5 kampe på visse positioner: SÆT SÅ FOR FANDEN JERES ROLLESPILLERE IND FOR AT VRIDE DE SIDSTE POINT UD AF HOLDET!!

/en lidt irriteret Commish :hug:

Kurt - HØRT!!!

Maggette - I love you!!!!!!

Super indsats i nat :clap: :hug:

39 - 8 - 9 - 4 - 1

Det er fandme dejlige stats.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hold lige igen på de assists der... :hmm

Nej SQ!!!

Dem skal jeg da selv bruge 🙂

Skønt som Svinet og jeg bare kan læne os tilbage og se hvordan en masse reserver afgøre mesterskabet - alt afhængig af hvor mange rebounds, assists og steals de giver AlphaHans, Åby, BeerGuzzlers, Vikings etc. :geek:

BIDER NEGLE!

ReferencerSide 110 af 635Reference