Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 109 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Zonker

Synes ikke det er fair at jeg rykker op i stillingen, når jeg i virkeligheden ikke har fortjent det :shaq:

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Yea... Yao spiller spareminutter og Rasheed kommer ind fra bænken. Hvis ikke det var for min storartede rutine, kunne man nok påstå at begynder fejlene begyndte at hale ind på mig :uhoh:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Yao + Mekka + Sheed = 25m. af Turiaf 😆

alligevel en sjov ligning at vende hjem til, når nu Svinet skal skrabe rebounds sammen.

...og hvad skuer mit øje... lille Flash vil gi' mig de sidste par kampe til at få trofæet i hus?? Ja dak, ja dak ooooog ja dak.

Oprindeligt skrevet af: Zonker

:lol::lol::lol:

Josh Smith suspenderes i to kampe for at svine Mike Woodson til. Sikke en primadonna. Men i øvrigt kun fair.

Synes bashingen af Kurt skal foregå her, og ikke i kommentaren til den nyhed jeg laver om lidt..

Oprindeligt skrevet af: Jenner

HAHAHAHAH Kurt! nå nu Smith er ude i så lang tid, vil du så ikke have Nocioni for ham, Noci er tilbage fra sin skade? vi kunne i al hemmelighed åbne for handler i 2 min, gennemfører handlen også er den hjemme?

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Balkman joiner GangStars skadesliste, der hermed pt. består af følgende.

Balkman
Kirilenko
Johnson
Garbajosa
Mike Miller

Dvs at følgende spillere skal holde GangStars i 1. div
Baronen
Barbosa
Granger
Bynum

Det er ikke let at være gangster!

Att: Kurt
😆
😆

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Skal der grines, så WTF sker der med Michael Redd... hver gang jeg starter ham sidder han ude med sit ømme ego, og hver gang jeg bænker ham så spiller han :@

Det er fantastisk at jeg stadig ligger til guld med de præstationer jeg har i de sidste par uger. Ariza + McCants + Perkins skal holde mig inde i kampen åbenbart... Ender jeg sidst i steals :hmm

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Er der egt. nogen hold som virkelig har succes for tiden?

Hvaa Xtian, er det blevet til en konkurrence i at have det mest skadede hold? For mine spillere er da helt hypede over at hente nye og eksperimenterende skader ind for tiden. Du ligger nok lige en hårtår foran, men pas på, jeg har garanteret mere i ærmerne:

Halvskadede:
CP3 (skal opereres i offseason)
Yao (spiller stadig spareminutter)
Rasheed (spiller spareminutter, og kom ind fra bænken forrige kamp)

Skadede:
Butler
Gay

Totalskadede:
Shaun Livingston
Gruntine (holdets maskot)
Mesterskabsdrømmen

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg smider da gerne holdets GM på listen, rygter går på at selv denne er på vej mod operationsbordet i offseason..

Mon det snart var smartere blot at kalde holdet Aarhus Kommunehospital, fremfor Djursland GangStars?:hmm

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Og Jonas her byder også nye skader velkommen :clap:

Først røg Ray Allen for sæsonen ... så røg backup Josh Childress for sæsonen ... og nu er André Iguodala ude (indtil videre ved man ikke hvor lang tid)!

Det er jo fantastisk at være GM i år - NOT! :tdown:

ReferencerSide 109 af 635Reference