Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 108 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hehe... det her er blevet en rigtig brokketråd.

Ud over JoJo, Butler og Shaun som alle er gået ned for sæsonen, så satte CP3 og Yao sig i nat. Men Ilyasova steppede op med 7 pts og 5 reb 😡

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Alt i alt en ok nat for mig:

Randy Foye er for alvor ved at komme i gang 19-1-6-1-2 leverede han i nat, også på 28 min.

Brandon Roy beviser allerede nu er han har stjerne kaliber, selv om hans line ikke er imponerende er han en stor del af Blazers angreb og havde flere clutch plays i nat: 24-2-3 er intet specielt men dog ok....

Luol Deng fortsætter med at være et absolut monster! 24-12-2-0-2 og han spillede endda en del mindre end han plejer pga. Bulls smadrede deres modstandere fuldstændigt.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Granger med career-high 32
Balkman med 10-8-1-2
Barbosa med 26-2-5-2
Baronen med 31-8-9-4-1

Så fin nat fra disse, men ellers er GangStars vel det hold i ligaen der pt. er hårdest ramt af skader, hvilket altså ikke siger så lidt!

Garbajosa - out for season
JoJo - out for season
Mike Miller - out for season

Men nej, her stopper det ikke.

Kirilenko måtte i nat udgå efter 14 min og jeg har endnu ikke styr på hvor længe han er skadet.
Samtidig er selv RD-spiller Tyrus Thomas skadet.

Så pt. står GangStars rotationen af Baronen, Barbosa, Balkman, Granger, Bynum og måske AK.

Gode navne, men ikke let at indhente forsømte kampe på den måde. Bliver virkelig svært at blive i 1. div!

Oprindeligt skrevet af: bozzy

En spiller med Balkman's udseende er heller ikke velkommen i 1. div 😆

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Ja, mit hold fortsætter også med små-skader - det erjo herligt det her....

udover Pryzbilla og Crawford som ikke kommer igang mere i den her sæson, så er også Tinsley plaget af en - for ham - lang sæson med lidt slid-skader og så Harrison (som sædvanlig ude)

Men ellers en okay nat

West 15-8-1-1-0
Maggette 24-5-2-1-0 (efter sin små-skade)
Harrington 22-7-2-2-0

Ikke mange blocks men alligevel godkendt.

Og så begynder Armstrong at vise lidt tænder her i Chandlers fravær... i nat med 6-5-0-1-2 på HELE 24 minutter.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Mine fire spillere i kamp i nat viste klart forskellen på bænkspillere og startere:

CP3:............ 18 pts, 3 reb, 10 ast, 3 stl, 1 blk
Daniel Ewing: 0 pts.., 0 reb.., 2 ast, 2 stl, 0 blk
E. Ilyasova:.. 14 pts, 5 reb.., 0 ast, 0 stl, 1 blk
Tim Duncan: 28 pts, 15 reb., 3 ast, 0 stl, 4 blk

(Find to fejl :uhoh: )

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Jamen lille Nate dog :O

34pt - 4 reb - 7 ast - 2 st

Startertjanser til Nate og Sergio. Jamen hov startertjans til Sergio i Roys fravær. Nate McMillan plejer jo at starte med Dan Dickau i denne situation, wooooow :tup:

Og så tuder jeg videre over Zaza, Chandler, Arenas, T-Allen

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Og så tog Jonas lige et ryk op i stillingen i steals og rebounds! Iøvrigt dejligt at Telfair vælger at spille en udmærket kamp når nu jeg endelig spiller ham :hug:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Balkman var i fejl-problemer det meste af aftenen, så det blev blot til 22 min.

10-9-2-0-2 er dog særdeles godkendt, når man ikke spiller mere.

Det var så dagens gode nyhed fra GangStars, man fristes til at sige som altid, var det Balkman der stod for den.

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Mmmm Vince...

ReferencerSide 108 af 635Reference