Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 107 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Yiii-haaa....

Fedest, så gider Bucks ikke spille Michael Redd, men går efter en Oden billet 🙁

Mo Williams
M. Redd
Simmons
Villanueva
Bogut

det er da en fed starting lineup siger du... tjaaa, men nu er det altså deres skadede spillere :O

så er det da godt man har Ariza til at tage over, 0-3-0-0-0 :shaq:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Ord er ganske overflødige efter en nat som denne.

Tyson Chandler - HURT
Gilbert Arenas - HURT
Ben Gordon - FOUL TROUBLE all the way

Så totalen på disse tre spillere lød på skræmmende
2-7-1-1-0 med Gordon som den eneste der tilføjede andet end Rebounds. I feel :rip: Arenas og Chandler havde en total på 4 rebounds og intet andet

Jeg vil gerne stemme for en redo, en ommer, en sletning af onsdag den 4. April.

Iøvrigt - 2 uger tilbage af sæsonen... og der er rigtig mange der ikke kan nå at bruge deres kampe. Jeg kommer selv til at være 3 styks under max på UTI som det ser ud i øjeblikket, andre er noget længere ude at svømme.

HUSK at der er krav om maksimering af jeres kampe.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Balkman nåede at få 17-16-0-3-0

Imponerende af knægten ingen troede på, i den grad at dominere en kamp. I øvrigt ekstra bemærkelsesværdigt, at han også skulle have været noteret for min. 2 ast, samt at statsene var for kun 30 min.

Yeah I'm a Balkman-believer:clap:

Ellers ok stats uden at være prangende.

MANGLER STADIG EN ENKEL GM TIL NÆSTE SÆSON.... HVIS I HAR NOGEN I TANKERNE DER KUNNE TÆNKES AT VILLE LÆGGE SJÆL I VORES LIGA, SÅ SIG TIL HAM AT HAN SKAL SENDE EN PB TIL MIG!!!

DET ER LIGE MEGET OM DET ER EN DER ER PÅ SIDEN ELLER EJ - BARE VEDKOMMENDE BLIVER AKTIV PÅ SIDEN NÅR FØRST HAN HAR ET HOLD!! (ALTSÅ SOM MINIMUM AKTIV PÅ NBAiKL DELEN PÅ SIDEN).

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Jeg kender en fætter, han har ingen fingre, så kan ikke selv bruge en computer. Har aftalt med ham, at jeg bare kan lave alle de handler og ændringer på hans hold som han ønsker, men det er så hans hold... han hedder... Borgerligsvin!

Du kan bare sætte ham op med mine nba.com og nbainfo profiler. Han glæder sig helt vildt.

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Jeg er ved at være træt af skader og spillere uden selvtillid 🙁

Luke Ridnour er en skygge af sig selv, og har været det de sidste mange måneder. Dog tog han 12 skud i sidste kamp, hviket næsten er dobbelt så mange som han plejer. Han havde desuden 8 assist. Så jeg håber at den lille hvide mand er tilbage.

Wilcox har også spillet ok, men er begyndt at rebounde dårligere end selveste Boykins :confused:

Brad Miller spiller (og har gjort det hele sæsonen) dårligere end Joe Wolf :rip:

Desuden var MoWill lige begyndt at komme igang igen, men løb så ind i en skade....

AlJeff har været et sandt monster i år, men er også lidt småskadet.

Alt i alt med sæsonen på hæld, er der ikke mange af mine spillere som kan vide sig sikre i næste års trup. Kobe, RonRon og AlJeff burde dog være ret sikre.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Så vidt jeg husker, er det et "Østkyst Hustler" citat, der meget godt beskriiver mine spilleres nat og min følelse her til morgen :rip:

"en latterlig nat er blevet en latterlig morn"

Nej, hvor var det en skuffende produktion af mine drenge i nat.:shaq:

Oprindeligt skrevet af: Martanic

Olé, wee bravo

3 nye skadede startere er jeg nu oppe på. Arenas, Chandler og Zaza. Der var jo vist også en mand der hed Tony Allen, men han har været skadet i så lang tid nu (og J-Rich der gik glip af alt for mange kampe) 🙁

Jeg fatter ikke, at jeg kan ende på den position jeg kommer til, med det skadeshelvede jeg har været igennem i denne sæson 🙁

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Damn.... Will the real Luuuke please stand up, please stand up :p

Men det lader til at Wilcox tog mine hårde ord til sig. Han spillede godt i nat med sine 32-18. Nu mangler han blot at dække lidt forsvar og lave lidt blocks og steals.

Kobe havde en middelmådig nat efter hans standard med 46-5-6-3-1 B)

ReferencerSide 107 af 635Reference