NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2007, 10:54Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinHvordan har vi fået samlet sådan en flok GMere af vådt pap. Hvordan kan i IKKE stemme om et forfatningsændringsforslag.
:confused:
Hvordan har vi fået samlet sådan en flok GMere af vådt pap. Hvordan kan i IKKE stemme om et forfatningsændringsforslag.
:confused:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2007, 11:07Oprindeligt skrevet af: bozzyUPS... Det havde jeg da helt glemt. Jeg stemmer for ændringen :tup:
UPS... Det havde jeg da helt glemt. Jeg stemmer for ændringen :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2007, 16:42Oprindeligt skrevet af: PacersJa, det er dælme lidt pinligt..... 5 GM'ere der ikke har stemt....
Vi burde egentlig ha sat navne på så de kunne ryge i gabestokken!!
Jeg stemte selv lige da det kom på - håber da den er blevet talt med 😛
Ja, det er dælme lidt pinligt..... 5 GM'ere der ikke har stemt....
Vi burde egentlig ha sat navne på så de kunne ryge i gabestokken!!
Jeg stemte selv lige da det kom på - håber da den er blevet talt med 😛
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2007, 16:49Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg var ret forvirret, da jeg pludselig læste om dette forslag, indtil jeg nu fandt det, slet skjult på side 50. Er det den nye trend, at vi tager afstemninger fra sider, hvor man ikke lige kan se det umiddelbart. troede da at officielle afstemninger blev sendt ud pr. PB, så man kan være sikker på at alle ser det. (Eller da som minimum i OFFICIELT FRA COMMISH)
Det er i hvert fald langt fra altid, at jeg bladre gennem samtlige SNAKKE sider, men hvis det bliver reglen, må man jo hellere gøre det
Havde jeg set det i tide, havde jeg dog stemt JA til forslaget. Ved ikke om det gør nogen forskel nu ?
Jeg var ret forvirret, da jeg pludselig læste om dette forslag, indtil jeg nu fandt det, slet skjult på side 50. Er det den nye trend, at vi tager afstemninger fra sider, hvor man ikke lige kan se det umiddelbart. troede da at officielle afstemninger blev sendt ud pr. PB, så man kan være sikker på at alle ser det. (Eller da som minimum i OFFICIELT FRA COMMISH)
Det er i hvert fald langt fra altid, at jeg bladre gennem samtlige SNAKKE sider, men hvis det bliver reglen, må man jo hellere gøre det
Havde jeg set det i tide, havde jeg dog stemt JA til forslaget. Ved ikke om det gør nogen forskel nu ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 31. marts 2007, 21:11Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDer har du da en pointe Martin. Men det bliver da kun værre hvis Commish også er af vådt, så lad os holde os til den ensidige svada. 😡
Der har du da en pointe Martin. Men det bliver da kun værre hvis Commish også er af vådt, så lad os holde os til den ensidige svada. 😡
Citat fra NBAinfo Arkiv på 1. april 2007, 9:19Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt en lidt sen jubel, men efter længe at have fyldt denne tråd med salte tårer, så havde jeg natten før denne endelig lidt hår på alle mine bigman bryster (what? :confused: ):
Tim Duncan: 20 pts, 14 reb, 3 ast, 2 stl, 4 blk
Yao Ming: 39 pts, 11 reb, 4 blk
Emeka Okafor: 11 pts, 12 reb, 1 ast, 1 stl, 5 blk
Rasheed Wallace: 22 pts, 6 reb, 3 stlPF, C, Util = 13 blk :clap:
Heldigvis havde jeg Mekka i opstillingen frem for Rasheed. Godt nok matchede Sheed næsten Mekkas produktion med isne 22 pts og 3 stl, men jeg sælger gerne steals for blocks i øjeblikket, og dejligt ENDELIG at se mine store folk trække blocks ind med trawl i nat.
I øvrigt en lidt sen jubel, men efter længe at have fyldt denne tråd med salte tårer, så havde jeg natten før denne endelig lidt hår på alle mine bigman bryster (what? :confused: ):
Tim Duncan: 20 pts, 14 reb, 3 ast, 2 stl, 4 blk
Yao Ming: 39 pts, 11 reb, 4 blk
Emeka Okafor: 11 pts, 12 reb, 1 ast, 1 stl, 5 blk
Rasheed Wallace: 22 pts, 6 reb, 3 stl
PF, C, Util = 13 blk :clap:
Heldigvis havde jeg Mekka i opstillingen frem for Rasheed. Godt nok matchede Sheed næsten Mekkas produktion med isne 22 pts og 3 stl, men jeg sælger gerne steals for blocks i øjeblikket, og dejligt ENDELIG at se mine store folk trække blocks ind med trawl i nat.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. april 2007, 9:12Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg fortsætter lige min (sam)tale selv om i andre måske har lukket ned for sæsonen. Men faktisk har Grunts stadig en spinkel chance for at hente (om ikke andet, så) et delt mesterskab.
Der er dog så meget der kan gå galt, og for det meste gør det det jo også. Faktisk er vi derude, hvor meget af sæsonen afhænger af en SG/SF rotation, som består af: Dorell Wright, Daniel Ewing, Ersan Ilyasova, Shawne Williams og Korolev.
Dejlig dyb, men der skal en god røvfuld held til, for at ramme de rigtige kombinationer af de spillere.
Men med ekstra kampe i ærmet på PF og Util æder Mekka, Sheed, Duncan og Yao sig langsomt ind på et point eller to i rebs og blk. Dog er der flere hold som presser på for at servere mesterskabet for Kurt igen, ved at vælte sig i assists.
Stadig lidt spænding her og der, især så længe Redd tager kampe på bænken af og til og Wade holder sig til (genop)træning.
GangStars har heldigvis sat slutspurten ind, og ser ud til at kunne holde Kurt bag sig i steals, så hvis bare bonghovederne kunne finde 2-3 point mere, så kan dynastiet måske brydes.
Jeg fortsætter lige min (sam)tale selv om i andre måske har lukket ned for sæsonen. Men faktisk har Grunts stadig en spinkel chance for at hente (om ikke andet, så) et delt mesterskab.
Der er dog så meget der kan gå galt, og for det meste gør det det jo også. Faktisk er vi derude, hvor meget af sæsonen afhænger af en SG/SF rotation, som består af: Dorell Wright, Daniel Ewing, Ersan Ilyasova, Shawne Williams og Korolev.
Dejlig dyb, men der skal en god røvfuld held til, for at ramme de rigtige kombinationer af de spillere.
Men med ekstra kampe i ærmet på PF og Util æder Mekka, Sheed, Duncan og Yao sig langsomt ind på et point eller to i rebs og blk. Dog er der flere hold som presser på for at servere mesterskabet for Kurt igen, ved at vælte sig i assists.
Stadig lidt spænding her og der, især så længe Redd tager kampe på bænken af og til og Wade holder sig til (genop)træning.
GangStars har heldigvis sat slutspurten ind, og ser ud til at kunne holde Kurt bag sig i steals, så hvis bare bonghovederne kunne finde 2-3 point mere, så kan dynastiet måske brydes.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. april 2007, 14:00Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDu mener dynastiet på et helt år 😀
Jaaa, så fik jeg lige lidt hjælp i at Butleren måtte ud :hug: (undskyld).
Yup, ser ud til at BeerGuzzlers og Vikings lige får blandet sig fornuftigt i topkampen her... Guzzlers nupper måske pp fra Svinet i Assists, men til gengæld nakker han også farmand her i Steals.. surt hvis jeg vinder 4 af 5 kategorier og så ikke kan vinde mesterskabet :O
Men godt at det ikke KUN er vores skader der afgøre det, men at der her til sidst kommer lidt "interference" fra et par af de lavere hold som således kan få afgørende indflydelse på 'skabet.
I hvert fald er der to hold der sidder hver morgen og opdatere deres små spreadsheets for at følge kampen om de sidste afgørende pp.
Du mener dynastiet på et helt år 😀
Jaaa, så fik jeg lige lidt hjælp i at Butleren måtte ud :hug: (undskyld).
Yup, ser ud til at BeerGuzzlers og Vikings lige får blandet sig fornuftigt i topkampen her... Guzzlers nupper måske pp fra Svinet i Assists, men til gengæld nakker han også farmand her i Steals.. surt hvis jeg vinder 4 af 5 kategorier og så ikke kan vinde mesterskabet :O
Men godt at det ikke KUN er vores skader der afgøre det, men at der her til sidst kommer lidt "interference" fra et par af de lavere hold som således kan få afgørende indflydelse på 'skabet.
I hvert fald er der to hold der sidder hver morgen og opdatere deres små spreadsheets for at følge kampen om de sidste afgørende pp.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. april 2007, 2:43Oprindeligt skrevet af: Miller31Så må jeg hellere gå til ro, efter at have oplevet Balkman lege med 76ers og sætte Iggy godt og grundigt på plads i denne 1. halvleg.
10-11-0-2-0 ved halvleg til Balkman, bliver spændende hvad man vågner op til.
Måske I skulle revurdere jeres indstilling til denne fantastiske spiller! Balkman I :love: U!
Så må jeg hellere gå til ro, efter at have oplevet Balkman lege med 76ers og sætte Iggy godt og grundigt på plads i denne 1. halvleg.
10-11-0-2-0 ved halvleg til Balkman, bliver spændende hvad man vågner op til.
Måske I skulle revurdere jeres indstilling til denne fantastiske spiller! Balkman I :love: U!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. april 2007, 7:32Oprindeligt skrevet af: PacersEn ganske allround nat fra mine 5 guys i nat.
Et lidt halvskidt PPG snit på 14,8 - men ellers tilfredsstillende med 6,0 RPG, 4,0 APG og 1,00 SPG. Ikke noget vildt prangende men solidt - set i forhold til ligaens gennemsnit i kategorierne.
Og ja - dejligt at liste sig ind i topkampen med en alternativ rolle 😀 Nu må Jeppe bare gerne tage sig lidt sammen og få skrabet de sidste nødvendige PP sammen så han kan nakke FistFighters :shaq: 😡
En ganske allround nat fra mine 5 guys i nat.
Et lidt halvskidt PPG snit på 14,8 - men ellers tilfredsstillende med 6,0 RPG, 4,0 APG og 1,00 SPG. Ikke noget vildt prangende men solidt - set i forhold til ligaens gennemsnit i kategorierne.
Og ja - dejligt at liste sig ind i topkampen med en alternativ rolle 😀 Nu må Jeppe bare gerne tage sig lidt sammen og få skrabet de sidste nødvendige PP sammen så han kan nakke FistFighters :shaq: 😡