Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 105 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

AK47 er klar, nu er det ved at være tæt og den russiske riffel ved self hvor vigtigt det er, at GangStars kommer i 1. div.

13-8-1-3-5

Ganske stærk statline..!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hvem fanden i helvede er ham der Nene? Jeg mener: 17 pts, 13 reb, 1 ast, 3 stl, 2 blk... det kan da ikke være ham det overbetalte goofyface fra Brasilien!?

Den slags kunne jeg godt bruge noget af... selv om mine to rutinerede bigmen i nat var imponerende, så mangler der altså noget slagkraft under kølerhjelmen:

Yao + Duncan (ømt ikke): 55 pts, 20 reb, 6 ast, 1 stl, 1 blk...

Sådan noget tøsesjap... points og assists... pis med jer. JEG VIL HA BLOCKS... HVOR ER MINE BLOOOOOCKS!!! :@

I øvrigt tak til Chris Paul for at klæde om denne gang... det der med at spille i stramme cowboybukser og klipklappere er nu prøvet, og det vil vi ALDRIGNOGENSINDE se igen... tak!

Velkommen tilbage til Okafor og Butler

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

We are approaching the final countdown, og med far for at Svinet bryder ud i skønsang fra de langhårede pubertets-dage omkring 1990 (nej, ikke lange pubertetshårs dage), så skal jeg da lige ha' mit eget take in på giganternes kamp, og med mit noget mere skodgule fødsels-pergament, så er det mere Propaganda og "The Duel" der bliver nynnet.

Mekka og Mølby's Butler er dukket op på hitlisten igen - men om jeg kan få skudt dem ned inden de henter de dersens 120 rebounds de er efter Åby (kom så Gamebreakers - GM Ravn håber at I når at bruge alle de kampe i er efter) er nok tvivlsomt.

Mens Svineoverhovedet desperat jagter Åby og AlphaHans i reboundstillingen, og er vanvittig tæt på at nuppe Åby i blocks (kun 16 låg efter), så kan farmand her nøjes med at koncentrere sig om Steals, og forsøget på at hente GangStars... noget der ikke umiddelbart lugter af succes, da GM Hansen kæmper en indædt kamp for at nuppe 10. pladsen og en deltagelse i 1. divison næste år. Godt nok er der "kun" 7 steals op, men dels har GangStars 11 kampe i hånden og dels har de momentum efter for nyligt at have overhalet de forsvarende mestre indenom.

Og så lige... jeg slog plat og krone om Ariza eller Perkins skulle starte inde i nat på UTI, og hvor plat er det lige at Ariza vandt, når Perkins kunne have kronet min nat, med yderligere 4 låg og en double-double??

Alligevel - på trods af alle mand klar, så hentede Grynterne ikke ind på mine stærke ulve :nanana: (men desværre på alle de andre) :shaq:

Grunts: 107 - 41 - 20 - 6 - 6
TWolves: 125 - 48 - 22 - 7 - 15

PS. Hvornår lærer Orlando at spille gennem Howard i angrebet... han havde flest minutter af alle på banen, men tog med afstand færrest afslutninger af starterne... DUMT!!!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Så har vi i øvrigt uafgjort i kampen om tiendepladsen... dælme tæt løb.

Grunts i stærkeste opstilling er blot 2 placeringspoint fra ulvene... skal det lykkes?

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

..en begynder så småt at svede.. en begynder så småt at ønske Wade tilbage.. tjaaaaaa, en kunne måske nok nøjes med bare at ha' Bogut tilbage igen.

..en tøvs godt nok at det liiige bliver en tand for bondsk det her Hr. Tummelumsen.

Men uuuuuuu-ha da hvor har vi et par spændende uger med to gode dueller her... traaa-daaa!

Iøvrigt, hvad ville en åben auktion over J-Smoove kunne indbringe :love:

.......................... as if :nanana:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Åben auktion? Slet ikke. Vi blev jo allesammen enige om en time-share :clap:

Jeg er i øvrigt glad for at mine spillere bliver skadet og spiller råddent, og at holdet falder stille og roligt ned gennem rækkerne. Godt at man har anskaffet sig sit eget pick igen :hug:

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Så længe, at Xtian sørger for at slutte så jeg får mit top 10 pick - så har vi begge fået os en god handel, Zonker 😀

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Nu vi snakker picks:

Hvis jeg ender over Guzzlers og Nillson som jeg vist pt. gør så har jeg da lavet et par fiiine handler:D Mit eget pick vil da blive 8-11 og det fik jeg altså den kommende Roy for (pick #3 i vores draft sidste år). Der kan self ligge en bedre spiller med 8-11 men ummidelbart ser det da fint ud.

Desuden vil jeg, hvis Nillson ender under mig og Guzzlers have en god chance for et top 3 pick, og selv om jeg elsker TJ Ford (som er fuldstændig ustyrelig for tiden) så tror jeg de fleste hellere vil have Oden/Durant/Wright, eller hvem der nu kommer til at ligge omkring top 3 :hug:

Hmm jeg drømmer jo nok lidt her, men det er bestemt ikke umuligt, dog skal jeg ikke sælge skindet før bjørnen er skudt....

Zach Randolph har dog givet sin mening til kende: Fistfighters op i tabelen. I dag leverede han en absolut elite line og gav endda fine assist og blocks hvilket man sjældent ser fra vores alle sammens michelin mand: 43-17-5-0-2

Oprindeligt skrevet af: Miller31

TheOne-AI skrev:
Så længe, at Xtian sørger for at slutte så jeg får mit top 10 pick - så har vi begge fået os en god handel, Zonker 😀

Med 21-8-12-3-1 fra Baronen
og 27-2-5-1-1 fra Barbosa.

Så viser drengene efterhånden at de virkelig kæmper for at holde GangStars i ræset!

Mike Miller, JoJo og Garbajosa dog ude med skader, de to sidste for sæsonen, det er ikke noget der hjælper meget.

Vi satser dog på det går, JO må set fra GangStars' synspunkt, meget gerne lige tage en pause på et par gange mere.

Uha det er close race.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg har bestemt ikke afskrevet at slutte over dig Jenner 😉 Du er pt. 2PP foran mig - men med et par nætter mere som i nat så skal jeg nok nå det :p

Fire spillere er i nat snitter som det her squ glimrende 😀

19.8 - 7,5 - 5,5 i tre af kategorierne...

Mit problem er bare skader lige pt. Men jeg skal nok hente dig :p

ReferencerSide 105 af 635Reference