NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2007, 18:20Oprindeligt skrevet af: Miller31Martanic skrev:
En ny fabelagtig uge af Århus City Royals, der indtog en suveræn førsteplads i periode 21, og nu er kommet i top2 i tre af de seneste fire uger.Det ser jo pludselig ikke helt så skidt ud i Århus 😉
Det kommer an på hvor i Århus, der spekuleres på om byen snart har to franchises? I hvert fald er en ny super-dome ved at skyde frem i downtown.
Desværre er det svært at få øje på andre hold fra Byen, i det der pt. ligger til at blive første div:(
Martanic skrev:
En ny fabelagtig uge af Århus City Royals, der indtog en suveræn førsteplads i periode 21, og nu er kommet i top2 i tre af de seneste fire uger.Det ser jo pludselig ikke helt så skidt ud i Århus 😉
Det kommer an på hvor i Århus, der spekuleres på om byen snart har to franchises? I hvert fald er en ny super-dome ved at skyde frem i downtown.
Desværre er det svært at få øje på andre hold fra Byen, i det der pt. ligger til at blive første div:(
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2007, 18:29Oprindeligt skrevet af: MartanicJa, det kan forresten være at Århus City Royals er nødt til at skifte navn, efter frembrusningen af flere nye Århus Franchises, der uanset hvor du så end bor ligger tættere på Århus City end mig 🙂
Men det spildes der ingen tanker på hos Royals for tiden, selvom det selvfølgelig bør være på tegnebrættet snart.
Ja, det kan forresten være at Århus City Royals er nødt til at skifte navn, efter frembrusningen af flere nye Århus Franchises, der uanset hvor du så end bor ligger tættere på Århus City end mig 🙂
Men det spildes der ingen tanker på hos Royals for tiden, selvom det selvfølgelig bør være på tegnebrættet snart.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. marts 2007, 7:15Oprindeligt skrevet af: MartanicJamen dog, så lykkedes det jo for mig at jinxe mit hold i negativ retning igen. Det gik jo så galt i nat, at det egentlig ikke engang er en kommentar værdig 🙁
Jamen dog, så lykkedes det jo for mig at jinxe mit hold i negativ retning igen. Det gik jo så galt i nat, at det egentlig ikke engang er en kommentar værdig 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. marts 2007, 9:53Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet er ikke optimalt for min 20 mill investering i Tim Duncan, at Spurs for det meste smadrer deres modstandere allerede i første periode.
I øvrigt kan jeg godt forstå hvis Åny og Danish ryster lidt i bukserne, for med en frontline + Util bemandet med Rasheed, Duncan og Yao burde block kategorien være på vej tilbage til Grunts' pokalskab.
I nat var de alle tre i kamp og med et snit på 0.67 blk per mand kunne Grunts sætte 2 blk ind på kontoen...
:awch:
Det er ikke optimalt for min 20 mill investering i Tim Duncan, at Spurs for det meste smadrer deres modstandere allerede i første periode.
I øvrigt kan jeg godt forstå hvis Åny og Danish ryster lidt i bukserne, for med en frontline + Util bemandet med Rasheed, Duncan og Yao burde block kategorien være på vej tilbage til Grunts' pokalskab.
I nat var de alle tre i kamp og med et snit på 0.67 blk per mand kunne Grunts sætte 2 blk ind på kontoen...
:awch:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. marts 2007, 10:57Oprindeligt skrevet af: Gaflenuha dada det helt Crazy Prince og Nene gik da amok i nat
NENE : 17rbn,4assist,2steals,2block og 21points
Prince : 8 Rbn,2assist,2Steals,3Block og 19 pointsog så har jeg parker med 9 assist og 20 points wuhu
men jeg ka stadig ikke Blive klog på Boris Diaw ? anyone ?:lol:
uha dada det helt Crazy Prince og Nene gik da amok i nat
NENE : 17rbn,4assist,2steals,2block og 21points
Prince : 8 Rbn,2assist,2Steals,3Block og 19 points
og så har jeg parker med 9 assist og 20 points wuhu
men jeg ka stadig ikke Blive klog på Boris Diaw ? anyone ?:lol:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. marts 2007, 14:23Oprindeligt skrevet af: JennerDet er rigtigt juble dag så mon ikke jeg skal sige Luol Deng! 38 pts 5 ass og 2 stls, kun 2 rbs skidt!!!
Millsap og Frye leverede udemærkede hustle stats.
Det er rigtigt juble dag så mon ikke jeg skal sige Luol Deng! 38 pts 5 ass og 2 stls, kun 2 rbs skidt!!!
Millsap og Frye leverede udemærkede hustle stats.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. marts 2007, 16:27Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDamn kampen om at være i D1 næste år er tæt. Ummiddelbart et opgør mellem GangStars og PopCats, men SilverFoxes og Beerguzzlers har vel egt. stadig tiendepladsen indenfor rækkevidde.
Vikings til D2? Hvis TMac, Camby eller Odom pludselig sætter sig en håndfuld kampe kan det hurtigt gøre rigtig ondt, men ellers ser det rimelig godt ud for overlevelsen i D1.
GangStars er 2 rebs fra et ekstra placeringspoint i rebounds, 4 fra et ekstra PP i ast, hvilket samtidig ville trække 1 point fra PopCats, så egt. en 2 points forbedring i deres indbyrdes opgør.
PopCats har 3 steals op til ekstra point i steals, og 3 ned til færre point. Ligeledes er det 3 blocks som adskiller PopCats og Highflyers, så også her ligger placeringspoint indenfor rækkevidde.
Ser ud til vi kan se frem til en neglebidder af en afslutning...
Damn kampen om at være i D1 næste år er tæt. Ummiddelbart et opgør mellem GangStars og PopCats, men SilverFoxes og Beerguzzlers har vel egt. stadig tiendepladsen indenfor rækkevidde.
Vikings til D2? Hvis TMac, Camby eller Odom pludselig sætter sig en håndfuld kampe kan det hurtigt gøre rigtig ondt, men ellers ser det rimelig godt ud for overlevelsen i D1.
GangStars er 2 rebs fra et ekstra placeringspoint i rebounds, 4 fra et ekstra PP i ast, hvilket samtidig ville trække 1 point fra PopCats, så egt. en 2 points forbedring i deres indbyrdes opgør.
PopCats har 3 steals op til ekstra point i steals, og 3 ned til færre point. Ligeledes er det 3 blocks som adskiller PopCats og Highflyers, så også her ligger placeringspoint indenfor rækkevidde.
Ser ud til vi kan se frem til en neglebidder af en afslutning...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. marts 2007, 16:53Oprindeligt skrevet af: Miller31Det er helt uhyggeligt, selv at være i centrum af sådan en battle er for vildt, det kan blive 1-5 assists der bliver afgørende for hvem der spiller 1. og hvem der spiller 2. div næste sæson, dette er altså ekstremt tæt!
Det er helt uhyggeligt, selv at være i centrum af sådan en battle er for vildt, det kan blive 1-5 assists der bliver afgørende for hvem der spiller 1. og hvem der spiller 2. div næste sæson, dette er altså ekstremt tæt!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2007, 10:45Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinEndnu engang sprinter Chris Paul afsted med langt bedre stats end man kunne have forventet af en tilfældig D-leaguer som pludselig blev tildelt 10 minutters spilletid i NBA:
2 pts, 4 ren, 3 ast... de 3 steals reder æren lidt, men hjælper ikke Grunts, da den kategori allerede er under lås og slå.
Heldigvis er Mekka tilbage i nat, og Butler overvejer også om ikke snart han skulle bidrage lidt.
Endnu engang sprinter Chris Paul afsted med langt bedre stats end man kunne have forventet af en tilfældig D-leaguer som pludselig blev tildelt 10 minutters spilletid i NBA:
2 pts, 4 ren, 3 ast... de 3 steals reder æren lidt, men hjælper ikke Grunts, da den kategori allerede er under lås og slå.
Heldigvis er Mekka tilbage i nat, og Butler overvejer også om ikke snart han skulle bidrage lidt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2007, 20:13Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinCP3s skodnat kostede mig omgående et placeringspoint i ast-kategorien... :awch:
CP3s skodnat kostede mig omgående et placeringspoint i ast-kategorien... :awch: