NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2007, 12:37Oprindeligt skrevet af: JennerEfter længere tids forhandlinger om Brandon Roy, hvor undertegnede var tæt på at sende ham af sted for et D1 og D2 1. runde pick, smat et højt 2. runde samt et ungt talent, beviste den kommene Roy lige at han har planer om at blive på Frederiksberg.
23-9-5-2 endnu en flot statline.
Men det er ikke kun hans statline der gør os glade, Roy scorede nemlig en 3er med godt 17 sekunder tilbage der sende kampen i OT, og i OT havde han flere vigtige point og assist, og også to straffekast der definitivt afgjorde kampen! Og der var ikke et one-time-wonder se denne video! Det er altså mange clutch plays af en rookie, læg mærke til at hver af hans udlignede skud bliver swished! (dog ikke nattens som ikke er med i denne video)
http://youtube.com/watch?v=6yt1N_v0Ihk
Brandon Roy (As in R.O.Y) Enjoy!!
Efter længere tids forhandlinger om Brandon Roy, hvor undertegnede var tæt på at sende ham af sted for et D1 og D2 1. runde pick, smat et højt 2. runde samt et ungt talent, beviste den kommene Roy lige at han har planer om at blive på Frederiksberg.
23-9-5-2 endnu en flot statline.
Men det er ikke kun hans statline der gør os glade, Roy scorede nemlig en 3er med godt 17 sekunder tilbage der sende kampen i OT, og i OT havde han flere vigtige point og assist, og også to straffekast der definitivt afgjorde kampen! Og der var ikke et one-time-wonder se denne video! Det er altså mange clutch plays af en rookie, læg mærke til at hver af hans udlignede skud bliver swished! (dog ikke nattens som ikke er med i denne video)
http://youtube.com/watch?v=6yt1N_v0Ihk
Brandon Roy (As in R.O.Y) Enjoy!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2007, 12:54Oprindeligt skrevet af: MartanicSpilleren der aldrig svigter i år slår til igen.
Tyson Chandler gik helt amok, og så vidt jeg lige har styr på posterede han sin første 20-20 kamp i nat.
22 point - 22 rebounds - 3 assists - 1 steal - 2 blocks Se det er en rigtig center statline
Når så Brand også lige præsterer 20-11-4-1-3 begynder det at ligne noget, og man troede ikke det kunne blive bedre, men så tog Arenas fat. 29-4-13-7-0
Så bortset lige fra Zaza en helt igennem fremragende NBAiKL nat
Spilleren der aldrig svigter i år slår til igen.
Tyson Chandler gik helt amok, og så vidt jeg lige har styr på posterede han sin første 20-20 kamp i nat.
22 point - 22 rebounds - 3 assists - 1 steal - 2 blocks Se det er en rigtig center statline
Når så Brand også lige præsterer 20-11-4-1-3 begynder det at ligne noget, og man troede ikke det kunne blive bedre, men så tog Arenas fat. 29-4-13-7-0
Så bortset lige fra Zaza en helt igennem fremragende NBAiKL nat
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2007, 14:35Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMed skægget i deadlinekassens post sidder en snurrig gammel GM og triller fede langt mod syd.
Storhed og store planer står for fald... 2 point op til ondskaben selv... look out, coming through. Med Daniel Ewing og Dorell Wright ved roret kan det ikke gå helt galt.
Med skægget i deadlinekassens post sidder en snurrig gammel GM og triller fede langt mod syd.
Storhed og store planer står for fald... 2 point op til ondskaben selv... look out, coming through. Med Daniel Ewing og Dorell Wright ved roret kan det ikke gå helt galt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2007, 17:41Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenKnap er jeg begyndt at sørge over det mulige tab af Ray Allen før, at min unge 'Fro viser noget af det potentiale han har.
Josh Childress gik amok i nat :nanana:
Knap er jeg begyndt at sørge over det mulige tab af Ray Allen før, at min unge 'Fro viser noget af det potentiale han har.
Josh Childress gik amok i nat :nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 24. marts 2007, 19:36Oprindeligt skrevet af: bozzyAlmost like MJ..... Behøver næsten ikke at sige at det er Kobe jeg taler om B)
Almost like MJ..... Behøver næsten ikke at sige at det er Kobe jeg taler om B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2007, 0:30Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Almost like MJ..... Behøver næsten ikke at sige at det er Kobe jeg taler om B)At hype Kobe ned?:geek:
Sjældent jeg erkender andre holds spillere i fantasy, men det her er mere crazy end hvad MJ lavede.
:tup: For din spiller:)
bozzy skrev:
Almost like MJ..... Behøver næsten ikke at sige at det er Kobe jeg taler om B)
At hype Kobe ned?:geek:
Sjældent jeg erkender andre holds spillere i fantasy, men det her er mere crazy end hvad MJ lavede.
:tup: For din spiller:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2007, 5:08Oprindeligt skrevet af: bozzyALDRIG har jegm givet en anden skideballe for at rose min spiller. Men MJ kunne også ha gjort det - mod de hold B)
ALDRIG har jegm givet en anden skideballe for at rose min spiller. Men MJ kunne også ha gjort det - mod de hold B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2007, 9:40Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnStadig for mange der synes at Bo overbetalte mig for vildt med Deron for Kobe og Livingston ?
Vildt som Kobe rykker Bo opad i tabellen (og så selvf. Al J.).
Faktisk er flere af mine ex spillere ganske velkomne, hvis de vil tilbage i folden.. .G-Force er jo atter ustyrlig i sin voldelige 5-cat produktion (man må da håbe det betyder han får sig en monster kontrakt :nanana: ).
OG SÅ LIDT OFFICIELT:
HUSK, at dagen i dag er sidste dag for handler i denne sæson!!
Efter 10 forskellige vin til Kessler sejren og Spaniensfadæsen - samt en lang nat hjem til Helsingør, så skal jeg lige ind og tjekke boxscores nu, og står jeg ellers og er på vej til USA, så jeg når desværre hverken at kunne gøre noget ved handler eller FA opsamlinger i dag. Jeg satser dog på at nå at tjekke PB på et tidspunkt mandag.
Er der noget der ikke lige kan vente, må I hive fat i co-Commish Laier.
Jeg er tilbage på pinden en gang ud på onsdagen.... ciao tøzzer og opfør jer ordentligt.
/Komisk
Stadig for mange der synes at Bo overbetalte mig for vildt med Deron for Kobe og Livingston ?
Vildt som Kobe rykker Bo opad i tabellen (og så selvf. Al J.).
Faktisk er flere af mine ex spillere ganske velkomne, hvis de vil tilbage i folden.. .G-Force er jo atter ustyrlig i sin voldelige 5-cat produktion (man må da håbe det betyder han får sig en monster kontrakt :nanana: ).
OG SÅ LIDT OFFICIELT:
HUSK, at dagen i dag er sidste dag for handler i denne sæson!!
Efter 10 forskellige vin til Kessler sejren og Spaniensfadæsen - samt en lang nat hjem til Helsingør, så skal jeg lige ind og tjekke boxscores nu, og står jeg ellers og er på vej til USA, så jeg når desværre hverken at kunne gøre noget ved handler eller FA opsamlinger i dag. Jeg satser dog på at nå at tjekke PB på et tidspunkt mandag.
Er der noget der ikke lige kan vente, må I hive fat i co-Commish Laier.
Jeg er tilbage på pinden en gang ud på onsdagen.... ciao tøzzer og opfør jer ordentligt.
/Komisk
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. marts 2007, 16:22Oprindeligt skrevet af: JennerMed en del kampe i hånden på UTIL kom Paul Millsap i nat i spil, han sagde tak for tilliden med 11-14-2-1-2 på 23 min, den dreng skal nok blive et monster hvis han får minutter, havde i øvrigt 5 steals i går.
Dagens overaskelse var vel vores RDP Josh Boone som på 24 minutter formåede at score 21 point og tage 6 rebounds. Han skød 10/10! Ganske fint....
Med en del kampe i hånden på UTIL kom Paul Millsap i nat i spil, han sagde tak for tilliden med 11-14-2-1-2 på 23 min, den dreng skal nok blive et monster hvis han får minutter, havde i øvrigt 5 steals i går.
Dagens overaskelse var vel vores RDP Josh Boone som på 24 minutter formåede at score 21 point og tage 6 rebounds. Han skød 10/10! Ganske fint....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2007, 17:53Oprindeligt skrevet af: MartanicEn ny fabelagtig uge af Århus City Royals, der indtog en suveræn førsteplads i periode 21, og nu er kommet i top2 i tre af de seneste fire uger.
Det ser jo pludselig ikke helt så skidt ud i Århus 😉
En ny fabelagtig uge af Århus City Royals, der indtog en suveræn førsteplads i periode 21, og nu er kommet i top2 i tre af de seneste fire uger.
Det ser jo pludselig ikke helt så skidt ud i Århus 😉