Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 114 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Grunts slutter 17 rebounds, 24 assists og 2 steals, + 7 ekstra steals til Beerguzz fra mesterskabet.

En masse stolpe ud, hvilket understreger hvor fuc-kn, forbandet, vidunderligt tæt det har været... men også illustrerer hvor stor indflydelse samtlige hold i ligaens små marginaler har på afgørelsen i sidste ende.

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Tillykke 🙂

Ser iøvrigt frem til at se hvad der sker med GangStars / PopCats ... specielt fordi, at det påvirker mit pick

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Kapitalistsvin skrev:
Nå, træls at vi ikke kan se stillingen, men Xtian, du ved at i er tied på både første og sidstepladser?

Mener vi har 1 sidsteplads hver og 0 første eller anden pladser.

Altså må det i mine øjne gå til afstemning, omend jeg da ærlig talt må kalde det grotesk, hvis et hold uden GM får pladsen foran en aktiv GM. Når det er tied.....

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:

Kapitalistsvin skrev:
Nå, træls at vi ikke kan se stillingen, men Xtian, du ved at i er tied på både første og sidstepladser?

Mener vi har 1 sidsteplads hver og 0 første eller anden pladser.

Altså må det i mine øjne gå til afstemning, omend jeg da ærlig talt må kalde det grotesk, hvis et hold uden GM får pladsen foran en aktiv GM. Når det er tied.....

Hoooov hoooov, ikke påvirke dommerpanelet... til gengæld har du jo en stemme - hvilket Popcats GM'en ikke har, da han ikke er udpeget endnu.

Og ja, hvis det går til afstemning (har ikke selv haft tid til at tjekke stillingen) så bliver det bare en "hemmelig" afstemning (PB til mig) og simpelt flertal bestemmer.

Årsagen til afstemning fremfor lodtrækning (og "let's face it" det er jo held og uheld hvem der ville have fået 10. pladsen når det er så tæt) ER, at på den måde kan et par variabler komme til at spille ind som ikke kan ses i stillingen... Hvem bedømmer de andre GM'ere til at have gjort sig mest fortjent? Aktivitet f.eks. Sure skader f.eks. etc.

At vi så her har at gøre med afgørelsen om D1 eller D2 er selvfølgelig lidt vulgært - men det kan og bør der ikke tages højde for i bedømmelsen af hvem der fortjener at vinde tie-breakeren.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Jeg må sige jeg synes det ville være dybt latterligt hvis en hold der pt. er uden GM stemmes ind foran en af vores mest aktive GMer...

Jeg håber at folk kan se ud over om lige deres pick bliver bedre/værrere, for det her er en ting der handler om hvad der er bedst for ligaen og ikke for individuelle personer! Jeg er bange for at vi vil miste folk hvis vi ender i afstemninger hvor folk måske stemmer, for at forbedre deres pick...

Jeg synes UDEN tvivl at der ikke bør hærske usikkerhed om hvem der skal i D1, og kan ikke se argumenterne for at en GM der ikke har været aktiv i lang tid og som nu er ude, skal sendes i D1 på bekostning af en meget aktiv og seriøs spiller....

Håber i forstår mig og er enig....

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Kunne ikke være mere enig, Jenner!

Og det siger jeg selvom jeg er i besiddelse af Xtian's pick... Hvis det når til en afstemning for afgørelse, så mener jeg heller ikke, at der bør herske tvivl.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Fuldstændig enig... Det vil være at pisse på en aktiv GM. Hvis et hold med en mildest inaktiv GM og pt slet ingen GM får "lov" at blive i bedste række. Desuden vil det nok heller ikke skade en rookie osm jeg heller ikke tror vil ha noget imod det) at starte i 2. division og lære gamet 🙂

Desuden så mener jeg 100%, at der BØR kunne dispenseres fra reglerne i forfatningen - NETOP i en situation hvor den handler om et "herreløst" hold og et med en aktiv GM ligemeget hvad tiebreakeren siger og hvornår i tiebreakeren det bliver afgjort!

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Helt enig!

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

btw så vil jeg gerne lige klappe af mig selv 2 i træk som en sikker nummer sjok i keepers det da også noget af en præstation heh går efter 3 🙂

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hehe... ja nu har du jo dine egne picks... så er det jo knap så slemt.

Men Nene og Garcia spolerer jo nok snart dine drømme om OJ Mayo og D Rose. Tillykke med at dine kids endelig begynder at vise lidt tænder.

Webster og Ike begynder også så småt at få spilletid... :tup:

ReferencerSide 114 af 635Reference