THE ULTIMATE INSIDER
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. juni 2005, 21:09Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesFør vi videresbringer den netop udsendte pressemeddelsle, vil vi her på AlphaBrølet beklage, at vi tidligere i dag fik citeret Kurt Ravn for at kalde Nellemoes' recruiterings metoder for Nazi metoder.
Vi er her på redaktionen ikke i tvivl om at Ravn mente dette, men da han blot udtalte at Nellemoes mindede ham nazi tiden, lå den lige til højre benet. Vi beklager brugen af nazi så meget, da vi alle er enige om at dette forfærdeligt - nøjagtigt som at skulle høre på Hr. Ravn.
PRESSEMEDDELSE FRA NELLEMOESDet er med stor undren, at jeg dags dato har kunne læse mig frem til, at Kurt F. Ravn forbinder mig med nazi metoder.
Jeg må på det kraftigste tage afstand til den slags, da det ikke klæder nogen at gå ind i den form for hetz. Fra start har det været tydeligt, at Ravn misunder mig og mine egenskaber, men at dette ligefrem skulle medføre så inderligt et had og jalousi, er ikke til at forstå.
Jeg har mange personlige meninger om ulven uden hugtænder (Ravn), der i øvrigt minder mig om en sigøjner dværg. Jeg kunne offentligt melde ud, at jeg i tidernes morgen urinerede heftigt i hans pejs, for derefter at brække mig i hans julestrømpe, den strømpe han stadig den dag i dag hænger over den nu kendte pejs, når vi nærmer os december - tiden hvor Ravn igen æder sig ukendelig i dadler.
Det ligger dog ikke til mig, og derfor vil jeg række min hånd ud til Kurt F. Ravn. Række hånden ud, og med ordene "venskab fremmer kærligheden", knytte min næve, rejse lange jan og skråle MY ASS i ansigtet på ham.
Spillet er i gang, bit(beep).
Før vi videresbringer den netop udsendte pressemeddelsle, vil vi her på AlphaBrølet beklage, at vi tidligere i dag fik citeret Kurt Ravn for at kalde Nellemoes' recruiterings metoder for Nazi metoder.
Vi er her på redaktionen ikke i tvivl om at Ravn mente dette, men da han blot udtalte at Nellemoes mindede ham nazi tiden, lå den lige til højre benet. Vi beklager brugen af nazi så meget, da vi alle er enige om at dette forfærdeligt - nøjagtigt som at skulle høre på Hr. Ravn.
Det er med stor undren, at jeg dags dato har kunne læse mig frem til, at Kurt F. Ravn forbinder mig med nazi metoder.
Jeg må på det kraftigste tage afstand til den slags, da det ikke klæder nogen at gå ind i den form for hetz. Fra start har det været tydeligt, at Ravn misunder mig og mine egenskaber, men at dette ligefrem skulle medføre så inderligt et had og jalousi, er ikke til at forstå.
Jeg har mange personlige meninger om ulven uden hugtænder (Ravn), der i øvrigt minder mig om en sigøjner dværg. Jeg kunne offentligt melde ud, at jeg i tidernes morgen urinerede heftigt i hans pejs, for derefter at brække mig i hans julestrømpe, den strømpe han stadig den dag i dag hænger over den nu kendte pejs, når vi nærmer os december - tiden hvor Ravn igen æder sig ukendelig i dadler.
Det ligger dog ikke til mig, og derfor vil jeg række min hånd ud til Kurt F. Ravn. Række hånden ud, og med ordene "venskab fremmer kærligheden", knytte min næve, rejse lange jan og skråle MY ASS i ansigtet på ham.
Spillet er i gang, bit(beep).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2005, 13:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinThe Capitalist bringer i et særnummer denne pressemeddelelse fra Amsterdam Grunts:
Muahahaha... hehehe... gnæk gnæk... yueees!!! Dadadadaaaaa dadadaaaaa... gryntgruahahhant...
Dette uartikulerede udbrud skyldes tilsyneladende den netop indgåede handel med Danish T'Wolves. Den gruntende GM har fået blæst det meste af ansigtshuden op i latterlige krøller og er set vaklende rundt langs kanalerne i sort kappe messende: "Rise... RISE...".
Maratonforhandlingerne er endt med at ulven i jediklæder er røget ud af vinduet med to back-to-back picks i tredje og fjerde runde, mens det onde emperium har lagt deres besudlende hænder på endnu et anden runde pick og et lavere fjerde. Som en bi-ting udveksles også rookie-lodsedler, men som GM Anders Palpatene Muahahaha udtaler:
GM: Hvem ved, måske jeg brænder benene af mine stjerner og sætter noget lækker mekanik ind.
The Capitalist: Men spørgsmålet gik på tabet af det første pick i rookiedraftet!?
GM: Ja det ved jeg ikke noget om, men sidst jeg så efter var 2 mere end 1, og er det ikke netop den handel jeg har aftvunget det danske fårehoved?Som det tydeligt fremgår har manden fået storhedsvanvid og er tilsyneladende på vej ind i afsluttende forhandlinger om køb af en vulkan til Grunts hovedkontor. Tekniske problemer truer dog med at sætte en stopper for ideen om at flytte bjerget til Amsterdam.
Avisens leder udtrykker bekymring - er man alligevel på den forkerte side!? Er det denne vej verden skal? - men ender dog konkluderende:
"Den GM er svinsk god... han har tilsyneladende købt NET med helt nye hvide uniformer og emperial blasters, så dette overgreb på ligevægten i ligaen er gået uproblematisk igennem".
The Capitalist bringer i et særnummer denne pressemeddelelse fra Amsterdam Grunts:
Muahahaha... hehehe... gnæk gnæk... yueees!!! Dadadadaaaaa dadadaaaaa... gryntgruahahhant...
Dette uartikulerede udbrud skyldes tilsyneladende den netop indgåede handel med Danish T'Wolves. Den gruntende GM har fået blæst det meste af ansigtshuden op i latterlige krøller og er set vaklende rundt langs kanalerne i sort kappe messende: "Rise... RISE...".
Maratonforhandlingerne er endt med at ulven i jediklæder er røget ud af vinduet med to back-to-back picks i tredje og fjerde runde, mens det onde emperium har lagt deres besudlende hænder på endnu et anden runde pick og et lavere fjerde. Som en bi-ting udveksles også rookie-lodsedler, men som GM Anders Palpatene Muahahaha udtaler:
GM: Hvem ved, måske jeg brænder benene af mine stjerner og sætter noget lækker mekanik ind.
The Capitalist: Men spørgsmålet gik på tabet af det første pick i rookiedraftet!?
GM: Ja det ved jeg ikke noget om, men sidst jeg så efter var 2 mere end 1, og er det ikke netop den handel jeg har aftvunget det danske fårehoved?
Som det tydeligt fremgår har manden fået storhedsvanvid og er tilsyneladende på vej ind i afsluttende forhandlinger om køb af en vulkan til Grunts hovedkontor. Tekniske problemer truer dog med at sætte en stopper for ideen om at flytte bjerget til Amsterdam.
Avisens leder udtrykker bekymring - er man alligevel på den forkerte side!? Er det denne vej verden skal? - men ender dog konkluderende:
"Den GM er svinsk god... han har tilsyneladende købt NET med helt nye hvide uniformer og emperial blasters, så dette overgreb på ligevægten i ligaen er gået uproblematisk igennem".
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2005, 18:37Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnFra upålidelige, men ganske ofte brugte, kilder omkring Commish’s Office i NBAiKL, har vi fået beretninger om Danish T’Wolves GM Ravn, der er set halse rundt i lumre hotelværelser og både omfavnende og skældende ud på uspecificerede kollegaer i ligaen.
Som sædvanlig blev GM Ravn fanget med ridderrustningen nede om anklerne, men til forskel fra disse typiske blufærdighedskrænkelser fra den aldrende tosse (per vers ?) så var det for en gangs skyld i overført betydning. Det var tydeligt at han ikke var tilfreds med at blive opdaget og selv om han forsøgte at forklæde sig som en kaktus i hotellobbyen, så kunne han ikke snyde T’Wolves Gossip Weekly’s udstødte medarbejder (er trods alt de færreste cacti der står med en Sangria i hånden og halvkærligt blæser ”Love is all around” i øret på en stærkt kropsbehåret portier).
Vi nåede at stille T’Wolves GM en række spørgsmål, men da det eneste forståelige ud af hans mund var omkvædet til ”Puppy Love” måtte vi til sidst på retræte.
Vi er dog 112% sikre på at Hr. Ravn er ude og faldbyde sin franchise’s fremtid –og som sædvanlig også sig selv- og rygterne går på at han uddeler draft picks til både højre og venstre for selv det mindste parti hindbærbrus.
JA JA ! – nu kan vi så se at der er kommet et par trades på NBAiKL’s officielle side, og ganske som vi frygtede det har Ravnen solgt ud af arvesølvet og skilt sig af med både 2., 4., 5., og sjette pick i opstartsdraftet --- oh ve, oh skræk. … Jeg siger op, og søger job hos Amsterdam Grunts – der har de da i det mindste nogle gode draft picks at kunne berette om det næste stykke tid.
Fra upålidelige, men ganske ofte brugte, kilder omkring Commish’s Office i NBAiKL, har vi fået beretninger om Danish T’Wolves GM Ravn, der er set halse rundt i lumre hotelværelser og både omfavnende og skældende ud på uspecificerede kollegaer i ligaen.
Som sædvanlig blev GM Ravn fanget med ridderrustningen nede om anklerne, men til forskel fra disse typiske blufærdighedskrænkelser fra den aldrende tosse (per vers ?) så var det for en gangs skyld i overført betydning. Det var tydeligt at han ikke var tilfreds med at blive opdaget og selv om han forsøgte at forklæde sig som en kaktus i hotellobbyen, så kunne han ikke snyde T’Wolves Gossip Weekly’s udstødte medarbejder (er trods alt de færreste cacti der står med en Sangria i hånden og halvkærligt blæser ”Love is all around” i øret på en stærkt kropsbehåret portier).
Vi nåede at stille T’Wolves GM en række spørgsmål, men da det eneste forståelige ud af hans mund var omkvædet til ”Puppy Love” måtte vi til sidst på retræte.
Vi er dog 112% sikre på at Hr. Ravn er ude og faldbyde sin franchise’s fremtid –og som sædvanlig også sig selv- og rygterne går på at han uddeler draft picks til både højre og venstre for selv det mindste parti hindbærbrus.
JA JA ! – nu kan vi så se at der er kommet et par trades på NBAiKL’s officielle side, og ganske som vi frygtede det har Ravnen solgt ud af arvesølvet og skilt sig af med både 2., 4., 5., og sjette pick i opstartsdraftet --- oh ve, oh skræk. … Jeg siger op, og søger job hos Amsterdam Grunts – der har de da i det mindste nogle gode draft picks at kunne berette om det næste stykke tid.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. juni 2005, 18:41Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDet er nu lykkedes at få et lyn interview med Danish T’Wolves GM Kurt F. Ravn her på ”The Hoooooowl!” (The Newspaper formerly known as T’Wolves Gossip Weekly), stærkt faciliteret af fyringen af en tidligere medarbejder… øøhh heraf, tidligere 😮
”Det er korrekt at jeg har været oppe hele natten og har efter lange forhandlinger med en række teams, fået orkestreret de første to handler på plads som denne liga har oplevet” udtaler Hr. Ravn, uden dog at ville gå i detaljer om hans forhold til cacti og ridderrustninger. ”Det holdt hårdt og jeg står tilbage med en følelse af at have skabt en win-win situation i begge instanser. Det er ikke nemt at sige farvel til sit anden runde pick og de mange store stjerner der stadig er tilbage, dog har jeg opnået to ting som burde komme vores Ulve til gode. Dels har jeg fået stablet 4 picks sammen der ligger meget tæt på hinanden, således at jeg overhovedet kan overskue dem .. . er sq lidt svært når de ligger så spredt… og dels så fik jeg landet det top rookie pick som jeg har ønsket mig siden jeg var lille og ville ha’ draftet George Mikan”.
The Hoooowl! (nu i en version med to o’er mindre) kan efter lidt gransken godt se fidusen i Hr. Ravn’s eskapader, da han med sin erfaring og snuhed (absolut ikke sundhed!) kan forventes at finde guldklumper lidt nede af draft ranglisten, og med 5 picks i top 40 samt #1 rookie har han besat alle 6 top pladser på sin roster før vi dykker helt ned i mudderet… måske er der stadig krummer i det gamle vrag.
Det er nu lykkedes at få et lyn interview med Danish T’Wolves GM Kurt F. Ravn her på ”The Hoooooowl!” (The Newspaper formerly known as T’Wolves Gossip Weekly), stærkt faciliteret af fyringen af en tidligere medarbejder… øøhh heraf, tidligere 😮
”Det er korrekt at jeg har været oppe hele natten og har efter lange forhandlinger med en række teams, fået orkestreret de første to handler på plads som denne liga har oplevet” udtaler Hr. Ravn, uden dog at ville gå i detaljer om hans forhold til cacti og ridderrustninger. ”Det holdt hårdt og jeg står tilbage med en følelse af at have skabt en win-win situation i begge instanser. Det er ikke nemt at sige farvel til sit anden runde pick og de mange store stjerner der stadig er tilbage, dog har jeg opnået to ting som burde komme vores Ulve til gode. Dels har jeg fået stablet 4 picks sammen der ligger meget tæt på hinanden, således at jeg overhovedet kan overskue dem .. . er sq lidt svært når de ligger så spredt… og dels så fik jeg landet det top rookie pick som jeg har ønsket mig siden jeg var lille og ville ha’ draftet George Mikan”.
The Hoooowl! (nu i en version med to o’er mindre) kan efter lidt gransken godt se fidusen i Hr. Ravn’s eskapader, da han med sin erfaring og snuhed (absolut ikke sundhed!) kan forventes at finde guldklumper lidt nede af draft ranglisten, og med 5 picks i top 40 samt #1 rookie har han besat alle 6 top pladser på sin roster før vi dykker helt ned i mudderet… måske er der stadig krummer i det gamle vrag.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 16. juni 2005, 14:24Oprindeligt skrevet af: GaflenNy Report Fra Team Højbjerg Superforkes lejr
Efter Lange Overvejelser og hårde forhandlinger har Team Superforkes endeligt deres træner i hus og det blev ingen andre end selvføldig Mr. Supermand
Gm Jens Lyng udtaler :
Ja jeg ved at Supermand er en Rookie Coach men jeg er sikker på han går til jobbet i flyevene fart og ska nok få mine spiller i topformEllers reportere det :
de to første spiller er mødt op i træningslejren
og her er jo Selveste Yao Ming Dukkede opGm Jens Lyng Udtaler:
Yao er et Fantastisk talent og høj som et ondt år men sammentidigt er han også et kæmpe Brandt i den internationale verden og i sær i Asien jo salget af Superforke trøjerne er allerede noget til nye højter der nemlig blevet solgt 3!well det var alt for denne gang mvh Højbjerg Superpapers nyeste Basketbold Reporter Mr. Clark Kent
Ny Report Fra Team Højbjerg Superforkes lejr
Efter Lange Overvejelser og hårde forhandlinger har Team Superforkes endeligt deres træner i hus og det blev ingen andre end selvføldig Mr. Supermand
Gm Jens Lyng udtaler :
Ja jeg ved at Supermand er en Rookie Coach men jeg er sikker på han går til jobbet i flyevene fart og ska nok få mine spiller i topform
Ellers reportere det :
de to første spiller er mødt op i træningslejren
og her er jo Selveste Yao Ming Dukkede op
Gm Jens Lyng Udtaler:
Yao er et Fantastisk talent og høj som et ondt år men sammentidigt er han også et kæmpe Brandt i den internationale verden og i sær i Asien jo salget af Superforke trøjerne er allerede noget til nye højter der nemlig blevet solgt 3!
well det var alt for denne gang mvh Højbjerg Superpapers nyeste Basketbold Reporter Mr. Clark Kent
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juni 2005, 1:34Oprindeligt skrevet af: IowastateEfter 15 dages ferie for GM Anders Lassen er han tilbage paa jobbet, og man kan just ikke sige at foerste dag paa jobbet var stille og afslappende..
Allerede indenfor de 24 foerste timer han var hjemme havde han holdets tredje pick hvilket faldt paa Paul Pierce Vi er utolig overrasket over at en All Star spiller af denne kaliber stadig er tilbage i draften, vi foeler at han vil veare en vigtig brik neaste aar i vores streabelser om mesterskabet.. udtaler GM Anders Lassen..
Men foer at Gamebreakers draftede Pierce var den foerste draft der indholdte spillere gennemfoert mellem Gamebreakers og T'wolwes.. Aaby sender Howard et 4. pick og et andet runde i draften afsted for Marion og et senere pick i ingural draften.. Vi foeler at med denne forstearkelse kan vi rigtig komme stearkt igang med den nye season.. Nu har vi allerede 3 All stars i Marion, Amare og Pierce..
Men rygterne svirer at GM er parat til at sende sit 1. round draft afsted for et fjerde eller femte valg i ingural draften da han er saa mesterskabs tosset.. Vi er utrolig parat til af faa fat i nogle picks nu og her Siger den skingerskoere manager til Aaby bladet..
Efter 15 dages ferie for GM Anders Lassen er han tilbage paa jobbet, og man kan just ikke sige at foerste dag paa jobbet var stille og afslappende..
Allerede indenfor de 24 foerste timer han var hjemme havde han holdets tredje pick hvilket faldt paa Paul Pierce Vi er utolig overrasket over at en All Star spiller af denne kaliber stadig er tilbage i draften, vi foeler at han vil veare en vigtig brik neaste aar i vores streabelser om mesterskabet.. udtaler GM Anders Lassen..
Men foer at Gamebreakers draftede Pierce var den foerste draft der indholdte spillere gennemfoert mellem Gamebreakers og T'wolwes.. Aaby sender Howard et 4. pick og et andet runde i draften afsted for Marion og et senere pick i ingural draften.. Vi foeler at med denne forstearkelse kan vi rigtig komme stearkt igang med den nye season.. Nu har vi allerede 3 All stars i Marion, Amare og Pierce..
Men rygterne svirer at GM er parat til at sende sit 1. round draft afsted for et fjerde eller femte valg i ingural draften da han er saa mesterskabs tosset.. Vi er utrolig parat til af faa fat i nogle picks nu og her Siger den skingerskoere manager til Aaby bladet..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juni 2005, 5:30Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinFølgende pressemeddelelse er løbet ind fra the outer rim:
"Wipe them out.... all of them..."
Der er generel enighed om at det må være en pressemeddelelse fra den gryntende, kutteklædte GM Anders Palpatene Adeltand Klumpfod Larsen, som netop har draftet endnu et all around monster. I frustration over hverken at kunne klone Bobba Fett eller Kirilenko er han nu begyndt at støvsuge markedet for hvad der i det mindste ligner, og det er endnu ikke hørt om at der skulle have været kig på hverken centere eller pg'ere.
Efter at Odom er kommet under jedioptræning af selveste the Zen Master er der store forhåbninger til at en lidt hård omgangstone og eventuelt en udslettelse af hans mors hjemplanet vil kunne åbne den unge jedis øjne for den mørke side af tilværelsen, den hvor man træner hårdt og giver sig 120% i hver kamp og ikke svigter sin fantasy ejer med mindre statlines end 12rbs, 4 assists, 2 steals, 2 blocks, 22 points.
Hørt på en smugkro gennem tunge, søde tobakskyer:
"GM Anders: Det er jo det han snittede sidste år...!
En anden: Nej... det er det jo ikke!
GM And: JOjo... kan du ikke høre hvad jeg siger?"
Følgende pressemeddelelse er løbet ind fra the outer rim:
"Wipe them out.... all of them..."
Der er generel enighed om at det må være en pressemeddelelse fra den gryntende, kutteklædte GM Anders Palpatene Adeltand Klumpfod Larsen, som netop har draftet endnu et all around monster. I frustration over hverken at kunne klone Bobba Fett eller Kirilenko er han nu begyndt at støvsuge markedet for hvad der i det mindste ligner, og det er endnu ikke hørt om at der skulle have været kig på hverken centere eller pg'ere.
Efter at Odom er kommet under jedioptræning af selveste the Zen Master er der store forhåbninger til at en lidt hård omgangstone og eventuelt en udslettelse af hans mors hjemplanet vil kunne åbne den unge jedis øjne for den mørke side af tilværelsen, den hvor man træner hårdt og giver sig 120% i hver kamp og ikke svigter sin fantasy ejer med mindre statlines end 12rbs, 4 assists, 2 steals, 2 blocks, 22 points.
Hørt på en smugkro gennem tunge, søde tobakskyer:
"GM Anders: Det er jo det han snittede sidste år...!
En anden: Nej... det er det jo ikke!
GM And: JOjo... kan du ikke høre hvad jeg siger?"
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juni 2005, 13:05Oprindeligt skrevet af: TBOT: Det staves Odom , med o ikke e ... 😉
For et par dagen siden lykkedes det GM Thorbjørn Milling at få en handel godkendt og gennemført med American Highflyers.
SKive Sharks sendte deres 3. round pick og 1. round rookie pick afsted til American Highflyers, men modtog tilgengæld Carmelo Anthony og et 6. round pick.
GM Thorbjørn Milling udtaler:
"Grunden til at vi valgte at gennemføre dette trade er udelukkende at vi endnu ikke ved hvilken kontrakt Ray Allen ender med næste år. Skulle han gå hen og få en super kontrakt, er vi lidt i Salary nød, og der er Carmelo Anthony god fordi han er lavt lønnet de næste to år.
Vi har allerede Tim Duncan, på holdet, og med Ray Allen oveni er det to dyre drenge, så derfor skal vi til at overveje vores næste moves, specielt med henblik på salary cappen.Carmelo er en dygtig spiller, selvom han har haft en skidt sæson i år snitter han stadig 20 ppg, 5 rpg og knap 3 apg, så det er pæne stats for en ung herre med lovende talent!
Alt i alt er vi glade for at kunne byde Carmelo velkommen til holdet, vi skal nok få et godt samarbejde!"
Holdet fra Skive har nu allerede 3 all-star spillere på rosteren, så alt i alt virker GM Thorbjørn Milling meget positiv, til trods for at han er lidt presset af salary cappen med hensyn til indkøb af de kommende spillere i klubben!
OT: Det staves Odom , med o ikke e ... 😉
For et par dagen siden lykkedes det GM Thorbjørn Milling at få en handel godkendt og gennemført med American Highflyers.
SKive Sharks sendte deres 3. round pick og 1. round rookie pick afsted til American Highflyers, men modtog tilgengæld Carmelo Anthony og et 6. round pick.
GM Thorbjørn Milling udtaler:
"Grunden til at vi valgte at gennemføre dette trade er udelukkende at vi endnu ikke ved hvilken kontrakt Ray Allen ender med næste år. Skulle han gå hen og få en super kontrakt, er vi lidt i Salary nød, og der er Carmelo Anthony god fordi han er lavt lønnet de næste to år.
Vi har allerede Tim Duncan, på holdet, og med Ray Allen oveni er det to dyre drenge, så derfor skal vi til at overveje vores næste moves, specielt med henblik på salary cappen.
Carmelo er en dygtig spiller, selvom han har haft en skidt sæson i år snitter han stadig 20 ppg, 5 rpg og knap 3 apg, så det er pæne stats for en ung herre med lovende talent!
Alt i alt er vi glade for at kunne byde Carmelo velkommen til holdet, vi skal nok få et godt samarbejde!"
Holdet fra Skive har nu allerede 3 all-star spillere på rosteren, så alt i alt virker GM Thorbjørn Milling meget positiv, til trods for at han er lidt presset af salary cappen med hensyn til indkøb af de kommende spillere i klubben!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 23. juni 2005, 23:48Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenHer er et lille udkast af seneste udgave af American Highflyers Daily:
1. Phil Jackson og Larry Brown til Highflyers...
Klubbens GM Jonas KE er meget stolt over at kunne præsentere 2 så dygtige og erfarne trænere. GM Jonas udtaler: "Dette er klubbens første skridt på vej mod mesterskabet. Phil Jackson har før ført LA Lakers helt til tops - Og dette vil han forhåbentlig også gøre med vores hold. Larry Brown er også en træner, som kan få det største ud af de mindste spillere. Phil J. vil fungere som chef-træner mens Brown vil være assisterende træner og player-scout."2. Highflyers maskot fundet
Highflyers maskot startende fra 05/06 sæsonen bliver den kendte ørn "Sam the Eagle". Denne figur er symbolet på "America". Derfor er GM Jonas meget glad for at have fået Sam til at stille op for holdet.3. GM Jonas på ferie til LA, Florida og Las Vegas
Natten til lørdag drager GM Jonas på ferie i 3 uger til USA. Dette sker midt i draften, men GM Jonas gør opmærksom på, at holdets fans ikke skal være nervøse. Han har bedt om at få denne pressemeddelse bragt: "Jeg er ikke det mindste nervøs for at vores hold nok skal klare os igennem draften, og samtidig få en række gode spillere. Nu kan folk måske spørge, hvordan jeg skal drafte - Dette er intet problem. Jeg har personligt udvalgt Jens Lyng til at drafte for mig - Jeg har derefter sendt en liste med de spillere, som klubben finder interessante samt klubbens resterende Salary Cap. Jens Lyng er i øvrigt GM for vores konkurrenter Højbjerg SuperForkes. Det bliver intet problem - Jeg stoler 100% på ham".
Her er et lille udkast af seneste udgave af American Highflyers Daily:
1. Phil Jackson og Larry Brown til Highflyers...
Klubbens GM Jonas KE er meget stolt over at kunne præsentere 2 så dygtige og erfarne trænere. GM Jonas udtaler: "Dette er klubbens første skridt på vej mod mesterskabet. Phil Jackson har før ført LA Lakers helt til tops - Og dette vil han forhåbentlig også gøre med vores hold. Larry Brown er også en træner, som kan få det største ud af de mindste spillere. Phil J. vil fungere som chef-træner mens Brown vil være assisterende træner og player-scout."
2. Highflyers maskot fundet
Highflyers maskot startende fra 05/06 sæsonen bliver den kendte ørn "Sam the Eagle". Denne figur er symbolet på "America". Derfor er GM Jonas meget glad for at have fået Sam til at stille op for holdet.
3. GM Jonas på ferie til LA, Florida og Las Vegas
Natten til lørdag drager GM Jonas på ferie i 3 uger til USA. Dette sker midt i draften, men GM Jonas gør opmærksom på, at holdets fans ikke skal være nervøse. Han har bedt om at få denne pressemeddelse bragt: "Jeg er ikke det mindste nervøs for at vores hold nok skal klare os igennem draften, og samtidig få en række gode spillere. Nu kan folk måske spørge, hvordan jeg skal drafte - Dette er intet problem. Jeg har personligt udvalgt Jens Lyng til at drafte for mig - Jeg har derefter sendt en liste med de spillere, som klubben finder interessante samt klubbens resterende Salary Cap. Jens Lyng er i øvrigt GM for vores konkurrenter Højbjerg SuperForkes. Det bliver intet problem - Jeg stoler 100% på ham".
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. juni 2005, 19:58Oprindeligt skrevet af: Miller31Dagens pressemøde hos Djursland GangStars, endte op med en præsentation af næste sæsons kommende starting line-up, samt offentliggørelsen af den ny træner hos GangStars.
Først og fremmest blev holdets GM, Christian Hansen, dog hyldet efter sin hjemvenden fra et efterskole-ophold, som er blevet brugt på at studere basket i et uendeligt antal timer om ugen.
Næste sæsons starting line-up hos GangStars er:
PG: Jamaal Tinsley.
SG: Dwyane Wade.
SF: Ron Artest.
PF: Kenyon Martin.
C: Jamaal Magloire.
Coach: Reggie MillerInterviem med Christian Hansen om GangStars starting line-up.
Chrstian, hvad synes du om dit hold til næste sæson, er det stærkt nok til holdets mål om top 5?
Ja, jeg er ikke et øjeblik i tvivl, vi har stærke profiler, som ligaens måske største talent i "Flash", en stærk forsvare som Artest, samt tre andre stærke spillere, der med sikkerhed vil hjælpe til med, at skabe et stærkt hold.Er du glad for dit omdiskutterede pcik, Tinsley?
Ja, Tinsley viste mig i år, han er klar til at levere en hel sæson igennem, og jeg er sikker på han vil levere, nu han har fået en forhåbentlig skadesfri trup omkring sig. Tinsley skal nok overraske alt og alle.Hvad med Jeres to Bad Ass'es i Artest og Martin, hvad forventer du dig af dem?
Jeg forventer storspil, Martin er jeg sikker på vil komme i storform næste sæson igen, og så ved vi alle hvor skræmmende han er. Hvad Artest angår, så kan jeg kun sige en ting: Hævn! Og hans stats har jo været suveræne de sidste par sæsoner, jeg er sikker på han vil blive Defensive Player Of The Year næste år.
Desuden skader det ikke at have spillere som de to der slår en proper næve...Hvorfor er Reggie Miller blevet Coach, han har trods alt ikke den store erfaring?
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er en stor beundre af Millers karriere og efter et par møder med manden var jeg ikke i tvivl, han kan løfte et hold som GangStars.
Han har trods alt 18 år i ligaen på bagen, så han kender ligaen og dette vil komme ham til gode, han bliver dog ikke ene Coach, vi arbejder pt. på hvem der skal være co-coach, men jeg kan ikke afsløre hvem vi forhandler med.Det var alt fra et omfangsrigt pressemøde hos GangStars, et sted i Djurslands undergrund.
Dagens pressemøde hos Djursland GangStars, endte op med en præsentation af næste sæsons kommende starting line-up, samt offentliggørelsen af den ny træner hos GangStars.
Først og fremmest blev holdets GM, Christian Hansen, dog hyldet efter sin hjemvenden fra et efterskole-ophold, som er blevet brugt på at studere basket i et uendeligt antal timer om ugen.
Næste sæsons starting line-up hos GangStars er:
PG: Jamaal Tinsley.
SG: Dwyane Wade.
SF: Ron Artest.
PF: Kenyon Martin.
C: Jamaal Magloire.
Coach: Reggie Miller
Interviem med Christian Hansen om GangStars starting line-up.
Chrstian, hvad synes du om dit hold til næste sæson, er det stærkt nok til holdets mål om top 5?
Ja, jeg er ikke et øjeblik i tvivl, vi har stærke profiler, som ligaens måske største talent i "Flash", en stærk forsvare som Artest, samt tre andre stærke spillere, der med sikkerhed vil hjælpe til med, at skabe et stærkt hold.
Er du glad for dit omdiskutterede pcik, Tinsley?
Ja, Tinsley viste mig i år, han er klar til at levere en hel sæson igennem, og jeg er sikker på han vil levere, nu han har fået en forhåbentlig skadesfri trup omkring sig. Tinsley skal nok overraske alt og alle.
Hvad med Jeres to Bad Ass'es i Artest og Martin, hvad forventer du dig af dem?
Jeg forventer storspil, Martin er jeg sikker på vil komme i storform næste sæson igen, og så ved vi alle hvor skræmmende han er. Hvad Artest angår, så kan jeg kun sige en ting: Hævn! Og hans stats har jo været suveræne de sidste par sæsoner, jeg er sikker på han vil blive Defensive Player Of The Year næste år.
Desuden skader det ikke at have spillere som de to der slår en proper næve...
Hvorfor er Reggie Miller blevet Coach, han har trods alt ikke den store erfaring?
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg er en stor beundre af Millers karriere og efter et par møder med manden var jeg ikke i tvivl, han kan løfte et hold som GangStars.
Han har trods alt 18 år i ligaen på bagen, så han kender ligaen og dette vil komme ham til gode, han bliver dog ikke ene Coach, vi arbejder pt. på hvem der skal være co-coach, men jeg kan ikke afsløre hvem vi forhandler med.
Det var alt fra et omfangsrigt pressemøde hos GangStars, et sted i Djurslands undergrund.