Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 624 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Fik lige lidt tid til overs, så handlerne er nu på siden og Draftet er opdateret. Holdsider er dog IKKE opdateret (der mangler de sidste handler samt alle draftede spillere og også opdatering af topinfos samt stats for sidste sæson).

Som folk nok har opdaget, er Stefan nu menig medlem på siden, og selvom det er nærliggende OG meget forstående at han bliver fyret fra NBAinfo når hans virkelighedssans omkring Darko og NBA er så warped som den er, så er det dog af egen vilje han er trådt ned.

Jeg står derfor med et problem mht om siden skal køre videre - og i så fald, hvorledes. Det sagt, så er NBAiKL jo en del af siden som KAN køre videre på anden vis, men også det kræver lidt tanke (og ikke mindst ressourcer - hvilket jeg er i noget mangel på pt).

Indtil videre kører vi på - vi har måske også noget mere tid at køre på taget Lockouten i betragtning (og måske vil det ikke være en katastrofe for os hvis det ender med at hele sæsonen er gået tabt).

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Løgner! Du har ikke opdateret handler, jeg sendte en handel ind for snart 2 minutter siden, og den er endnu ikke på.

GM S. Nellemoes, formand for Folkebevægelsen mod Commish

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

per default bliver alle handler indgået med familiemedlemmer vetoet.

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Danish TWolf skrev:
Fik lige lidt tid til overs, så handlerne er nu på siden og Draftet er opdateret. Holdsider er dog IKKE opdateret (der mangler de sidste handler samt alle draftede spillere og også opdatering af topinfos samt stats for sidste sæson).

Som folk nok har opdaget, er Stefan nu menig medlem på siden, og selvom det er nærliggende OG meget forstående at han bliver fyret fra NBAinfo når hans virkelighedssans omkring Darko og NBA er så warped som den er, så er det dog af egen vilje han er trådt ned.

Jeg står derfor med et problem mht om siden skal køre videre - og i så fald, hvorledes. Det sagt, så er NBAiKL jo en del af siden som KAN køre videre på anden vis, men også det kræver lidt tanke (og ikke mindst ressourcer - hvilket jeg er i noget mangel på pt).

Indtil videre kører vi på - vi har måske også noget mere tid at køre på taget Lockouten i betragtning (og måske vil det ikke være en katastrofe for os hvis det ender med at hele sæsonen er gået tabt).

Det så da ellers ud som om at vi havde tage et godt skidt i den rigtige retning og var på vej mod de gamle dage, med artikler og sådan.. Det vil virkelig være røv hvis siden bliver nødt til at lukke ned 🙁

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Tilbage fra en camping-hytte ferie med familien 🙂 Var sjovt men også hårdt..... Håber I har hygget jer uden mig. Der sådan ud på denne tråd 😀 !!! HAHA

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Noo, siden kan da ikke bare lukke ned helt? Nu er jeg ikke den store hjemmeside-ekspert, men kan man ikke bare lade siden køre videre, og så bare undlade at lave jævnlige updates? Den kører jo fint som et samlingssted med message-boards for danske basketfans.. eller det er måske prisen der bliver for høj? (Ved ikke helt hvad det koster at føre sådan en hjemmeside i DK)

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Ja det holder da ikke en meter, hvad skal der til for at nbainfo.dk ikke lukker ned??

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Først og fremmest skal vi have en med indblik i noget af det tekniske bag hjemmesider. Der dukker altid problemer op løbende og dem skal man have en, som kan løse.

Derudover kan man også sige, at det trods alt er sjovere med en side der har noget fremtid end en side der langsomt mister sit eksistensgrundlag.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Der mangler måske nogen der vil skrive artikler og den slags for siden, ellers kan man måske hører nogle Af de aktive om de ville være interesserede

Oprindeligt skrevet af: Miller31

reignmannr1 skrev:
Der mangler måske nogen der vil skrive artikler og den slags for siden, ellers kan man måske hører nogle Af de aktive om de ville være interesserede

I forhold til siden overlevelse er problemet nu og her ikke nyheder og artikler, men ene og alene, om man kan skaffe en til det tekniske 🙂

ReferencerSide 624 af 635Reference