NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2011, 17:11Oprindeligt skrevet af: madsberggreenftfy:
I Peacocks lejren er der ro og mag, selvom fans står udenfor arenaen og fejrer den delte 3 plads fra sidste sæson, med flag hvor der med store bogstaver står. The Flying Penums will rule the league world.
ftfy:
I Peacocks lejren er der ro og mag, selvom fans står udenfor arenaen og fejrer den delte 3 plads fra sidste sæson, med flag hvor der med store bogstaver står. The Flying Penums will rule the league world.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2011, 17:11Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja eller 2 plads, vi sluttede da med ens point : )
ja eller 2 plads, vi sluttede da med ens point : )
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2011, 21:58Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish TWolf skrev:
KAN gå en dag eller to før jeg får tid til at opdatere diverse sider.Det er 3 dage siden om teknisk set 2 timer og 2 min 😀
Danish TWolf skrev:
KAN gå en dag eller to før jeg får tid til at opdatere diverse sider.
Det er 3 dage siden om teknisk set 2 timer og 2 min 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2011, 22:34Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKurt har vidst sit at se til. Men man kunne evt smide handler i en tråd når de er godkendte. Hvor en fra udvalget skriver, kun dem der skulle have skrive rettighed?
Kurt har vidst sit at se til. Men man kunne evt smide handler i en tråd når de er godkendte. Hvor en fra udvalget skriver, kun dem der skulle have skrive rettighed?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2011, 23:13Oprindeligt skrevet af: SvupperDet var nu ironisk ment..
Men havde vi ikk snakket om det før Stefan? synes bare aldrig at det blev det noget..
Det er fuldt forståeligt at KL ikk er Kurts første priotet, især i en offseason med en lockout..
Men det kunne være nice, hvis man gjorde et eller andet når han ikk havde tid..
Som en tråd hvor godkendte trades blev skrevet i, eller bare en PB om ens trade er vetoed eller godkendt..
Jeg tænkte os lidt på noget andet, men det kræver selvfølgelig at du er frisk og de andre GMs er med på ideen..
Men at du i Kurts fravær overtog hans plads, som Co-Commish, hoppede ind som 3. mand i udvalget og lavede updates.. Tror os det ville hjælpe Kurt en hel del ikk at have det liggende på hans skuldere, han er trods alt en utroligt gammel mand efterhånden 😀Inden folk går helt i spåner og tænker det er alt for meget magt til Stafan, så ville jeg egentlig bare høre hva folk og selvfølgelig Stefan selv siger til den ide? 🙂
Det var nu ironisk ment..
Men havde vi ikk snakket om det før Stefan? synes bare aldrig at det blev det noget..
Det er fuldt forståeligt at KL ikk er Kurts første priotet, især i en offseason med en lockout..
Men det kunne være nice, hvis man gjorde et eller andet når han ikk havde tid..
Som en tråd hvor godkendte trades blev skrevet i, eller bare en PB om ens trade er vetoed eller godkendt..
Jeg tænkte os lidt på noget andet, men det kræver selvfølgelig at du er frisk og de andre GMs er med på ideen..
Men at du i Kurts fravær overtog hans plads, som Co-Commish, hoppede ind som 3. mand i udvalget og lavede updates.. Tror os det ville hjælpe Kurt en hel del ikk at have det liggende på hans skuldere, han er trods alt en utroligt gammel mand efterhånden 😀
Inden folk går helt i spåner og tænker det er alt for meget magt til Stafan, så ville jeg egentlig bare høre hva folk og selvfølgelig Stefan selv siger til den ide? 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2011, 23:30Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesDet er da en fin tanke. Men det eneste der taler for det, er at jeg har styr på koderne. Mine mangler på andre områder gør dog, at jeg ikke ville være med i udvalget eller lignende, ej heller i forbindelse med fravær :).
Det er da en fin tanke. Men det eneste der taler for det, er at jeg har styr på koderne. Mine mangler på andre områder gør dog, at jeg ikke ville være med i udvalget eller lignende, ej heller i forbindelse med fravær :).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2011, 0:17Oprindeligt skrevet af: SvupperDet var bare en hurtig ide og hvis du ikk selv er helt tilfreds med den, så er der vel ingen grund til at føre den ud i verden..
Men synes helt klart at det med en tråd om trades er en super ide, også forbi man nemmere kan se når der sker noget nyt i en tråd frem for at skulle ind og tjekke handler hele tiden 🙂
Det var bare en hurtig ide og hvis du ikk selv er helt tilfreds med den, så er der vel ingen grund til at føre den ud i verden..
Men synes helt klart at det med en tråd om trades er en super ide, også forbi man nemmere kan se når der sker noget nyt i en tråd frem for at skulle ind og tjekke handler hele tiden 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2011, 8:43Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnDer er gået lidt ged i den mens jeg var væk (primært min egen skyld), men jeg ved ikke om JenXtian (I ved den der lange tynde ting der sniger sig rundt langs murene og påstår den er forretningsudvalg) har godkendt nogle af de handler der løb ind... hvis ikke, så er de alle godkendt.
Ved ikke helt hvornår jeg får dem smidt på siden dog. Feel free to post them!
Der er gået lidt ged i den mens jeg var væk (primært min egen skyld), men jeg ved ikke om JenXtian (I ved den der lange tynde ting der sniger sig rundt langs murene og påstår den er forretningsudvalg) har godkendt nogle af de handler der løb ind... hvis ikke, så er de alle godkendt.
Ved ikke helt hvornår jeg får dem smidt på siden dog. Feel free to post them!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2011, 12:09Oprindeligt skrevet af: Miller31WHAAAAAAAT jeg har sq da vetoet alt? Fyr-commish.nu !
WHAAAAAAAT jeg har sq da vetoet alt? Fyr-commish.nu !
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. juli 2011, 13:17Oprindeligt skrevet af: Miller31[youtube]tPOXhIlAy4g[/youtube]
Bare lige en lille video, som beskriver hvordan følelsen, når man træder ind på GangStars træningsfaciliteter i disse dage og ser Rubio, Hawes, Gortat, Vesely og Kanter løbe rundt. De skinner mere end solen på en solskinsdag!
[youtube]tPOXhIlAy4g[/youtube]
Bare lige en lille video, som beskriver hvordan følelsen, når man træder ind på GangStars træningsfaciliteter i disse dage og ser Rubio, Hawes, Gortat, Vesely og Kanter løbe rundt. De skinner mere end solen på en solskinsdag!