NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2011, 13:33Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Virker fint på min pc og tlf, har kun prøvet med firefox og opera
Virker fint på min pc og tlf, har kun prøvet med firefox og opera
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2011, 16:07Oprindeligt skrevet af: malireignmannr1 skrev:
Virker fint på min pc og tlf, har kun prøvet med firefox og operaKan du se "Full standings"?
reignmannr1 skrev:
Virker fint på min pc og tlf, har kun prøvet med firefox og opera
Kan du se "Full standings"?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 14. marts 2011, 16:47Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Yep
Yep
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2011, 0:40Oprindeligt skrevet af: SvupperMen det virker tydeligvist ikk med explorer 🙁
Men det virker tydeligvist ikk med explorer 🙁
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2011, 8:09Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Prøv og hent firefox, eller google chrome,
Er der nogen af jer der bruger gametime på iphone, ville høre om i heller ikke kan se live kampe på applikationen
Prøv og hent firefox, eller google chrome,
Er der nogen af jer der bruger gametime på iphone, ville høre om i heller ikke kan se live kampe på applikationen
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2011, 8:45Oprindeligt skrevet af: Crickreignmannr1 skrev:
Prøv og hent firefox, eller google chrome,Er der nogen af jer der bruger gametime på iphone, ville høre om i heller ikke kan se live kampe på applikationen
Jeg prøvede at se Heat mod ? i fredags og der fik jeg at vide at den var "black out" i mit område... Det har jeg aldrig oplevet før...
reignmannr1 skrev:
Prøv og hent firefox, eller google chrome,Er der nogen af jer der bruger gametime på iphone, ville høre om i heller ikke kan se live kampe på applikationen
Jeg prøvede at se Heat mod ? i fredags og der fik jeg at vide at den var "black out" i mit område... Det har jeg aldrig oplevet før...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2011, 8:58Oprindeligt skrevet af: reignmannr1det er præcis det jeg oplever, har gjort det i et par uger nu, kan dog godt se kampe der ikke er live
det er præcis det jeg oplever, har gjort det i et par uger nu, kan dog godt se kampe der ikke er live
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2011, 9:35Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussenreignmannr1 skrev:
Jeg har prøvet med både Firefox og Safari på min mac og iPhone, og det virker ikke...
reignmannr1 skrev:
Jeg har prøvet med både Firefox og Safari på min mac og iPhone, og det virker ikke...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2011, 9:57Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ok har du prøvet med opers browseren på din iPhone
Ok har du prøvet med opers browseren på din iPhone
Citat fra NBAinfo Arkiv på 15. marts 2011, 10:09Oprindeligt skrevet af: Crickreignmannr1 skrev:
Ok har du prøvet med opers browseren på din iPhoneVirker heller ikke.
reignmannr1 skrev:
Ok har du prøvet med opers browseren på din iPhone
Virker heller ikke.