Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 578 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

fniiiiis... det var nu også det eneste jeg har foretaget mig på FA markedet i denne sæson (og forbliver også så)... meeen, han er da low risk investment så det vil noget med den løn (faktisk har han også en kontrakt på år 3 - der hedder minimum iht den ny CBA).

Tralalalalalalalala.

Og jo, fåååååååårk hvor er jeg bare positivt overrasket over Cousins, sådanne statlines som i går havde jeg i mine vildeste fantasier slet ikke forestillet mig i år og kun drømt om ville komme om et år eller to. Han er jo vild den knægt... nu må vi håbe at han kan få hovedet rykket hen på den rigtige plads.

Shout out til K :love: med tre 20-20 kampe i streg ... smuuuuukt!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Marcin Gortat stayed hot Thursday, posting a huge line of 14 points, 18 rebounds, four assists, three steals, and two blocks.
The only thing he didn't do was drain a 3-pointer. He is dynamite right now, averaging 16 points, 11 rebounds, a steal, and two blocks per game over the last three weeks. He is playing starters minutes off the bench and needs to be in every possible lineup for now. Mar 11, 1:24 AM

[Billede]

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Er det kun mig der har problemer med at se "Full Standings" på yahoo siden?

Oprindeligt skrevet af: Jonas Emiliussen

Jenner skrev:
Er det kun mig der har problemer med at se "Full Standings" på yahoo siden?

Jeg kan heller ikke se dem. De er blanke ...

Oprindeligt skrevet af: Svupper

Det samme her.. det var os sådan i går..

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Hmm jeg kan godt se full standings, har kun prøvrt fra min opera browser på telefonen, men drt virker som det plejer

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Lad os bare spille uden standings!

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

fine by me.... tror ligesom folk i D1 ved hvor de kan finde mig... 😛

Iøvrigt, nogen der kunne tænke sig at fiske en eller to af mine rollespillere sammen med Highflyers pick (ligger til nr. 13) mod at gi' mig et lottery lignende pick i år eller næste år?

Rollespiller betyder ikke K :love: fordi han er med i D&D ude i de store skove i nord Minnesota.

Hvilken del af at folk ikk må trade dig lottery picks er det du ikk har forstået Kurt? 😀

Jeg er da ved at få lange løg over at jeg ikk kan se standings på yahoo, det er utroligt de ikk har fixet det endnu :/

ReferencerSide 578 af 635Reference