Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 448 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Miller31

Med al respekt for Curry, som er en rigtig stærk spiller, så får han altså boostet sine stats markant under Nelson.

Bare se hvad modstanderne kaster op mod GSW, hvad Monta Ellis kaster op osv. Jeg tør ikke tænke på Evans' stats i denne sæson, hvis han havde spillet hos GSW!

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Måske men det siger folk jo ikke om Steve nash da han spillede under D'antoni plus Evans har stort det haft bolden i hænderne fra sæson start af, da Martin blev skadet 5-6 kampe inden i sæsonen, hvorimod Curry har skulle kæmpe Monta Ellis om stats sammen med Maggette, så ja Curry har da sikkert gode stats af at spille i Nelsons system, på samme måde som Nash har gode stats af at spille i et uptempo system som Phoenix har spillet med de sidste mange år,

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Nu tror jeg nok der er enighed om at Nash fik boostet stats også, Nash vandt bare en masse respekt for sine evner som leder og sit blik for spillet. Hvilket lidt opvejede de ekstra stats.

Som nævnt var det heller ikke for at bashe Curry, som bestemt er dygtig. Han er dog et niveau under Evans.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Endnu en god fantasy-nat med 92-23-20-4-2 fordelt ud over tre spillere. Ginobili er smoking for tiden! Desværre synes vejen til podiet stadig lidt lang...

Hvordan står det til i 2.div? Kan vi ikke få nogle løbende opdateringer om kampen om oprykning? Nu hvor der er så lidt drama i 1.div kunne det være sjovt at følge lidt med fra sidelinjen.

Oprindeligt skrevet af: Crick

George Hill og Blair kunne ikke helt følge med Manu, så det belv til en beskeden aften for Wildcats selvom jeg både havde LBJ og D-Lee i spil... 😐

Oprindeligt skrevet af: Svupper

reignmannr1 skrev:
Måske men det siger folk jo ikke om Steve nash da han spillede under D'antoni plus Evans har stort det haft bolden i hænderne fra sæson start af, da Martin blev skadet 5-6 kampe inden i sæsonen, hvorimod Curry har skulle kæmpe Monta Ellis om stats sammen med Maggette, så ja Curry har da sikkert gode stats af at spille i Nelsons system, på samme måde som Nash har gode stats af at spille i et uptempo system som Phoenix har spillet med de sidste mange år,

Så meget har der nu heller ikk været at kæmpe om da holdet har 3-4 spillere random skadet hver dag, både Ellis og Margette har været ude gode dele af sæsonen..

Bare tag en spiller som Tolliver der ikk kunne få en fast plads på nogle andre NBA hold, men under Nellie smider rigtig fornuftige stats op..

Jo men min pointe er at Kevin Martin har været skadet stort set hele sæsonen i den tid han spillede for Kings, hvilket har gjort Evans er den eneste offensive option på Kings holdet, det er jo ikke ligefrem fordi Kings holdet vrimler med offensivt talent.

Ellis har trods alt spillet omkring 50-60 kampe Maggette har vel spillet
tæt på detsamme, så synes ikke man kan bruge hvilken coach de spiller under som noget der trækker ned,

Angående Tolliver kan der vel godt vær noget om snakken, men så kan jo nævne Billups som spillede for 3-4 hold inden han fandt sin plads hos Detroit, så det har vel også noget at gøre med om man får chancen eller ej,

Men så er er det jo endnu mere imponerende at Golden State anført af Curry og
Maggette kan slå et playoff hold som Toronto når resten af holdet stort set er D leaguers

Oprindeligt skrevet af: NBA Kap

Hehe Ryan fik du lige sat Toronto som maalstok for Golden State og Curry's season, for hvis det er saadan vi maaler det saa har Nets slaaet Celtics og jeg mener at Devin Harris burde vaere MVP 😀 Eller... Maaske ikke...

Curry har spillet en rigtig god individuel season, helt sikkert, men er hans stats totalt overpumpet fordi han spiller for GSW, det kan der hvist ikke vaere nogen tvivl om, og at hans hold samtidigt er et af ligaens daarligste hjaelper ham heller ikke. Tyreke Evans Kings har haft gode "stretches" i aar og var en tidlige overraskelse, og Brandon Jennings og Bucks er hvist ligaens stoerste overraskelse.

Det kan godt vaere at i fantasy land at Curry har vaeret fantastisk, men han har stadig gjort det paa et hold der er paent forfaerdeligt...

Nej nej brugte ikke Toronto som målestok så ville jeg hellere have nævnt da Golden State slog Dallas, men mener bare at det at Curry spiller for Golden State gør måske hans stats er pumpede, men når man så tænker på han skal dele bolden med skydeglade spillere som Ellis og Maggette mener jeg ikke just det er en fordel, har set nogle af golden States kampe og det er jo ikke sådan at de bare fyre skud af når de kommer over midten, mener bare at Curry gør spiller jo stadig vildt selvom Ellis og Maggette er der, hvorimod jeg vil mene både Evans og jennings har haft det lettere da både kevin Martin og Michael Redd har været ude det meste af sæsonen så Evans og jennings har stort set haft frie tøjler fra start af, da deres holds go to guys har været skadet det meste af sæsonen, men ellers er det jo let at lille pynten af de fleste spillere, lebron stats er jo også pumpede fordi han har bolden i sine hænder stort det hele tiden og alle plays går gennem ham, det samme kan siges om w
Wade og Kobe, det er vel trods alt bedre rent statmæssigt at spille på et hold hvor 90 % af spillet er bygget omkring dig, end at spille for et hold hvor de fleste er skydegale,

Steve nash er jo også overvurderet så da han spiller i et system der er ligeså uptempo som Golden State, og hvor defense er en by i Rusland

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Personligt mener jeg at GSW spillere ikke burde kunne spilles i fantasy, og alle kampe der involverer GSW burde heller ikke tælle! Er godt træt af Monta, Curry og Maggette som jeg alle kæmper med i D2!

Nå men til det mere seriøse, det er vidst ingen hemmelighed at Warriors spillere får boostet deres stats solidt, det er jo decideret latterligt at se den måde de spiller på til tider. 55 pts fra Jennings, 20 ast fra Collison, 37-20-10 fra David Lee, det er jo helt til grin at de lader folk (endda 2 rookies) pisse på dem sådan. Det var alle flotte præstationer af de spillere, men jeg giver bare ikke så meget for det når det er mod Warriors må jeg indrømme.

Jeg er stor stor Curry fan og har været det siden de tidlige Davidson dage. Jeg er mest imponeret over hans PG evner der klart er forbedret, men jeg tror ikke han havde puttet så gode stats op i et andet system.

Det er altså svært som Evans at være nr. 1 fokus på modstandernes scouting report og stadigvæk levere hvad han har. Det er ikke engang fordi han kan skyde sig ud af sine problemer, han skal til kurven for at være effektiv, og det er altså svært som rookie (se Durant fx i hans rookie år). Det tog jo lidt tid for Curry at gå amok, og vi har jo før set rookies der gik amok mod mid season også gik skræmmende kolde året efter når folk havde dem i scouting reporten. Jeg tror og håber at Curry kan slå igennem, for han er en spiller med sjældne skills og en god personlighed.

Faktum er at Evans er en bedre spiller set over hele sæsonen, og han er nok også et bedre prospect på lang sigt. Det er altid svært at spå om sådan noget her, men jeg synes bare ikke man kan dømme Warriors spillere udfra deres stats under Nellie, men skal se dem spille før man kan bedømme dem.

Når man ser Nash er man jo slet ikke i tvivl om hvor uhyggelig han er han ser afleveringsvinkler som andre ikke ser, han mester pick & roll'en bedre end nogen anden PG siden Stockton og vigtigst af alt så er det tydeligt at se at HAN gør sine medspillere bedre. Man ser folk finde selvtillid som aldrig før når de spiller med Nash, og når man hører hans medspillere udtale sig om ham, så giver det ham et kæmpe plus i karakterbogen. Samtidig førte han jo rent faktisk sit hold til +50 sejre og playoffs, og de var jo uhyre tæt på finalen mod svage øst hold et par gange. Warriors vinder 25 kampe, så Nash er MEGET mere end bare hans stats.

Jeg hater slet ikke på Curry, jeg tror snildt han ville være rigtigt rigtigt god på mange andre hold, jeg har et lille man crush på ham, men jeg synes bare personligt ikke man kan sammenligne Warriors spilleres stats med andre da de spiller en hel latterlig omgang basket. At de slår Raptors er jo bare NBA, alle kan slå alle på en given dag, det ændrer ikke på at de stinker. Hvis du kigger på Curry og Ellis som begge putter vilde stats op, så er jeg ret sikker på at du ikke kan finde nogen GMs i NBA der ville tage en af de to over fx. Evans eller Roy (selvfølgelig for at fremhæve min egen dreng, som desværre er 10 gange bedre i rigtig basket end i fantasy, modsat Ellis og Curry, tak for [censored] der! Jeg skal bare ikke være heldig med sådan noget).

ReferencerSide 448 af 635Reference