Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 447 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

I D1 ville jeg nok vælge dette som årets hold:

PG: Rondo (Wade kan spille her, men er blevet brugt som SG - CP3 har for lidt kampe)
SG: Wade
SF: LeBron
PF: Josh Smith
C: Dwight Howard
UTI: Durant. Kunne have været Kobe, men jeg kan ikke få mig selv til at tage ham med...

MVP: LeBron er nok det mest oplagte, men jeg var rykket ned hvis ikke det havde været for Dwight. Den er svær...

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Triple-double af Beno Wow

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

For dælen Jens, så bliver det tight med oprykningen. Nu er vi sgu lige på de 40 🙂

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

nej jeg rykker ned (hedder sgu også jens)

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Puha, man kan sgu ikke tage hensyn til alle Jens'er i verdenen...

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg giver en sjus hvis Nilsson bliver nede - det ville sgu vøre sweeet med to top ti-picks i 2011.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Ja er super spændende specielt da i begge fører i en kategori som ellers ville være ein tie breaker

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ryan, det er jo først tie-breaker nr2? Så bliver næppe afgørende.

Men ja det er uhyre tæt. Helt nervepirrende at se boxscores for tiden, og man ved jo hvor random stats folk kaster op her de sidste par uger. Det bliver en neglebidder af de helt store.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

madsberggreen skrev:
Jeg giver en sjus hvis Nilsson bliver nede - det ville sgu vøre sweeet med to top ti-picks i 2011.

Jeg giver to hvis Jens bliver nede - årsagen er den samme 😀

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Damn Curry er sgu også i noget elite company.

For as much as the pro-Evans camp likes to throw out the 20-5-5 argument, Curry is in some elite company himself. With five 30-point, 10-assist games this season, Curry trails only LeBron James and Dwyane Wade, who have done it eight and six times, respectively. The last time a rookie had at least five 30-point, 10-assist games was when Michael Jordan did it five times in 1984-85. Only Oscar Robertson accomplished the feat more, doing it 25 times in his rookie season.

ReferencerSide 447 af 635Reference