NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. marts 2010, 16:18Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesI D1 ville jeg nok vælge dette som årets hold:
PG: Rondo (Wade kan spille her, men er blevet brugt som SG - CP3 har for lidt kampe)
SG: Wade
SF: LeBron
PF: Josh Smith
C: Dwight Howard
UTI: Durant. Kunne have været Kobe, men jeg kan ikke få mig selv til at tage ham med...MVP: LeBron er nok det mest oplagte, men jeg var rykket ned hvis ikke det havde været for Dwight. Den er svær...
I D1 ville jeg nok vælge dette som årets hold:
PG: Rondo (Wade kan spille her, men er blevet brugt som SG - CP3 har for lidt kampe)
SG: Wade
SF: LeBron
PF: Josh Smith
C: Dwight Howard
UTI: Durant. Kunne have været Kobe, men jeg kan ikke få mig selv til at tage ham med...
MVP: LeBron er nok det mest oplagte, men jeg var rykket ned hvis ikke det havde været for Dwight. Den er svær...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. marts 2010, 23:57Oprindeligt skrevet af: GaflenTriple-double af Beno Wow
Triple-double af Beno Wow
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2010, 13:32Oprindeligt skrevet af: HrNilssonFor dælen Jens, så bliver det tight med oprykningen. Nu er vi sgu lige på de 40 🙂
For dælen Jens, så bliver det tight med oprykningen. Nu er vi sgu lige på de 40 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2010, 15:21Oprindeligt skrevet af: Gaflennej jeg rykker ned (hedder sgu også jens)
nej jeg rykker ned (hedder sgu også jens)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2010, 16:59Oprindeligt skrevet af: HrNilssonPuha, man kan sgu ikke tage hensyn til alle Jens'er i verdenen...
Puha, man kan sgu ikke tage hensyn til alle Jens'er i verdenen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2010, 18:38Oprindeligt skrevet af: madsberggreenJeg giver en sjus hvis Nilsson bliver nede - det ville sgu vøre sweeet med to top ti-picks i 2011.
Jeg giver en sjus hvis Nilsson bliver nede - det ville sgu vøre sweeet med to top ti-picks i 2011.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 2. april 2010, 22:39Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja er super spændende specielt da i begge fører i en kategori som ellers ville være ein tie breaker
Ja er super spændende specielt da i begge fører i en kategori som ellers ville være ein tie breaker
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2010, 5:25Oprindeligt skrevet af: JennerRyan, det er jo først tie-breaker nr2? Så bliver næppe afgørende.
Men ja det er uhyre tæt. Helt nervepirrende at se boxscores for tiden, og man ved jo hvor random stats folk kaster op her de sidste par uger. Det bliver en neglebidder af de helt store.
Ryan, det er jo først tie-breaker nr2? Så bliver næppe afgørende.
Men ja det er uhyre tæt. Helt nervepirrende at se boxscores for tiden, og man ved jo hvor random stats folk kaster op her de sidste par uger. Det bliver en neglebidder af de helt store.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. april 2010, 18:21Oprindeligt skrevet af: Miller31madsberggreen skrev:
Jeg giver en sjus hvis Nilsson bliver nede - det ville sgu vøre sweeet med to top ti-picks i 2011.Jeg giver to hvis Jens bliver nede - årsagen er den samme 😀
madsberggreen skrev:
Jeg giver en sjus hvis Nilsson bliver nede - det ville sgu vøre sweeet med to top ti-picks i 2011.
Jeg giver to hvis Jens bliver nede - årsagen er den samme 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. april 2010, 11:43Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Damn Curry er sgu også i noget elite company.
For as much as the pro-Evans camp likes to throw out the 20-5-5 argument, Curry is in some elite company himself. With five 30-point, 10-assist games this season, Curry trails only LeBron James and Dwyane Wade, who have done it eight and six times, respectively. The last time a rookie had at least five 30-point, 10-assist games was when Michael Jordan did it five times in 1984-85. Only Oscar Robertson accomplished the feat more, doing it 25 times in his rookie season.
Damn Curry er sgu også i noget elite company.
For as much as the pro-Evans camp likes to throw out the 20-5-5 argument, Curry is in some elite company himself. With five 30-point, 10-assist games this season, Curry trails only LeBron James and Dwyane Wade, who have done it eight and six times, respectively. The last time a rookie had at least five 30-point, 10-assist games was when Michael Jordan did it five times in 1984-85. Only Oscar Robertson accomplished the feat more, doing it 25 times in his rookie season.