NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 9:56Oprindeligt skrevet af: madsberggreenMiller31 skrev:
Der er vel reelt kun Kurt som halter, men har haft absurd mange skader, samt Daniel som halter også pga. skader, vedkommende har ikke desto mindre heller ikke ligefrem virket vildt interesseret i at gøre noget for at få brugt alle kampe.Nej - man kan ærge sig lidt over at Lebron sidder på et hold der ikke er med i slutspurten fordi dets GM synes at gemme sin energi til næste sæson 🙁
Jeg synes faktisk generelt der er et lidt skuffende aktivitetsniveau for tiden - har snart prøvet mange gange at sende trade-forslag ud der aldrig bliver svaret på. Hvad med at lave en regel om at hvis en GM ikke svarer på et tradeforslag tæller det som et ja? 😀
Miller31 skrev:
Der er vel reelt kun Kurt som halter, men har haft absurd mange skader, samt Daniel som halter også pga. skader, vedkommende har ikke desto mindre heller ikke ligefrem virket vildt interesseret i at gøre noget for at få brugt alle kampe.
Nej - man kan ærge sig lidt over at Lebron sidder på et hold der ikke er med i slutspurten fordi dets GM synes at gemme sin energi til næste sæson 🙁
Jeg synes faktisk generelt der er et lidt skuffende aktivitetsniveau for tiden - har snart prøvet mange gange at sende trade-forslag ud der aldrig bliver svaret på. Hvad med at lave en regel om at hvis en GM ikke svarer på et tradeforslag tæller det som et ja? 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 10:34Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Nej men man må jo håbe folk får fyret de sidste kampe af, så de kommer over de 450 brugte kampe. ellers står der jo i reglementet af the Peacocks har frit slag på alle hylder. jumme jumme
Nej men man må jo håbe folk får fyret de sidste kampe af, så de kommer over de 450 brugte kampe. ellers står der jo i reglementet af the Peacocks har frit slag på alle hylder. jumme jumme
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 11:17Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg synes godt folk kan presse lidt på for at få svar (selvom det bare er et nej tak) hos hinanden.
Og er der nogen der sidder rykkere overhørigt (man kan jo glemme at svar en enkel gang), så send mig en PB - sker det så for mange gange at jeg høre om den samme GM så må jeg træde i karakter og stikke gule og røde kort ud.
I den forbindelse må ALLE GM'ere gerne begynde at tænke dybt over deres engagement og finde ud af om de stadig har mod på at køre deres franchise videre i næste sæson også. Der står et par GM'ere på venteliste, i tilfælde af at lige netop DU er løbet lidt træt i denne liga. Ingen skam i at køre træt, jeg er selv liiiidt tør i halsen over NBAiKL lige i øjeblikket, men har da holdt fanen høj med tradeforslag til flere hold og svare også (det er jo det mindste man kan gøre) - og selvf. sætter jeg mit hold... it's a frame of mind.
Jeg synes godt folk kan presse lidt på for at få svar (selvom det bare er et nej tak) hos hinanden.
Og er der nogen der sidder rykkere overhørigt (man kan jo glemme at svar en enkel gang), så send mig en PB - sker det så for mange gange at jeg høre om den samme GM så må jeg træde i karakter og stikke gule og røde kort ud.
I den forbindelse må ALLE GM'ere gerne begynde at tænke dybt over deres engagement og finde ud af om de stadig har mod på at køre deres franchise videre i næste sæson også. Der står et par GM'ere på venteliste, i tilfælde af at lige netop DU er løbet lidt træt i denne liga. Ingen skam i at køre træt, jeg er selv liiiidt tør i halsen over NBAiKL lige i øjeblikket, men har da holdt fanen høj med tradeforslag til flere hold og svare også (det er jo det mindste man kan gøre) - og selvf. sætter jeg mit hold... it's a frame of mind.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 13:08Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinMuahaha.... Kurtemand, du er ikke så glad for den varme tørre luft under Grynternes kollektive bagparti hva!???
NBAiKL kører over så lang tid, at interessen naturligt går lidt op og ned, men min førerposition er et godt eksempel på, at man ikke vinder eller bygger for en sæson.
De sidste to sæsoner havde jeg meget samme situation som Kurt, med skyller af skader. Formentlig var T´Wolves stadig lige en tand dybere og stærkere, og vandt dermed på trods af mine paniktrades og deres skader...
Men i år ser mindre heldige trades og især skader hos Mr. Danish så endelig ud til at resultere i et mesterskab i et år hvor jeg har været en tand mindre ramt (om end Butler og Iverson har taget sig nogle kampe på sofaen).
Det er laaaaaaaaaangsigtet fantasy det her, men det bliver desto federe når my main man Livingston sprænger ligaen i luften næste sæson!!!
Muahaha.... Kurtemand, du er ikke så glad for den varme tørre luft under Grynternes kollektive bagparti hva!???
NBAiKL kører over så lang tid, at interessen naturligt går lidt op og ned, men min førerposition er et godt eksempel på, at man ikke vinder eller bygger for en sæson.
De sidste to sæsoner havde jeg meget samme situation som Kurt, med skyller af skader. Formentlig var T´Wolves stadig lige en tand dybere og stærkere, og vandt dermed på trods af mine paniktrades og deres skader...
Men i år ser mindre heldige trades og især skader hos Mr. Danish så endelig ud til at resultere i et mesterskab i et år hvor jeg har været en tand mindre ramt (om end Butler og Iverson har taget sig nogle kampe på sofaen).
Det er laaaaaaaaaangsigtet fantasy det her, men det bliver desto federe når my main man Livingston sprænger ligaen i luften næste sæson!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 15:21Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesGenerelt synes jeg, at der er lidt for mange der ikke vil det her nok. Vi har alle pligter ved siden af, men det mindste man kan gøre, når man er i en liga med 19 andre engagerede GM'er (nogle mere end andre), er at være bare nogenlunde aktiv - sætte holdet så man ikke taber for mange kampe, og ikke mindst svare på tradetilbud, uanset hvor absurde de end er.
Hvad angår kampe, så har jeg måtte spille folk som Wafer, Cook og Ryan Anderson pga. skader - det har været [censored] de fleste af gangene, men det er jo som GM ens egen forbandede pligt at sørge for at have god bredde i truppen - at jeg så ikke har det, er bare [censored]..
Hvad angår manglende svar, har jeg flere gange oplevet at der er gået op til en måned uden svar - trods flere beskeder om hvorfor vedkommende ikke lige har svaret. Det er bare ikke godt nok.
Jeg ved ikke om der skal laves et system, hvor enten udvalget, GM'erne som samlet flok eller enkeltvis eller en kombination af begge, kan fremlægge klager over en GM - og ved at høre tilfældigt udvalgte GM'er om deres oplevelser med denne, kan udvalget finde den pågældende GM for sløv, og lade hver GM stemme anonymt om vedkommende fortjener et los i bollerne, eller en fyreseddel.
Det skal naturligvis ikke ende i hat og briller, og klager over en GM fordi man mener han er en kegle fordi han sagde nej til et tilbud, eller måske ikke satser helt som man selv ville - men kun i de sager hvor en GM virker ligeglad. Ved at indberette en GM for udvalget, ville man netop undgå sådanne sager, da de så kunne foretage en objektiv vurdering kombineret med respons fra andre GM'er, vælge at lade demokratiet tale.
Generelt synes jeg, at der er lidt for mange der ikke vil det her nok. Vi har alle pligter ved siden af, men det mindste man kan gøre, når man er i en liga med 19 andre engagerede GM'er (nogle mere end andre), er at være bare nogenlunde aktiv - sætte holdet så man ikke taber for mange kampe, og ikke mindst svare på tradetilbud, uanset hvor absurde de end er.
Hvad angår kampe, så har jeg måtte spille folk som Wafer, Cook og Ryan Anderson pga. skader - det har været [censored] de fleste af gangene, men det er jo som GM ens egen forbandede pligt at sørge for at have god bredde i truppen - at jeg så ikke har det, er bare [censored]..
Hvad angår manglende svar, har jeg flere gange oplevet at der er gået op til en måned uden svar - trods flere beskeder om hvorfor vedkommende ikke lige har svaret. Det er bare ikke godt nok.
Jeg ved ikke om der skal laves et system, hvor enten udvalget, GM'erne som samlet flok eller enkeltvis eller en kombination af begge, kan fremlægge klager over en GM - og ved at høre tilfældigt udvalgte GM'er om deres oplevelser med denne, kan udvalget finde den pågældende GM for sløv, og lade hver GM stemme anonymt om vedkommende fortjener et los i bollerne, eller en fyreseddel.
Det skal naturligvis ikke ende i hat og briller, og klager over en GM fordi man mener han er en kegle fordi han sagde nej til et tilbud, eller måske ikke satser helt som man selv ville - men kun i de sager hvor en GM virker ligeglad. Ved at indberette en GM for udvalget, ville man netop undgå sådanne sager, da de så kunne foretage en objektiv vurdering kombineret med respons fra andre GM'er, vælge at lade demokratiet tale.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 15:46Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg må indrømme at jeg ikke helt har oplevet de "ligeglade" GM's i denne sæson. Men dem der blevet sorteret fra (vidergivet deres hold) var da godt nok nogle bon-hatte.
Sjovt nok er det de samme eks- GM's der brokkede sig over den store niveau forskel, hvilket desværre resulterede i de to nuværende ligaer.
Derfor vil jeg gerne stille denne samlede flok et forslag om at vi igen overgår til EN liga. Hvad synes folk om denne ide ?
Kigge man på ligaen er der et par hold der ligger langt nede, og Svinet der ligger langt fremme. Alt i alt er det ret lige. Er man en af de hold der ligger langt nede, og piver lidt over det, og mister lysten (interessen / engagementet). Så er hører man, efter min mening slet ikke til i NBAIKL. For det er jo en del af gameplayet at kæmpe sig op i stillingstabellen.
Jeg synes det er skide synd at ligaen er to-delt, da det er meget passende med tyve hold i samme liga. Desuden er det også mere overskueligt mht FA og trades.
Er det noget der eventuelt kan komme til afstemning ?
Jeg må indrømme at jeg ikke helt har oplevet de "ligeglade" GM's i denne sæson. Men dem der blevet sorteret fra (vidergivet deres hold) var da godt nok nogle bon-hatte.
Sjovt nok er det de samme eks- GM's der brokkede sig over den store niveau forskel, hvilket desværre resulterede i de to nuværende ligaer.
Derfor vil jeg gerne stille denne samlede flok et forslag om at vi igen overgår til EN liga. Hvad synes folk om denne ide ?
Kigge man på ligaen er der et par hold der ligger langt nede, og Svinet der ligger langt fremme. Alt i alt er det ret lige. Er man en af de hold der ligger langt nede, og piver lidt over det, og mister lysten (interessen / engagementet). Så er hører man, efter min mening slet ikke til i NBAIKL. For det er jo en del af gameplayet at kæmpe sig op i stillingstabellen.
Jeg synes det er skide synd at ligaen er to-delt, da det er meget passende med tyve hold i samme liga. Desuden er det også mere overskueligt mht FA og trades.
Er det noget der eventuelt kan komme til afstemning ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 15:55Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesJeg ville klart stemme for, at vi beholder D1 og D2 - det er da fantastisk, at det ikke bare er to eller tre hold, der for alvor har noget at spille om, i toppen af en enkelt division - der er rundt regnet fem hold i D1 der kan rykke ned, foruden den ene sikre nedrykker - og 3-4 hold der kan rykke op fra D2 - altså er det pludselig langt mere interessant for størstedelen.
Jeg ville klart stemme for, at vi beholder D1 og D2 - det er da fantastisk, at det ikke bare er to eller tre hold, der for alvor har noget at spille om, i toppen af en enkelt division - der er rundt regnet fem hold i D1 der kan rykke ned, foruden den ene sikre nedrykker - og 3-4 hold der kan rykke op fra D2 - altså er det pludselig langt mere interessant for størstedelen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 17:20Oprindeligt skrevet af: HrNilssonEr det mig der er den sikre nedrykker? :roll
Vafer og Anderson kunne da være faste startere på mit hold, her bliver man nødt til at starte Hibbert og Bass...
Er det mig der er den sikre nedrykker? :roll
Vafer og Anderson kunne da være faste startere på mit hold, her bliver man nødt til at starte Hibbert og Bass...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 17:45Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg synes også vores to divisions format er super. Synes virkelig det har åbnet for en masse at kæmpe om og følge med i. Det med FAs og trades har jeg på ingen måde haft problemer med.
Kan godt se det teknisk set er uhandig som det er nu, men i praksis har jeg aldrig haft nogen problemer.
Men lad os da få alle vilde ideer og ændringsforslag på bordet.
Er det noget vi kan gøre for at mindske skaders effekt? Ud over at være lidt aktive, så man rent faktisk kan få paniktrades igennem - som da jeg sidste år udnyttede cap spacen fra sæsonafsluttende skader til at hente gamle stjerner for gode picks, og dermed indhente alle mine tabte kampe.
Det er på den ene side surt hvis skader afgør en sæson, men omvendt, så er det vel et af de "problemer" som udfordrer os.
Jeg synes også vores to divisions format er super. Synes virkelig det har åbnet for en masse at kæmpe om og følge med i. Det med FAs og trades har jeg på ingen måde haft problemer med.
Kan godt se det teknisk set er uhandig som det er nu, men i praksis har jeg aldrig haft nogen problemer.
Men lad os da få alle vilde ideer og ændringsforslag på bordet.
Er det noget vi kan gøre for at mindske skaders effekt? Ud over at være lidt aktive, så man rent faktisk kan få paniktrades igennem - som da jeg sidste år udnyttede cap spacen fra sæsonafsluttende skader til at hente gamle stjerner for gode picks, og dermed indhente alle mine tabte kampe.
Det er på den ene side surt hvis skader afgør en sæson, men omvendt, så er det vel et af de "problemer" som udfordrer os.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. marts 2009, 18:17Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg er også klar tilhænger af de to divisioner.
Jeg er også klar tilhænger af de to divisioner.