NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. februar 2009, 16:33Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Ja tror desværre jeg er røget ud af det top ræs i D2, efter Zach Randolph valgte at gå amok.
Kan kun håbe Clippers trader Camby så Jordan kan få en masse spilletid
Ja tror desværre jeg er røget ud af det top ræs i D2, efter Zach Randolph valgte at gå amok.
Kan kun håbe Clippers trader Camby så Jordan kan få en masse spilletid
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2009, 12:01Oprindeligt skrevet af: PacersEn okay men langt fra super nat for mit hold i nat. Havde 6 spillere i aktion (Ford, J-Rich, Barnes, WEst, Love og Horford)
Udover en lidt skuffende point og blocks produktion er jeg OK tilfreds - med følgende stats for de seks spillere:
14,3 - 8,3 - 4,0 - 1,5 - 0,5
Disse stats gjorde jeg rykkede 1,5 PP i den samlede stilling.
En okay men langt fra super nat for mit hold i nat. Havde 6 spillere i aktion (Ford, J-Rich, Barnes, WEst, Love og Horford)
Udover en lidt skuffende point og blocks produktion er jeg OK tilfreds - med følgende stats for de seks spillere:
14,3 - 8,3 - 4,0 - 1,5 - 0,5
Disse stats gjorde jeg rykkede 1,5 PP i den samlede stilling.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2009, 15:53Oprindeligt skrevet af: HrNilssonJeg er fuldt ud tilfreds med Aaron Brooks' kamp som starter i nat 19 - 6 - 8 - 2 - 0.
Alt i alt bakker jeg fuldstændig op bag Rockets beslutning, og nu hvor jeg også har Lowry i truppen, må jeg næsten ramme rigtig på en af Rockets startere på PG positionen.Kan du forresten huske, hvad vi snakkede om inden sæsonen Mads 🙂 jeg kan i hvert fald huske et lille væddemål med Brooks, tradedeadline og det starting job.
Ellers er der ikke meget at råbe hurra for i truppen, andet end at Bargnani får en masse minutter og generelt leverer solidt. Godt vi ikke har shooting percentage med.
Jeg er fuldt ud tilfreds med Aaron Brooks' kamp som starter i nat 19 - 6 - 8 - 2 - 0.
Alt i alt bakker jeg fuldstændig op bag Rockets beslutning, og nu hvor jeg også har Lowry i truppen, må jeg næsten ramme rigtig på en af Rockets startere på PG positionen.
Kan du forresten huske, hvad vi snakkede om inden sæsonen Mads 🙂 jeg kan i hvert fald huske et lille væddemål med Brooks, tradedeadline og det starting job.
Ellers er der ikke meget at råbe hurra for i truppen, andet end at Bargnani får en masse minutter og generelt leverer solidt. Godt vi ikke har shooting percentage med.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. februar 2009, 20:35Oprindeligt skrevet af: reignmannr1Julen vare lige til påske ihvertfald hvis man trader Kaman og kun for Chalmers og et pick omkring 16-20 den anden vej.
Julen vare lige til påske ihvertfald hvis man trader Kaman og kun for Chalmers og et pick omkring 16-20 den anden vej.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 22. februar 2009, 10:51Oprindeligt skrevet af: Miller31Åhh Spencer Hawes er sq en flot fyr efter Brad Miller er blevet tradet..
Det er sq ikke helt skidt at vågne op til sådan en stat-line, og så endda dagen efter en 6-1 halvleg på Bernabeu 😉
Åhh Spencer Hawes er sq en flot fyr efter Brad Miller er blevet tradet..
Det er sq ikke helt skidt at vågne op til sådan en stat-line, og så endda dagen efter en 6-1 halvleg på Bernabeu 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 25. februar 2009, 20:48Oprindeligt skrevet af: KnatLouiereignmannr1 skrev:
Julen vare lige til påske ihvertfald hvis man trader Kaman og kun for Chalmers og et pick omkring 16-20 den anden vej.Well, hvis deres kontrakter var lige store, og jeg kunne følge med resten af ligaen i blocks, og jeg manglede en center på mit hold, så ville jeg nok ikke have lavet den handel.. men som det ligger nu, så har Chalmers en 3-årig kontrakt til ingen penge, og har vist at han er super-dygtig til at lave steals (og ganske habil til assists), hvilket jeg godt kunne bruge flere af, både i år og fremover.. så er egentlig pænt tilfreds med den handel, selvom han har spillet af [censored] siden jeg fik ham.. (til gengæld spiller Jack og Marquis Daniels ganske fint hos de altid-skadede Pacers, så har ikke de store problemer lige pt)..
-Desuden er Kamans situation alt for usikker (plus han er lidt injury-prone) til at jeg ville gamble mere på ham.. 4 år til ca 10 millioner pr år, ikke så nice hvis han er ude 30 kampe hver sæson.. også derfor jeg skilte mig af med T-Mac i offseason, og waivede Curry (som jeg ellers havde troet var gratis at waive, dengang jeg fik ham).. og nu var det heller ik lige fordi det væltede ind med gode Kaman-offers.. :noidea
reignmannr1 skrev:
Julen vare lige til påske ihvertfald hvis man trader Kaman og kun for Chalmers og et pick omkring 16-20 den anden vej.
Well, hvis deres kontrakter var lige store, og jeg kunne følge med resten af ligaen i blocks, og jeg manglede en center på mit hold, så ville jeg nok ikke have lavet den handel.. men som det ligger nu, så har Chalmers en 3-årig kontrakt til ingen penge, og har vist at han er super-dygtig til at lave steals (og ganske habil til assists), hvilket jeg godt kunne bruge flere af, både i år og fremover.. så er egentlig pænt tilfreds med den handel, selvom han har spillet af [censored] siden jeg fik ham.. (til gengæld spiller Jack og Marquis Daniels ganske fint hos de altid-skadede Pacers, så har ikke de store problemer lige pt)..
-Desuden er Kamans situation alt for usikker (plus han er lidt injury-prone) til at jeg ville gamble mere på ham.. 4 år til ca 10 millioner pr år, ikke så nice hvis han er ude 30 kampe hver sæson.. også derfor jeg skilte mig af med T-Mac i offseason, og waivede Curry (som jeg ellers havde troet var gratis at waive, dengang jeg fik ham).. og nu var det heller ik lige fordi det væltede ind med gode Kaman-offers.. :noidea
Citat fra NBAinfo Arkiv på 26. februar 2009, 21:45Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDominic McGuire is quietly averaging 8.8 ppg, 10.3 rpg and 2.3 bpg in his last four
Dejligt pickup med henblik på fremtiden :hug:
Dominic McGuire is quietly averaging 8.8 ppg, 10.3 rpg and 2.3 bpg in his last four
Dejligt pickup med henblik på fremtiden :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 27. februar 2009, 7:55Oprindeligt skrevet af: reignmannr1ja han var også god i alle stats i college derfor jeg draftede ham, men havde ikke lige råd til ham.
ja han var også god i alle stats i college derfor jeg draftede ham, men havde ikke lige råd til ham.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. februar 2009, 14:07Oprindeligt skrevet af: madsberggreenWow, jeg er da begyndt at blive helt glad for at jeg signede Chris Andersen - 12 blocks på de to kampe jeg har spillet ham indtil nu (+ 24 rebs og 18 points). 25 blocks over sine sidste 6 kampe! Crazy! Kan Nene ikke bare blive ved med at være skadet?
Wow, jeg er da begyndt at blive helt glad for at jeg signede Chris Andersen - 12 blocks på de to kampe jeg har spillet ham indtil nu (+ 24 rebs og 18 points). 25 blocks over sine sidste 6 kampe! Crazy! Kan Nene ikke bare blive ved med at være skadet?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 28. februar 2009, 14:26Oprindeligt skrevet af: KnatLouiemadsberggreen skrev:
Wow, jeg er da begyndt at blive helt glad for at jeg signede Chris Andersen - 12 blocks på de to kampe jeg har spillet ham indtil nu (+ 24 rebs og 18 points). 25 blocks over sine sidste 6 kampe! Crazy! Kan Nene ikke bare blive ved med at være skadet?Haha, ja det er faktisk ganske hæderligt spillet af halvdansken.. gad vidst hvor god han *kunne* have været blevet hvis han ikke havde været ude af ligaen i 2 år.. var faktisk ret tæt på selv at samle ham op tidligere, men kom for sent til FA-deadline og skiftede så mening ugen efter.. :roll
Når det nu er sagt, så er han jo en one-trick pony (ala Theo Ratliff), som er for gal til blocks (og kan rebounde lidt), men så til gengæld trækker ned i de andre stats.. :emb
Forresten, kan jeg bede om at få en holdside-update snart, så eventuelle trade-partnere kan se hvad jeg har at gøre med på mit hold af spillere og kontrakter/waivers osv? :noidea
madsberggreen skrev:
Wow, jeg er da begyndt at blive helt glad for at jeg signede Chris Andersen - 12 blocks på de to kampe jeg har spillet ham indtil nu (+ 24 rebs og 18 points). 25 blocks over sine sidste 6 kampe! Crazy! Kan Nene ikke bare blive ved med at være skadet?
Haha, ja det er faktisk ganske hæderligt spillet af halvdansken.. gad vidst hvor god han *kunne* have været blevet hvis han ikke havde været ude af ligaen i 2 år.. var faktisk ret tæt på selv at samle ham op tidligere, men kom for sent til FA-deadline og skiftede så mening ugen efter.. :roll
Når det nu er sagt, så er han jo en one-trick pony (ala Theo Ratliff), som er for gal til blocks (og kan rebounde lidt), men så til gengæld trækker ned i de andre stats.. :emb
Forresten, kan jeg bede om at få en holdside-update snart, så eventuelle trade-partnere kan se hvad jeg har at gøre med på mit hold af spillere og kontrakter/waivers osv? :noidea