Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 25 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Du kan stikke mig Marvin & Marcus Williams for et halvfyldt rør med Pringles, Bo.

Så kan jeg sælge den sidstnævnte til Stefanita for LeBron.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

hold kæft hvor er folk bare monster sløve i dette draft... det er godt nok en forestilling der er til at få lange/længere n....r af...!! det virker ærligt talt som om nogen GM'ere er ved at miste lidt af interessen. folk der glemmer at drafte eller glemmer at få andre til det.

Næste år mener jeg bestemt at der skal om i draft-metoden.... gerne dette princip med en aften og 5 min. til hver!

Pacers skrev:
hold kæft hvor er folk bare monster sløve i dette draft... det er godt nok en forestilling der er til at få lange/længere n....r af...!! det virker ærligt talt som om nogen GM'ere er ved at miste lidt af interessen. folk der glemmer at drafte eller glemmer at få andre til det.

Næste år mener jeg bestemt at der skal om i draft-metoden.... gerne dette princip med en aften og 5 min. til hver!

Der må jeg så nok liiiige tilstå at det er min skyld at der ikke blev draftet fra Århus City Royals side ved nr. 14, da jeg faktisk havde fået en PB for lææææænge siden af GM Meyer, der sagde at jeg skulle drafte den højest NBA draftede tilbageværende spiller hvis han ikke var kommet hjem fra ferie... Farmand havde bare mistet overblikket over alle de PB'ere der lå et par sider tilbage i brevkassen 🙁

Så jeg synes som sådan ikke der har været speciel meget "trækken i lang drag" bortset fra hvor handler har været involveret, og så lige nu med Vikings (der har 3 af de næste 4 picks) - men kan jo være der ligger handler i vente der også.

Jeg er så heller ikke helt sikker på hvad det er hos flere af jer der gør at I vil ha' det overstået så hurtigt som muligt... det er jo ikke fordi vi er lige ved at skulle starte næste sæson op. I realiteten kunne vi jo egentlig ligeså godt vente til September med overhovedet at drafte, men ved at gøre det relativt tidligt, så opnår vi netop muligheden for at lege "skak-spil" og få rykket rundt på brikkerne i løbet af draftet.

Men måske er det fordi jeg ikke er opvokset med "fast-pace-video-games" og et ønske om at alt skal foregå i 10 minutters intervaller for at holde min interesse 😉 - Eller også er jeg bare for langsomt opfattende til at kunne overskue helheden hvis ikke jeg får mulighed for at sove på det.

Men jeg er da åben overfor at vi diskutere ændringer til draftproceduren hvis flertallet går ind for det. Forskellen bliver vel så bare at man handler draftede spillere i stedet for at handle draftpicks.

Nogen der har fået besked fra GM Umuliussen omkring hans draftpick ?? Jeg kan ikke finde en PB der passer på ham 🙁 (efter GM Meyer misseren, har jeg tjekket en xtra gang).

Så der skal vel bare draftes videre "udenom" - AFGANG!

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg skulle have draftet for ham, men så tradede han sine øverste picks.

Jeg kan se på min MSN-log, at han har sagt jeg skulle sende en SMS, men det er jo ikke let når man ikke har nummeret:o

Så har sendt en e-mail, da han af og til er ved com dernede og så må vi vel blot håbe for ham, at han ser den.

Hov det har jeg.... har sendt ham en SMS.

så er det jo kun over 2 dage siden der er sket noget 😀

På den anden side er der så også 100 dage til sæsonen starter... så mon ikke vi når det 😉

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Bang... der fik cappen ellers et spark opad.

Vi udvander og udvider næste år til 20 hold, og det bliver med den øgede dybde nemmere og nemmere at hold sig under cap. Eller med andre ord, cappen bliver mindre og mindre en del af overvejelserne i sammensætningen af fantasyholdene... et hofteskud til diskussion:

Kunne der evt. flyttes på procentsatsen, så vi kommer ned på 115% af NBA cap i stedet for de nuværende 120%?

Jeg synes det er en væsentlig del af udfordringen at vi tvinges til at bygge vores hold omkring mere usikre kort (rookies og spillere som endnu ikke har fået deres gennembrud).

Jeg er faktisk delvist enig.

Hvis man for eksempel siger 15% over IRL-cappen i stedet for 20% ville cappen i stedet for 63,7 så vil den blive ca 3 mio lavere med 15%.

Det ødelægger ikke noget særligt for nogen, så synes ikke det ville gøre noget hvis vi til 2007/08 sæsonen sætter cappen ned til 15% over den der gælder i virkeligheden

ReferencerSide 25 af 635Reference