Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 156 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Uha bliver spændende at se hva Grunts hiver op af hatten, de bliver jo noK hypet noget så grusomt

Oprindeligt skrevet af: Miller31

reignmannr1 skrev:
Uha bliver spændende at se hva Grunts hiver op af hatten, de bliver jo noK hypet noget så grusomt

Og det kan du så gange med 10

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Argh... tror sgu jeg tager ligaen som gidsel og trækker den 72 timer :tongue:

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Glen Big Baby Davis kan glæde sig over at at være blevet draftet og har ifølge rygterne allerede joinet Zach og Currys super trænings program og udtaler:

"Jeg er meget skuffet over at have tabt mig så meget, jeg ved at fansne i Boston ikke vil se mig spille basket, men hellere vil se mig spise dobbelt-whoppers i en mundfuld på bænken. I kan godt finde vægtene frem, målet er 400 pund før sommerferien næste år, hvor jeg så regner med at adde godt 50-100 pund ekstra. Jeg har en teori om, at hvis jeg kan fylde hele feltet, så kan ingen stoppe mig, og tænk lige på nogen screeninger jeg kan sætte for Ray Allen? Jeg har potentiallet til at blive en af de få spillere der alene kan udgøre en dobbelt-screening, og det potentialle vil jeg gøre alt for at nå!"

Dobbelt-Whopper count = 3 styks..... Zach klapper i sine buttede hænder og siger "et naturtalent, jeg har ikke set noget lignende siden Oliver Miller og Shawn Kemp udryddede en all-you can eat buffet på 35 min!"

nu skal det lige siges at kemp er nede på 250 pund,

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Tror du har taget fejl, det må være 250 kg 😆

Oprindeligt skrevet af: bozzy

reignmannr1 skrev:
nu skal det lige siges at kemp er nede på 250 pund,

Jamen det er da så smukt som crack slanker (det ser jeg ofte på jobbet - Sådanne en flot slank narkoman). Men mon ikke at det er lidt sent at han taber sig, hvis han stadig vil lave comeback :p

hva er det bare mig eller skulle man mene at man skulle drafte FA som en FA og ikke som Rookie

Oprindeligt skrevet af: bozzy

:hmm Troede da også at francis og gutterne kun kunne tages på et senere tidspunkt ???????

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hehe... et par nærlæsninger af forfatningen betaler sig:

§ 4.3. I draftet vil alle spillere der ikke befinder sig på en NBAiKL roster kunne draftes. Dette gælder dog kun spillere som enten har optrådt i NBA eller har været draftet af et NBA hold.

Grunts er, som ethvert ondt emperie med respekt for sig selv, bakket op af en hær af advokater, og efter et vildt paragrafridt og et insektorgie af de større, stod det pludseligt klart, at den noget så låste FA-dør stod pivåben.

ReferencerSide 156 af 635Reference