NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 18:41Oprindeligt skrevet af: SvupperTak for hjælpen med at drafte Jenner:)
Tak for hjælpen med at drafte Jenner:)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 20:03Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnHvis du er på alligevel Jesper, hvorfor så lade en anden drafte for dig, det giver da ingen mening.
Hvis du er på alligevel Jesper, hvorfor så lade en anden drafte for dig, det giver da ingen mening.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 14:19Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå er det lidt spændende om Niclas lader sig falde for at lande en liiidt billigere kontrakt, eller er det bare trade-talk i kulissen, får vi et rigtig draftnight trade... *trommehvirvel*
B)
Så er det lidt spændende om Niclas lader sig falde for at lande en liiidt billigere kontrakt, eller er det bare trade-talk i kulissen, får vi et rigtig draftnight trade... *trommehvirvel*
B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 14:55Oprindeligt skrevet af: TBVi får ikke en draftnight trade, men noget lignende =)
Vi får ikke en draftnight trade, men noget lignende =)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 16:09Oprindeligt skrevet af: SvupperDanish Twolf skrev:
Hvis du er på alligevel Jesper, hvorfor så lade en anden drafte for dig, det giver da ingen mening.det var fordi det ikk var planen jeg skulle komme hjem efter arbejde, så havde ikk regnet med at jeg kom på nettet før nu og så var de 24 timer gået..
og havde alligevel besluttet mig for hvem jeg skulle have..
Danish Twolf skrev:
Hvis du er på alligevel Jesper, hvorfor så lade en anden drafte for dig, det giver da ingen mening.
det var fordi det ikk var planen jeg skulle komme hjem efter arbejde, så havde ikk regnet med at jeg kom på nettet før nu og så var de 24 timer gået..
og havde alligevel besluttet mig for hvem jeg skulle have..
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 16:41Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg tror Gaflen tager Josh McRoberts... :tup:
Jeg tror Gaflen tager Josh McRoberts... :tup:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 17:12Oprindeligt skrevet af: TBDet tror jeg .... Ikke... Brewer eller Green må det være. Næsten de eneste to med stort potentiale tilbage i draften efter min mening! Al Thornton kunne dog også være et spændende pick!
Det tror jeg .... Ikke... Brewer eller Green må det være. Næsten de eneste to med stort potentiale tilbage i draften efter min mening! Al Thornton kunne dog også være et spændende pick!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 17:34Oprindeligt skrevet af: GaflenDet blev Green som næste mand damn jeg var i tvivl længe først var jeg i Brewer Lejren så Green så tilbage til Brewer og sluttede i Green lejren og en supersonic spiller til superforkes kunne det være mere logisk ?
Det blev Green som næste mand damn jeg var i tvivl længe først var jeg i Brewer Lejren så Green så tilbage til Brewer og sluttede i Green lejren og en supersonic spiller til superforkes kunne det være mere logisk ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 17:36Oprindeligt skrevet af: JennerMcRoberts is slippin!!!
McRoberts is slippin!!!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 8. juli 2007, 17:47Oprindeligt skrevet af: Gaflenhehe nej er sikker på han er næste mand på boardet no doubt
hehe nej er sikker på han er næste mand på boardet no doubt