NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 13:50Oprindeligt skrevet af: TBHrNilsson skrev:
Så er vi igang og det blev Bill Russell klonen, som gik first overall. Der kunne simpelthen ikke siges nej til at skabe en block frontcourt af dimensioner med ham og Biedrins, og hvis Oden bare udvikler sit offensive spil, så vil han blive en faktor i de næste 10-15 år. Ligegyldig hvad har man i hvert fald sikret sig en superstærk defensiv force, men slap af det var tæt på at jeg tog Durant 😉ja gid du havde gjort det 😉
HrNilsson skrev:
Så er vi igang og det blev Bill Russell klonen, som gik first overall. Der kunne simpelthen ikke siges nej til at skabe en block frontcourt af dimensioner med ham og Biedrins, og hvis Oden bare udvikler sit offensive spil, så vil han blive en faktor i de næste 10-15 år. Ligegyldig hvad har man i hvert fald sikret sig en superstærk defensiv force, men slap af det var tæt på at jeg tog Durant 😉
ja gid du havde gjort det 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 14:08Oprindeligt skrevet af: HrNilssonDu kunne jo bare have takket ja til mit trade forslag 😉
Du kunne jo bare have takket ja til mit trade forslag 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 14:26Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnJeg må indrømme at jeg havde taget Durant som nr. 1 (har jeg så allerede gjort i en anden liga og håber at få ham som nr. 2 i min tredje liga).
Er lidt nervøs for Oden's helbred (og at man finder ud af at han kun er 2 år fra obligatorisk pension), og så er jeg jo personlig godt udstyret (hhmmm) i block afdelingen.
Det bliver spændende hvad der sker med Durants position... har hele tiden regnet med en SF/PF eligibility, men i nat spillede han sq SG med Jeff Green på SF :O
Men til lykke med et par franchise spillere... og lur mig om ikke det vil være spillets absolut bedste UTI player, hvis Durant kun bliver SF - saajt.
Jeg må indrømme at jeg havde taget Durant som nr. 1 (har jeg så allerede gjort i en anden liga og håber at få ham som nr. 2 i min tredje liga).
Er lidt nervøs for Oden's helbred (og at man finder ud af at han kun er 2 år fra obligatorisk pension), og så er jeg jo personlig godt udstyret (hhmmm) i block afdelingen.
Det bliver spændende hvad der sker med Durants position... har hele tiden regnet med en SF/PF eligibility, men i nat spillede han sq SG med Jeff Green på SF :O
Men til lykke med et par franchise spillere... og lur mig om ikke det vil være spillets absolut bedste UTI player, hvis Durant kun bliver SF - saajt.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 14:45Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenDamn ... Havde godt nok regnet med Conley som nr. 4 - ogsaa selvom Ryan ikke lige manglede en PG
Damn ... Havde godt nok regnet med Conley som nr. 4 - ogsaa selvom Ryan ikke lige manglede en PG
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 14:46Oprindeligt skrevet af: reignmannr1personligt ville jeg faktisk hellere have Acie law end Conley men nu står jeg ikke og mangler en PG.
personligt ville jeg faktisk hellere have Acie law end Conley men nu står jeg ikke og mangler en PG.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 14:47Oprindeligt skrevet af: reignmannr1men fedt draftet er igang forhåbentlig kommer vi langt idag,
nå tøffer ind og spiller 2k7
men fedt draftet er igang forhåbentlig kommer vi langt idag,
nå tøffer ind og spiller 2k7
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 14:50Oprindeligt skrevet af: reignmannr1har lige gennemført en sæson i 2k7, hvor jeg har lavet 20 af de nye rookies, Durant blev rookie of the year, med 23 point 7,5 reb, 3,7 ass, og 1 blk pr kamp
har lige gennemført en sæson i 2k7, hvor jeg har lavet 20 af de nye rookies, Durant blev rookie of the year, med 23 point 7,5 reb, 3,7 ass, og 1 blk pr kamp
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 15:39Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvinreignmannr1 skrev:
har lige gennemført en sæson i 2k7, hvor jeg har lavet 20 af de nye rookies, Durant blev rookie of the year, med 23 point 7,5 reb, 3,7 ass, og 1 blk pr kampTog det dig kun 3 min. at gennemføre 😮
reignmannr1 skrev:
har lige gennemført en sæson i 2k7, hvor jeg har lavet 20 af de nye rookies, Durant blev rookie of the year, med 23 point 7,5 reb, 3,7 ass, og 1 blk pr kamp
Tog det dig kun 3 min. at gennemføre 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 15:41Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDanish Twolf skrev:
Men til lykke med et par franchise spillere... og lur mig om ikke det vil være spillets absolut bedste UTI player, hvis Durant kun bliver SF - saajt.Han får dog hård konkurrence af Duncan 😡
Danish Twolf skrev:
Han får dog hård konkurrence af Duncan 😡
Citat fra NBAinfo Arkiv på 7. juli 2007, 15:50Oprindeligt skrevet af: reignmannr1nej nej men spiller ikke alle kampene vil hellere bare simulere mange af dem og så drafte nogle gode rookies,
nej nej men spiller ikke alle kampene vil hellere bare simulere mange af dem og så drafte nogle gode rookies,