NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2007, 12:30Oprindeligt skrevet af: Jonas EmiliussenJeg sender min saa snart jeg kommer hjem fra ferie 🙂
Jeg sender min saa snart jeg kommer hjem fra ferie 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2007, 13:19Oprindeligt skrevet af: bozzyJeg er ligeglad med dem.... Men kan da godt lave en hvis folk synes at vi alle skal have en ?
Jeg er ligeglad med dem.... Men kan da godt lave en hvis folk synes at vi alle skal have en ?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2007, 13:24Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinJeg synes især at Bo skal... :hug:
Jeg synes især at Bo skal... :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2007, 13:43Oprindeligt skrevet af: bozzyJamen du har jo også altid været vild med min dunk og tævepatter (flexende med gasmaske på)
Men hvis det er det de unge vil ha'....
Jamen du har jo også altid været vild med min dunk og tævepatter (flexende med gasmaske på)
Men hvis det er det de unge vil ha'....
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2007, 20:25Oprindeligt skrevet af: Miller31bozzy skrev:
Jamen du har jo også altid været vild med min dunk og tævepatter (flexende med gasmaske på)Men hvis det er det de unge vil ha'....
Det lyder som det vi unge vil have:hug:
bozzy skrev:
Jamen du har jo også altid været vild med min dunk og tævepatter (flexende med gasmaske på)Men hvis det er det de unge vil ha'....
Det lyder som det vi unge vil have:hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 4. juli 2007, 22:37Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinDet lyder som noget fra en Kaizers Orchestra koncert... 😡
Det lyder som noget fra en Kaizers Orchestra koncert... 😡
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2007, 11:33Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå røg der 3 handler igennem maskinen, og en enkelt spillers drøm om en stor fremtid som point guard for Los Gruntos blev smadret... selv en waiver er vel en NBAiKL nyhed i disse dage.
Mere interessant er dog, at Grunts har landet fremtidens combo guard i Ronnie Brewer, en spiller vi har jagtet siden draftet. Godt nok måtte vi slippe et solidt pick oveni i en spiller med stor upside, men med Fisher ude af Utahs rotation var Brewer alt for fristende til at lade ligge.
Så røg der 3 handler igennem maskinen, og en enkelt spillers drøm om en stor fremtid som point guard for Los Gruntos blev smadret... selv en waiver er vel en NBAiKL nyhed i disse dage.
Mere interessant er dog, at Grunts har landet fremtidens combo guard i Ronnie Brewer, en spiller vi har jagtet siden draftet. Godt nok måtte vi slippe et solidt pick oveni i en spiller med stor upside, men med Fisher ude af Utahs rotation var Brewer alt for fristende til at lade ligge.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2007, 13:55Oprindeligt skrevet af: Miller31Kapitalistsvin skrev:
Mere interessant er dog, at Grunts har landet fremtidens combo guard i Ronnie Brewer, en spiller vi har jagtet siden draftet. Godt nok måtte vi slippe et solidt pick oveni i en spiller med stor upside, men med Fisher ude af Utahs rotation var Brewer alt for fristende til at lade ligge.Det tog ikke mange timer før hypet blev startet op!
Kapitalistsvin skrev:
Det tog ikke mange timer før hypet blev startet op!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2007, 14:22Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn😆 Exactly Xtian.. Nu ser vi snart forsøg på at trade Brewer for et 2008 første runde eller hhhmm, gad vide om jeg kunne lokke Brewer til TWolves for Wade :hmm
😆 Exactly Xtian.. Nu ser vi snart forsøg på at trade Brewer for et 2008 første runde eller hhhmm, gad vide om jeg kunne lokke Brewer til TWolves for Wade :hmm
Citat fra NBAinfo Arkiv på 5. juli 2007, 15:41Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinSå rygtes Ronnie Brewer væk fra Amsterdam, efter at have blæst scouts fra en lang række NBAiKL hold er sæsonens første D.Wade-tradeforslag dumpet ind af brevsprækken... der lyttes dog stadig til alle bud, da Wade lige over for Brewer nok fristede, men ikke var nok til endeligt at lokke Grunts frontoffice ud på den tynde is.
Så rygtes Ronnie Brewer væk fra Amsterdam, efter at have blæst scouts fra en lang række NBAiKL hold er sæsonens første D.Wade-tradeforslag dumpet ind af brevsprækken... der lyttes dog stadig til alle bud, da Wade lige over for Brewer nok fristede, men ikke var nok til endeligt at lokke Grunts frontoffice ud på den tynde is.