Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 143 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Hey... jeg overbyder da gerne den der! Daniel Ewing + et rigtig godt andenrunde, det er jo et solidt bud. Lets rock n' roll!

:hug:

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg ser sååå meget frem til sæsonen i år 🙂 det kommer til at give en helt andnen dynamik i ligaen i år 😀 8/10 hold vil hae noget at spille for i hver sæson. Enten at spille med om podie-pladser/oprykning eller for at undgå nedrykning/den aboslutte sidsteplads. og de to ligaer ser ud til PlaceringsPoint mæssigt at blive ret tætte!

hvilket jo betyder at alle bare må hænge selv, hvis det ser lidt sort ud. for en skade til en god spiller på andet hold vil kunen få store konsekvenser i en temmelig lige liga 🙂

Enough said... Jeg glæder mig :hug:

Oprindeligt skrevet af: Zonker

Kevin Pritchard, GM for Portland, sagde i et interview forleden:

"We are not the 'Jail Blazers,' " Pritchard said. "I guarantee you that."

That's true, there can be only one..

Oprindeligt skrevet af: bozzy

:hug: Ja, det kan der. Men holdet mangler nu deres leder (Zo) og den nye leder er allerede begyndt i stor Pimp stil. Her er naturligvis tale om den elskede Ron Artest B)

Ps. Han har iøvrigt taget godt ved lære af holdets assistent coach Larry Johnson, som har lært ham de grundlæggende teknikker inden for den ædle disiplin NÆVEDYST.

Desuden nåede han inden Mournings afgang (men snarlige tilbagevenden) at lærer at flexe som en true champ.B)

Mourning render stadig rundt i sin JailBlazers jersey og flexer på livet løs. Han ønsker naturligvis ikke at afslutte sin flotte karriere ved at spille for et talentløst og dårligt ledet expansion team. Han vil gøre alt for a ødelægge det nye hold, og kommer naturligvis tilbage til Vestre inden AllStar breaket B)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

HEY - andre der lyster at få deres PROFIL på siden ??

Vi er kun en lille håndfuld indtil videre... hvilket er synd, altid rart at lære hinanden lidt bedre at kende.

Bare send info til mig og jeg smider det på ... behøves IKKE være i det format jeg lavede (og de andre har brugt) - kan finde på egne ting at skrive.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Expansionholdene har cuttet lidt af valpefedtet og deres holdsider er nu opdateret... sikke en masse dejlig capspace i nu har :tongue:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

...og jeg går så udfra at folk ikke har den store interesse i at lære hinanden bedre at kende inde på holdsiderne, så sletter de der Profil-bokse nederst på siderne (beholder dog de par stykker på som ER fyldt ud).

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Danish Twolf skrev:
...og jeg går så udfra at folk ikke har den store interesse i at lære hinanden bedre at kende inde på holdsiderne, så sletter de der Profil-bokse nederst på siderne (beholder dog de par stykker på som ER fyldt ud).

Min er faktisk udfyldt, sender den lige senere på ugen:)

Oprindeligt skrevet af: Svupper

jeg har os fået laver min.. har bare ikk fået taget mig sammen til at sende den endnu...

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg får også lavet min 🙂 Har bare været MEGA hængt op... og med en computer der er under reperation 🙂 Min er på trapperne 🙂

ReferencerSide 143 af 635Reference