NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. maj 2007, 7:54Oprindeligt skrevet af: PacersJa, det bliver en superspændende off-season 🙂
First: hvem bliver de 6 nye GM'ere :hmm ??
Second: hvem får fingre i Oden og Durant :hmm ??
Third: Hvordan kommer expansion-holdenes rosters til at se ud :hmm ??
HOLD da op!!! Det er jo hele tre ting på en gang det går virkelig ikke!!! Men en spændende off-season bliver det bestemt :hug:
Ja, det bliver en superspændende off-season 🙂
First: hvem bliver de 6 nye GM'ere :hmm ??
HOLD da op!!! Det er jo hele tre ting på en gang det går virkelig ikke!!! Men en spændende off-season bliver det bestemt :hug:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 9. maj 2007, 8:28Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnPacers skrev:
Ja, det bliver en superspændende off-season 🙂First: hvem bliver de 6 nye GM'ere :hmm ??
Bornholmeren har fundet sin kærlighed for det tyske frem og kombineret det med sin status som far... Resultatet: KINDER ÜBERRASCHUNG
Pacers skrev:
Ja, det bliver en superspændende off-season 🙂First: hvem bliver de 6 nye GM'ere :hmm ??
Bornholmeren har fundet sin kærlighed for det tyske frem og kombineret det med sin status som far... Resultatet: KINDER ÜBERRASCHUNG
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. maj 2007, 11:44Oprindeligt skrevet af: Miller31Hvorfor skal mine spillere toppe nu?
Baronen og AK gav tilsammen 56 - 12 - 12 - 5 - 6 i nat.
AK47 har snittet 4,75 blocks her i de fire kampe i maj.
Fantastisk god timing, GangStars GM er bestemt ikke tilfreds, men det giver da for alvor håb set mod den kommende sæson!
Hvorfor skal mine spillere toppe nu?
Baronen og AK gav tilsammen 56 - 12 - 12 - 5 - 6 i nat.
AK47 har snittet 4,75 blocks her i de fire kampe i maj.
Fantastisk god timing, GangStars GM er bestemt ikke tilfreds, men det giver da for alvor håb set mod den kommende sæson!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. maj 2007, 11:51Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBaronen er vel ikke så meget vildere end han var i løbet af året... men lækkert at se AK igen.
Nu ligner han den spiller som ville have givet mig en lang snude med det trade vi lavede...
Baronen er vel ikke så meget vildere end han var i løbet af året... men lækkert at se AK igen.
Nu ligner han den spiller som ville have givet mig en lang snude med det trade vi lavede...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2007, 18:03Oprindeligt skrevet af: JennerNå vi er jo nogen der glæder os til i morgen :tup:
Kan Commish udtale sig om hvornår på dagen de 6 nye hold og deres GMer vil blive afsløret?
Nå vi er jo nogen der glæder os til i morgen :tup:
Kan Commish udtale sig om hvornår på dagen de 6 nye hold og deres GMer vil blive afsløret?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. maj 2007, 20:52Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnååååååårrhhh, sådan et sted mellem 8 og 18 vil jeg tro.
Håber at få [censored]t mig sammen til at gå på fitness om morgenen, og så kan det jo være at der dukker noget op på NBAiKL siden omkring frokosttid.
ååååååårrhhh, sådan et sted mellem 8 og 18 vil jeg tro.
Håber at få [censored]t mig sammen til at gå på fitness om morgenen, og så kan det jo være at der dukker noget op på NBAiKL siden omkring frokosttid.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2007, 7:50Oprindeligt skrevet af: PacersSÅ SÅ SÅ.... Så er det i dag vi får løftet sløret 😀 Bliver spændende hvem der bliver de 5 nye kombetanter jeg skal kæmpe med i 2. div 🙂
SÅ SÅ SÅ.... Så er det i dag vi får løftet sløret 😀 Bliver spændende hvem der bliver de 5 nye kombetanter jeg skal kæmpe med i 2. div 🙂
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2007, 11:52Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin:hmm
Sumsar's Snakepit?
Chamborg Charmørs?
Kap Svin B-squad?
Stefans Comeback Kebabs?
Bornholm Retries?
Swedish T'Wolfs?Hvem får vi?
:hmm
Sumsar's Snakepit?
Chamborg Charmørs?
Kap Svin B-squad?
Stefans Comeback Kebabs?
Bornholm Retries?
Swedish T'Wolfs?
Hvem får vi?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2007, 13:10Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn😆 Bornholm Retries 😆
men, nu er siden så opdateret - så ikke mere gætteri, bortset fra at der er en enkel af expansion holdene der stadig ikke er offentlig endnu (mangler at fravriste hans 1. runde de næste 4 år før han kommer med).
😆 Bornholm Retries 😆
men, nu er siden så opdateret - så ikke mere gætteri, bortset fra at der er en enkel af expansion holdene der stadig ikke er offentlig endnu (mangler at fravriste hans 1. runde de næste 4 år før han kommer med).
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. maj 2007, 13:24Oprindeligt skrevet af: Miller31Og velkommen til de ny.
Dem havde svinet ikke helt luret:lol:
Endnu engang velkommen, i ligaen hvor det egentlig blot drejer sig om dårlig humor, hvilket tydeligt ses ved at DT og Svinet fører an!
Og husk det så Wukhang, Balkman er MIN!!!!!!!
Og velkommen til de ny.
Dem havde svinet ikke helt luret:lol:
Endnu engang velkommen, i ligaen hvor det egentlig blot drejer sig om dårlig humor, hvilket tydeligt ses ved at DT og Svinet fører an!
Og husk det så Wukhang, Balkman er MIN!!!!!!!