Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 116 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg ved sådan rent kalendermæssigt at kåringerne burde offentliggøres først, meeeeen... Jeg tror vi er mange der er ligeså spændte på hvem de nye GM'ere er 🙂

Det er jo i dag det skal offentliggøres 🙂 Håber snart vi ser nogle navne :tongue:

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Pacers skrev:
Jeg ved sådan rent kalendermæssigt at kåringerne burde offentliggøres først, meeeeen... Jeg tror vi er mange der er ligeså spændte på hvem de nye GM'ere er 🙂

Det er jo i dag det skal offentliggøres 🙂 Håber snart vi ser nogle navne :tongue:

Det er først d. 18.. Lidt for mange øl??:lol::lol::lol::lol:

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Miller31 skrev:

Pacers skrev:

Det er først d. 18.. Lidt for mange øl??:lol::lol::lol::lol:

He's guzzling them down obviously.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Så må der være blevet ændret i datoerne i kalenderen :p Var 110% sikker på jeg havde set det "kun" var 2 dage mellem dagene for offentliggørelserne.... hhhmmm... Nå, never mind :tongue:

tsk tsk tsk - næææ, ingen ændringer.. eneste lille ting er at jeg har skrevet at Draft Lottery er den 22. hvor det egentlig først er efter midnat og så den 23. 😉

....iøvrigt siden blev opdateret i eftermiddags...

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Iiiii altså Kurt man kan godt mærke du er ved og blive gammel og glemsom 😉

Det var nu Åby der fik et 1. runde pick for Pietrus og IKKE mig 😉 Tst tst

:e har jeg ikke fået rettet det shit endnu... det er en OMMER!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Umm... kan godt lide den nye opdeling på holdoversigten. D1 og D2...ummn.

KG som MVP, tjaa... han er fantastisk alsidig, fantastisk stabil, giver over hele linien, og dominerer en cat (er det Duncan vi snakker om?), og så var han på mesterskabsholdet! Nå, der kom forskellen.

Men det var altså stadig Deron, Wade, Josh, D.Howard som vandt skidtet for Ulvepigerne.

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Ja flot med opdelingen....

Glæder mig virkelig meget til at høre hvem vores nye GMer er, og glæder mig endnu mere til draft-lotteriet!

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Glæder mig også HELT vildt til draftet, til at scoute alle de kæmpetalenter som skal spice mit roster op... NOT!

ReferencerSide 116 af 635Reference