Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 101 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Nu skal man selvf. lige huske at det jo ikke gør det billigere at slippe af med en Duncan, Shaq etc. Det er jo kun når vi har med færdige kontrakter at gøre, så er ikke sådan at det ændrer en masse - men selvf. får en værdi når nu KG f.eks Vince eller KG opter ud til sommer og man så kan vælge at smide dem.

Et faremoment... nu kan man jo samle sine egne gamle waivers op hvis de står til nye kontrakter for så at smide dem gratis... lidt mærkeligt.

Woooaaaw, det her er så iøvrigt indlæg no. 1000 i denne tråd :O

Oprindeligt skrevet af: Gaflen

Jeg vil gerne undskylde jeg ikke har svaret i denne afsteming min mening var og komme med et svar her lørdag men blev ramt af en kraftig migrene:awch::awch::shaq::rip:, havde endlig planlagt og komme med et svar nu men da jeg er enig i det resultat der er faldet vil jeg holde mig fra det . det nye Waiver system er jeg også enig i og jeg glæder mig til og se hva der sker i fremtiden og undskyld til jer alle jeg ikke fik stemt =)

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

En spiller som BigZ ville have været langt mere værd i år, hvis vi havde haft den her regel. Han har givet stabile stats, og ikke været dyrere end konstant opsamling og waving af spillere fra FA i jagten på de stats ville være.

Jeg synes det er en fin tilføjelse.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Var i første omgang imod forslaget, men efter grundig overvejelse vælger jeg at stemme blankt, personligt ser jeg både fordele og ulemper ved systemet.

Så derfor vil jeg ikke afgive en stemme, men som nævnt er det efter grundig overvejelse.

Og så til dagens great news.

Renaldo Baaaaaaaaaaaaaaaalkman!

15-12-1-3-2

Det må siges at være en af de bedre rookie-lines i år, den knægt har upside, hate it or love it... I'm a Balkman-believer:clap:

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Jeg synes det lyder som et godt kompromis med tiltaget omkring to div.

Og jeg har hele tiden været fortaler for den tilføjelse i forfatningen, da det jo på den måde bliver endnu mere life-like 🙂

Oprindeligt skrevet af: HrNilsson

Enig med begge dele...kort svar, men der er ikke så meget mere at sige fra min side lige nu.

SÅ... nu snupper jeg titlen. Rasheed er i hus, og Grunts er ikke længere til at stoppe.

Emeka og Butler meldes endda tilbage inden offseason, og selv om Chris Paul er skadet, så venter han med operation til samme feriepauseperiode.

BOM BOM BOOOOOOMMMELUM... :tongue:

Så var GangStars største hul lukket, SG'en.

Vigtig brik til fremtiden hvor
Baronen, JoJo & AK47 er de store stjerner, der supleret med Tyrus, Granger og Bynum kan give et farligt hold alligevel.

Der lyttes i øvrigt til bud på Delonte West.

7-10-0-2-1

Endnu en godkendt nat af Balkman, han begynder at få mange minutter og Isiah virker som om han er bidt af knægten, det er en fælles forelskelse. Balkman er the next big thing!

Yeah, I'm a Balkman-believer:love:

Yes sir...

32 pts, 14 rebs, 3 ast, 2 blk.... så kender vi ligaens mest dominerende og mest skilled center igen: YAO MING.

Rasheed var også i kamp i nat, og Grunts jagt på placeringspoint i reboundkategorien gik dermed ind i den afgørende slutspurt. Lækkert at have en veteran ombord, de leverer altid i clutch:

3 rebounds :clap:

ReferencerSide 101 af 635Reference