Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

THE ULTIMATE INSIDER

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Stille start fra GangStars.

GM Christian Hansen har valgt at udsende en pressemeddelelse, hvor
sæsonstarten bliver gjort op.

Her bringes et uddrag fra meddelelsen og et par kommentare, i form af de lokale aviser.

Måske vi ikke har fået den bedste start, men jeg er egentlig også ligeglad, vi har våbene til at stå distancen og det er et spørgsmål om tid, før en slåskamp kan vende op og ned på ligaen.

Sådan lyder den kontante udmelding fra holdet med den stærk kriminelle bagrunds GM, om der lægges op

Om det er GM'en, der har arrangeret noget for at spænde ben for konkurrenterne, eller om han blot forventer holdets tidligere stjerne Artest, selv skaber noget, det vides ikke.

Det er ingen hemmelighed jeg var frustreret, men til rygterne om jeg har truet mine spillere på livet, kan jeg kun sige jeg ingen kommentare har. Nu levere de, så jeg gider ikke kigge tilbage.

Men noget må den særdeles intelligente GM, Hansen, have gjort.
For siden rygterne startede, har både Lewis og Curry leveret fantastiske kampe, med massere points og blocks, netop som holdet så ud til at være smidt i de kategorier.

Dog har GangStars nyt godt af, at Nash og Zach, har leveret en ganske godkendt sæsonstart, der har holdt dem inde i kampen om, at undgå sidstepladsen.

Vi har nydt sæsonstarten, det ser ikke blot ud til vi får et godt pick i næste års pick, i for af SuperForkes, men hele to, da Øl-holdet også er gået ned. Men helt ærligt, hvad kan man forvente, når de drikker så meget.

Om GM, Hansen, så har noget med Bornholmernes mange skader, det skal være usagt. Men med deres til tider skræmmende metoder, så er det svært ikke at henlede tankerne på dette. Og det må give dybe panderynker hos GM, Kofoed, der også må være en anelse naiv endnu ikke at have kigget den vej.

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

KORRUPTION SENDER ALPHAHANS NED I TABELLEN

GM Stefan Nellemoes er ikke i tvivl. Rundt omkring i ligaen foregår der skumle ting under diverse borde.

- >>Jamen se da lige på tabellen grønskolling! På en nat fik vi minus 10 point. Det er muligt at vi ikke rigtig havde folk i aktion, men stadig... det lugter langt væk udtaler en vred Nellemoes<<.

Lugten kunne dog også være Nellemoes selv, der i dagens anledning ligner en der har sprittet den hele natten. Slipset er løst, skjorten halvt åben og bukserne dækker de 2 bregner han har stående i det ene hjørne.

- >>nuvel, jeg fik da en fernet branca eller to, og nuvel, jeg har muligvis låst Jason Watt inde i mit skab, men fuld - det var jeg fandme ikke. Hvad er det for et beskidt sprog du bruger her lille dreng, spæn venligst ud af min dør omgående, før jeg hjælper dig på vej<<, lyder det fra den altid venlige Nellemoes, før deres udsendte vender snuden hjemad, med sig under armen en pose papirclips.

Stefan Nellemoes har gentagne gange taget min stolthed og mandom fra mig - så vi siger noget for noget.

Oprindeligt skrevet af: Pacers

Til Bornholms Tidende i dag udtrykker GM Kofoed stor utilfredshed den 15. november at være blevet hængt grundigt til tørre på Keeper Leagues officielle hjememside. Han raser over den nedværdigende behandling som "Kom-især i røven Ravn" tillader sig at bringe.

Dog vil han GM Kofoed idet følgende tage til genmæle overfor "Kom-især i røven", som jo virker mere korrupt og selvforherligende end en vis hr. Stern (og nej, der tales ikke om Howard Stern).

Ja, vi har jo heldigvis siden denne offentliggørelse af stillngen bevist voerfor os selv, at når alle mand er fit for fight og spiller op til niveau, som vi da indrømmer ikke har været tilfældet endnu i sæsonen, så kan vi spille om de bedste. Jeg har i dag foretaget en iskold matematisk beregning af stillingen. Som jeg vil forsøge at redegøre for i det følgende:

Vores hold har indtil nu spillet 44 kampe - gennemsnittet for hele ligaen er 47,5 kampe, hvilket vil sige vores mandskab mangler 3,5 kampe til gennemsnittet. Hvis vi tager udgangspunkt i dette, og i den atagelse at vores spillere vil spille op til samme produktion som hildtil kan man lave følgende regnestykke:

POINT: Dividerer og ganger man lidt får vi et resultat der 3 PP
REBOUNDS: 4,5
ASSISTS: 1
STEALS: 6
BLOCKS: 8,5
Samlet: 23PP

Her er der ikke taget højde for en forbedret trup siden sæsonstarten, en eventuel stigning i produktion som bl.a. Maggette står for med sin tilbagevenden og som stadig kun snitter 27mpg - men må forventes oppe 35mpg meget snart, en Okafor, som jeg ser stort forbedringspotentiale i - når først han får lidt mere selvtillid og sin FG% lidt op.

Så helt så skidt,mener jeg nu ikke det ser ud. Vi er fortrøstningsfulde inden den videre sæson 🙂

Bornholms Tidende takker GM Kofoed for sin tid og sit indlæg.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Commish Ravn's meget meget meget fjerne slægtning, GM Ravn blev af en unavngiven kilde med tilknytning til "the Ultimat Insider" spottet siddende på toppen af Solens pyramide i Teotihuacan tæt på Mexico City, i hvad der lignede en mediationsstilling... eller var det et alvorligt tilfælde af dårlig mave :geek:

Under alle omstændigheder lød de første uformelle meldinger på at GM Ravn i den grad var blevet snigløbet, bamboozelt, underrendt, back-stabbed, slagtet, rullet i tjære og ... vent - hvad er den lugt... hhmmm, var vist IKKE meditation.

Men med underretninger fra flere upålidelige kilder om en skandale sag, hvori Danish T'Wolves blev frarøvet Joe Johnson i et rent "stikken-fallos-ind-i-nedre-del-af-ryggen" scenario, konfronterede man GM Ravn, som dog kun havde ét at sige, mens han skyndte sig at dække en række af 12 nåle-bedækkede dukker til...

Jeg udtaler mig ikke om Jo-Jo-gate... det må stå for resten af ligaens regning, når de karma-løse bæster en dag møder deres skaber... hvis ellers Boris Karloff gider mødes med dem.

Hårdt presset... eller nærmere hårdt pressende (ja, han påstod stadig at det var meditation) fik han dog også -mellem tårer- fremstammet at...

De hundehovedet kan da bare komme an, med ligeså mange unfair midler de vil, om så de samler samtlige spillere på et All-Star hold, vil de stadig ikke kunne nå mig til sokkeholderne

...
og alt i mens Hr. Ravn hoppede op på sine stylter og kæmpede sig vej ned af den nu ganske ildelugtende pyramide, så fik vi lige en hoverende svada med på vejen..

Shaq og Josh Smith har endnu ikke spillet en kamp for mig, Livingston har været skadet hele sæsonen indtil videre, Baron Davis spiller skadet og med en skudprocent på 30, Bogut snitter -som eneste C- sølle 7-7-2 og alligevel tører jeg røv med resten af ligaen.... PUSSIES 😡

En tydelig forbandet Hr. Ravn (så ved vi hvad F.'et i hans navn står for) spankulerede hoverende ud af syne, rygtet på vej sydover, hvor han havde spottet en potentiel kommende super Guard på Galapagos-øerne... en 235 år gammel skilpadde, skulle efter sigende være knap så hurtig som den skadede Baron Davis, men stadig bedre end de andre holds startende point guards.

Hjemkommet til Danmark, fik vores kilde lige nået at indberette de ovenstående observationer af Ravnen (nej, han er ikke ornitolog), da en pressemedelelse tikkede ind via Røvters. Heri stod at læse, at Danish T'Wolves Klubejer - den stadig uidentificerede Mr. XTC - har bebudet at GM Ravn har nægtet at indgå i flere trades i denne sæson, men vil vise resten af NBAiKL verdenen at han kan gi' baghjul med den eksisterende trup, og iøvrigt ikke ønsker at indlede dialog med den gang korrumperede vatnisser, der forefindes i Danmarks bedste liga.

Efter endnu et vanvidstrade, denne gang med et så grumt dyr som et Svin, så er GangStars endt op med helt ny lineup.

Ud røg store spillere som Tyson Chandler og Jo-Jo, som dog begge hidtil har været store flops, ind kom adskillige stjerner.

Om dette udtaler GM Hansen. "Jeg kunne ikke lade vær, der kom et tilbud på mit eller fredede pick, men når tilbuddet er godt, så har alt en pris. Desuden er det jo begrænset hvor godt det er for rygtet at have en mand ved navn Gay på holdet, så jeg takkede ja. De er åbenbart velkomne hos kapitalister sådan nogle:sleep:

Også den berygtede Ron Artest landede hos hans første KL-hjem GangStars igen.

Artest hører hjemme her, lige siden jeg waivede Zach har intet fungeret, holdet er ikke det samme. Så vi satser på en god slåskamp i ny og næ, desuden er han kun et godt eksempel for resten af holdet sådan at være utaknemmelig overfor Pacers-ledelsen, ingen andre tog ham, og så skal jeg sq ikke ødelægge en så klog mands fremtid. Det var de kloge ord, inden Hansen atter fandt pistolen frem og fortsatte sin søgen efter hårde gutter.

Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

PIm van der Princengragt er set valsende rundt med Tyson Chandler på glødende kul i en fakirs baggård i Amsterdam.

Den kutteklædte GM, Anders Fledelius Palpatene udtaler affejende til nysgerrige journalister:

"Det er den eneste måde at behandle det der brokkeri på, mellemgulvsbrok kalder de det. Det finder jeg mig ikke i."

Stillet overfor spørgsmål angående afskedigelsen af en starting line-up - som kunne have placeret ethvert hold i den øvre halvdel - dagen før, svarer han blot:

"There can be only one... muahahaa..."

Så rygterne svirrer som fluer om hans rådne tandsæt, og oddsene på at Grunts bliver ligaens første hold med kun én spiller styrtdykker. Spørgsmålet er blot hvem? Boris Diaw er formentlig et godt bud på en 5 i 1 - men han er endnu ikke på holdet!

GM Nellemoes kåret som NBAiKLs mest sexede GM

I en rundspørge fredag blandt NBAiKL's 13 styks GM'er, var billedet det samme igen og igen. På spørgsmålet om hvilken GM der er mest sexet og har de pæneste fødder, var Nellemoes første navn hele 10 gange.

Som GM Anders Laier forleden udtalte, er Nellemoes i besiddelse af to helt fantastiske fødder:

- Her i Amsterdam (banker 3 gange på bordet, red.) har vi nok kliniker, og der hersker ingen tvivl i mit sind, om at jeg hellere end gerne ville være hans glædespige for en stund. De fødder er ganske enkelt de bedste i branchen, udtaler Laier.

Stefan Nellemoes er som sædvanligt beskedenheden selv.

- Nårh ja, en titel af den slag fra eller til, gør ikke det store for mig. Jeg er da glad for at Svinet sætter pris på mine fødder, og jeg håber naturligvis at han er af samme mening, når jeg under næste møde planter dem solidt i hans tarmsystem.

AlphaBrølets skræmmes af Nellemoes' ånde, der tydeligt afslører indtagelse af store mængder snaps og forlader ubemærket hans kontor, hvor Nellemoes har travlt med sit sædvanlige ritual, der indbærer urin, en bregne og svenske 70'er hits.

AlphaBrølet kan i dag afløre diverse ønskelister fra de 12 afdankede GM'ere i ligaen samt GM Nellemoes.

Skal man tro vores insider kilder, har holdende forunderligt nok valgt at hente spillere ind efter et tema, der passer til GM'en.

Listen ser således ud:

Danish TWolves - aldrende middelspillere uden god humor:

Joe Smith
Kurt Thomas
Hakeem Olujawon (forsøges overtalt til et comeback i disse dage)

Heavenly Hooters - unge spillere med "anderledes" erotiske drømme og fortællinger:

LeBron James
Trevor Ariza
Stefan Nellemoes

Amsterdam Grunts - middelaldrende spillere afhængige af coke og massagepiger:

Kobe Bryant
Shawn Kemp
Stefan Nellemoes

Vestsjælland Vikings - yngre spillere der stadig burde gå i skole fremfor at spille basket og spiller på harpe:

Andrew Bynum
Tyson Chandler
Stefan Nellemoes

Bornholm BeerGuzzlers - ældre spillere med håbløs sans for forretninger:

Ron Artest
Marcus Camby
Clyde Drexler (forsøges overtalt et comeback i disse dage)

Skive Sharks - yngre spillere med fede sko og turkort til Tivoli:

LeBron James
Dwyane Wade
Stefan Nellemoes

Åby Gamebreakers - ældre spillere med jaka bov i kosteskabet:

Steve Nash
Tim Duncan
Charles Barkley (forsøges overtalt til comeback i disse dage)

American Highflyers - yngre folk, der ikke kan spise med pinde og afhængige af brunekager:

Darko Milicic
Nate Robinson
LeBron James' søn

Højbjerg SuperForkes - ældre folk, med hang til rollespil og den 3 stjernede:

Kevin Garnett
Ben Wallace
Zydrunas Ilgauskas

Vestre JailBlazers - spillere med hang til flex og håndjern:

Stromile Swift
Kenyon Martin
Stefan Nellemoes

Djursland GangStars - yngre spillere med hang til brie og røvslikkeri på redaktionschefen:

Rafael Araujo
Kirk Hinrich
Stefan Nellemoes

Århus City Royals - yngre spillere der elsker hvidt skrald og tysk cider:

Eddy Curry
Dwight Howard
Stefan Nellemoes

Odense AlphaHans - ingen aldersgruppe, blot spillere der er lavet af glas:

Absolut Jenna, Katalog ID 3554
Briana Loves Jenna, Katalog ID 3551
Jenna Loves Animals, Katalog ID 3548

Som det ses af listen, der er yderst bemærkelsesværdige ønsker, mest nævneværdigt naturligvis Amsterdam Grunts' ønske om Stefan Nellemoes, der må siges at være en eftertragtet herre på markedet for tiden.

Nellemoes fordømmer afsløring

[Billede]

I sidste uge udgav Richard Ragnvald en DVD, kaldet Richards Finest Moments.

På denne DVD kan man blandt andet se et release party i Hr. Ragnvalds sommerhus. Efter små 2 timers party titter GM for Odense AlphaHans, Stefan Nellemoes, frem på skærmen, og får sig en uheldig hovedrolle.

Nellemoes kan ses liggende i ske med Johnny Reimar, med en dyne op til navlen, og en paletkniv tapet om den ene hånd.

Stefan Nellemoes kan naturligvis ikke løbe fra sandheden, men prøver at fjerne fokus fra sin intime stund med Johnny Reimar, ved at give Ragnvald skylden for alt ondt i verden.

- "Det er helt utroligt det her. Her gik man og troede at man skulle til et lille intimt forestående med Richard og Johnny, langt væk fra stess, jag og Joey Moe - og hvad sker der så? Man bliver offer for kapitalismen. Richard har fra starten brugt mig for at få hits på hans hjemmeside, til stor glæde for hans største sponsor, fjernnavlelugten.dk.

Jeg finder mig dog ikke i den slags, og sammen med Johnny overvejer jeg, hvad der skal ske, med henblik på et sagsanlæg.

Det er beklageligt at disse klip er kommet til offentlig skue, da nogle småfnisende GM'ere formentlig vil finde det useriøst at forhandle med mig i fremtiden" udtaler Nellemoes, før helvede bryder løs.

Ind på kontoret træder Ragnvald ham selv, og med ét farer Nellemoes op, binder Ragnvald fast til hans efterhånden visne bregne, finder strikkesættet frem (hvad han bruger det til, ville han senere hen dog ikke afsløre, red.) - og får i løbet af få minutter Ragnvald til at hyle mere end Stenløse Spejderlejr, når Nellemoes i bedste B.S Christiansen stil tager de unge purk på overlevelses kursus, der indbærer 48 timer i naturen uden mad og hvor eneste væske man må indtage er sin makkers urin.

- "Det er vejen frem, hvis man vil være MVP" forklarer Nellemoes sin forholdsvis utraditionelle metode.

Nellemoes selv har 2 kommende MVP kandidater nu, på sit AlphaHans mandskab, da han forleden fik handlet sig til unge Amare Stoudemire, der har besluttet sig for først at gå på banen så sent som februar, for at bruge mere tid på træningsbanen, så han kan blive bedre.

- "Se dét er arbejdsiver der vil noget, det kunne du lære noget af" vrisser Nellemoes, hvorefter han ud af den blå luft hiver sit lem frem, og begynder at spille Safri Duo på fax maskinen.

Om han nåede at spille nummeret færdigt, vides ikke - deres udsendte stak af da første akt var vel overstået.

En snestorm er ikke blot over Danmark, men over hele Europa, hvilket har skabt stort kaos i de fleste lande.

Skræmmende for som man siger, så viser vejret på folks fødselsdag, hvordan de har været i løbet af året, hermed kan vi på ingen måde længere så tvivl, GM Hansen er en hård nyser.

Skræmmende må det være alt det han har gjort, rygterne vil at gangsterne de seneste dage er blevet truet med at blive skudt adskillige gange til træning, hvis de ikke har leveret stærkere i kampene, men det virker tilsyneladende.

Imponerende har Steve Nash leveret 16 ast i nat, mens Josh Howard for hver gang han spiller gør det bedre og bedre, ligesom Mehmet Okur må skræmme de fleste, han bliver bare ved, næsten som duracel.

Skader har derimod ramt GangStars hårdt, men til det bringer GM'en en alvorlig advarsel.

"Den næste der så meget som snitter mine spillere får ikke skudt knoppen af eller noget, det er sq for primitivt. Nej, jeg skal derimod personligt sørge for han kommer til at bruge en uge i enrum med GM Ravn og GM Stefan Nellemoes."

Noget der burde holde enhver spiller fra så meget som rører en af de hårdtslående spillere.

Til slut kan vi slutte af med et skræmmende rygte om T-Macs nyfødte barn, således skulle GangStars ledelsen, som indebærer, Dennis Rodman, Mike Tyson, Stig Tøfting, Roy Keane og midlertidigt ansatte Ron Artest der er ansat, når han ikke indspiller raps. Ja, alle de ledere, skulle planlægge en mindre bortførelsesaktion, der bliver sat i værk en af de følgende dage.
Det skulle ikke være for at få T-Mac til holdet, nej, som man siger hos GangStars, så er det bare for at få lidt sjov i gaden, og måske forhindre Vikings' ubestridte stjerne i at spille de kommende uger.