Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

THE ULTIMATE INSIDER

ReferencerSide 22 af 22
Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Nellemoes: Chciałbym spędzić swoje życie z Toba.

Det er kun 24 timer siden, at Stefan Nellemoes med tårer i øjnene, skrev under på en handel med de grå ulve. Handlen bestod blandt andet i, at den polske hammer, vor generations Bill Russel møder David Hasselhoff, forlod Slagelse for at tage nordpå.

Stefan Nellemoes har længe haft et fantastisk forhold til Marcin Gortat, og det var derfor en grådkvalt Nellemoes vi mødte mandag morgen.

"Glæden ved dette job er væk. Jeg kan ikke længere smile. Jeg kan ikke sove. Jeg kan ikke danse. Intet giver mening, uden Marcin."

Det kan allerede ses på kontorets indretning, at der er sket ting og sager. Væk er samtlige billeder af Gortat. "Det var simpelthen for hårdt at se på hans søde smil og hans fantastisk flotte lægmuskler". Alt hvad der er tilbage på væggen, er coveret fra Britney Spears' første CD, forstørret og indrammet:

[Billede]

"Britney vil aldrig kunne overtage Marcins plads. Aldrig. Familiens anden hund, vil aldrig få samme status som den første."

Med denne sætning, beder en stortudende Nellemoes om at få udskudt interviewet. Han er ramt af stor smerte, og er tydeligvis ikke i stand til at snakke om bruddet endnu.

Mens vi pakker vores ting, kan vi hører ham mumle:
Chciałbym spędzić swoje życie z Toba.

... alt imens han knuger et indrammet billede af en halvnøgen Gortat. På hjemvejen slår vi "Chciałbym spędzić swoje życie z Toba" op, og finder ud af at det betyder "Jeg vil dele resten af mit liv med dig" på polsk. Den kærlighed, den kærlighed.

GM Nellemoes: Fyr Christian Hansen

Vi har netop modtaget denne korte pressemeddelelse fra Stefan Nellemoes:

"Forleden lovede Diller31 højt og helligt at komme med et indspark i vores fælles forum. Intet har vi hørt. Intet. Jeg var af den overbevisning, at Diller31 var til at stole på. Jeg tog fejl.

Vi er klar over at man hos Gangstars er længe om at tage sig sammen. Se bare på deres store håb, Ricky Rubio, verdens første Justin Bieber klon. Han var to år at komme ind i ligaen, så jeg formoder, at vi om to år får at indlæg fra Diller31, hvor han brokker sig over, at Rubio snitter 1½ assist og fire scorede teenagetøser dagligt.

Slutteligt vil jeg meddelelse, at jeg sender min dybeste medfølelse til den smukke polak, der nu er låst fast i det modbydelige jyske. Kocham cię, Marcin. Kocham cię."

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Djursland GangStars udvider i Europa

[youtube]tsenoOvoRD0[/youtube]

Til tonerne af skønne Eylem kan Djursland GangStars med stolthed præsentere holdets seneste nyerhvervelse, Enes Kanter. Dermed fortsætter GangStars de udvidelser mod øst i spillerstaben, hvor man i disse tider udvider hurtigere end EU.

En anden nyerhvervelse kunne nemlig forleden præsenteres, da Marcin 'The Polish Hammer' Gortat blev hentet fra GM Nellemoes gennem GM Ravn. Efterfølgende har Gortat som altid gået stille med dørene, men dog hurtigt udtalt: Det var med stor glæde GM Hansen hentede os. Tiden hos Nellemoes var den værste i mit liv, dagligt tvang han mig til at urinere på Johnny Reimar og ham selv. Til slut ville han endda have mig til at flytte til Slagelse, dér satte jeg dog grænsen og gik i strejke. Jeg glæder mig derimod til at spille for GM Hansen, en sand gentleman.

Dernæst fortsatte Gortat videre ud i det jyske til tonerne af den underskønne polske Gosia, som GM Hansen ifølge rygterne brugte, da han lokkede Gortat videre i livet: [youtube]DrajCrXbkVM[/youtube]

Slutteligt skal en europæer mere præsenteres. Her er alle ord dog overflødige. Vi ved hvem han er. Lækker som paella, dejlig som rødvin, stærk som en tyr, varm som stranden en sommerdag og næsten ligeså smuk som den spanske fodboldlegende, Guti.

Det er selvfølgelig Ricky Rubio der er tale om. Et fænomen, som ikke behøver yderligere introduktion. Lad os i stedet alle lytte til dejlige Loona, der er næsten ligeså godt et menneske som Rubio:
[youtube]rYAKYCyOIXk[/youtube]

End ikke et pick 30-40?

GM Stefan Nellemoes er i disse dage ganske aggresiv. Han tilbragte onsdag aften på skadestuen efter at have voldtaget brødristeren. Hvorfor han gjorde det, fortæller han her:

"Jeg har i de sidste par dage kæmpet hårdt for at få bare ét pick til, i den tunge ende af dette semi-bløde draft, og har tilbudt en del GM's at overtage deres pick mod at tage deres waivers.

Der har kun været en enkelt der var villig til at handle, men her mødte vi dog urimelige krav. Derudover snakkede vi kort med Djursland Gangstars, men her var kravet, at for at få et pick, skulle vi tage eurofloppet Rubio retur. Nej tak.

Vi må derfor erkende vores nederlag, og forventer ikke at kunne skaffe et pick på dette tidspunkt. Vi er dog interesserede så længe vores mand er ledig. I det øjeblik han bliver taget, trækker vi stikket ud, og så er det for sent at komme af med waivers til en desperat mand som mig."

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Djursland GangStars eller Euro No Niggas?

Sidst vi hørte fra Djursland GangStars, var det i forbindelse med præsentationen af de fantastiske tre; Kanter, Gortat og Rubio. Siden da er meget vand løbet til floden eller, som andre vil sige, meget [censored] løbet fra Stefans [censored].

Ikke bare én men hele to yderligere europæere skal præsenteres hos Djursland GangStars. Først og fremmest drejer det sig om Jan 'Smooking Hot Girlfriend' Vesely. Vesely har frabedt sig en præsentation med dejlig musik og smukke trunter, han har nok i sin egen kæmpe blondine. Om sine egne muligheder som GangStar udtaler Vesely:
"Jeg er født i Tjekoslovakiet, har tjekkisk pas, har spillet i Slovenien og senest tre år i Serbien. Jeg føler jeg er kommet til det rette sted og ser frem mod en stor fremtid."
Vesely har tidligere offentligt erklæret, at han elsker serbisk musik meget bedre end amerikansk, så måske der er noget om snakken.

Som en anden teenager på Sunny Beach er det for GangStars' GM Hansen ikke nok at have spillere med relationer til Polen(Gortat), Tyskland(Gortat), Tyrkiet(Ilyasova+Kanter), Tjekkiet(Vesely), Slovenien(Vesely) og Spanien(Rubio). GM Hansen gik med sit sidste draft pick efter, at lukket det sidste hul på Balkan. Hvordan gør man så det? Ja, man drafter selvfølgelig en Bojan Bogdanovic. En kroat, som har fået sin basketball-opdragelse i Montenegro og Spanien. GangStars føler sig stolte af at kunne præsentere Bogdanovic, selvom ingen ved hvem han er. Af samme årsag er yderligere præsentation overflødig.

Selvom rygterne går på, at Djursland GangStars planlægger at trække sit hold ud af NBAiKL og i stedet rykke teltpælene til det ikke-lockoutede Euroleague, så dementerer GM Hansen dette i et nyligt interview:
"Nej, vi forlader selvfølgelig ikke KL. Jeg sidder i udvalget for korruption, hvor vi vetoer alle handler GM Svupper, GM Døssing og GM Strand planlægger, sådan et sted forlader vi ikke. Det er dog korrekt, at vi et kort øjeblik overvejede det, efter det korrupte svin, Commish Ravn, nægtede os nyt holdnavn og logo."

I den forbindelse er vi hos Djursland Tidende kommet i besiddelse af, hvad der tilsyneladende skulle have været Djursland GangStars' eller rettere Euro No Niggas' nye holdlogo
[Billede]

Planen var desuden at Euro No Niggas til holdets hjemmekampe selvfølgelig skulle indlede med den seneste vindersang fra Eurovision Song Contest.
På den måde skulle den europæiske forsamling føle sig hjemme hos GM Handen. Ifølge andre dokumenter Djursland Tidende er kommet i besiddelse af, skulle også et andet franchise have fået afvist et holdskifte. Her er tale om Brøndby Big Ballers, som skulle ønske at skifte navn til African Big Cocks(ABC). Det havde det korrupte svin, Commish Ravn, dog også afvist totalt. Primært af frygt for hvordan GM Nellemoes ville reagere når holdet kommet til Slagelse. ABCs kampe skulle for øvrigt spilles til tonerne af 20.000 vuvuzelaer.

For tiden går rygterne også på, at GangStars har ansøgt GM Ravn om dispensation, således at vi fra FA i næste sæson må hente to spillere og disse blot vil tælle som én på holdets RD-plads. Her er selvfølgelig tale om ingen ringere end The Døssing Brothers.

De sidste rygter vi fra avisen kan berette om er, at Downtown Sydhavn fortiden overvejer at samle spillere op fra samtlige lande som ikke hører under Europa, USA eller Afrika, i et desperat håb for at få sin roster til at give mening. Spændende projekt, hvorfor det i den grad kan ærgre at Yao Mings fod ikke klarer det bedre.

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

I Peacocks lejren er der ro og mag, selvom fans står udenfor arenaen og fejrer 3 pladsen fra sidste sæson, med flag hvor der med store bogstaver står. The Flying Penums will rule the league world.

Lederen for fangruppen, Markus Meatstick Malone ( som pigerne kalder ham ude i byen, MMM) udtaler at han ser frem til den nye sæson, blandt andet ser han frem til holdets 3 nyeste spillere

Jordan Hamilton, Norris Cole og Jeremy Tyler, som forhåbentlig kan gøre sig i rotationen på holdet.

Jordan Hamilton og DeAndre Jordan er allerede kendt som the Jordan brothers ude i byen, og pigerne er ville med replikken, at de har været jorden rundt ; )

Der er dog lidt tvivl om Tyson Chandler og Luol Deng er at finde på holdet næste år, de vil gerne blive men er forstående overfor capsituationen, og Tyson har sagt han gerne vil signe for en minimum hvis det er det der skal til, men hvis Holder tilbyder ham en kontrakt på 10 mill, ville han da ikke sige nej,

Coach Regnman håber da også på at have begge til rådighed næste sæson, og håber at se Tyson tilbage i storform som han var for 3-4 sæsoner siden da han spillede for Hornets. Ellers står DeAndre klar til at tage over som holdets startende center.

Desuden er Wild Thing begyndt at skyde sammen med spicy Curry, og han træner sit overblik sammen Obi Wan Kenobi, så han er begyndt at spille med lukkede øjne, for at lade sanserne tage over

GM Nellemoes: Rolig, Rolig

[youtube]j40BAN0K1Zg[/youtube]

Jeg, Stefan Nellemoes, har Dags Dato anmodet Kommisær Kurt F. Ravn om, at finde nye lokaler til ligaens hovedkontor efter henvendelse fra denne.

Vi har således valgt at være foregangsmænd for den globale NBA verden, og sat strejken skakmat. Da vi ikke kunne blive enige om samtlige punkter i vores nye overenskomst, er der stadig små detaljer der forhindrer os i at genoptage arbejdet i skrivende stund.

Vi har dog lagt en fornuftig plan, alle parter er overordnet enige, og nu handler det om at finde de nye lokaler hurtigst muligt, blive enige om et nyt navn og bekæmpe de tekniske forhindringer vi står over for.

Samlet står vi stærkest, og det forventes at alle i ligaen vil bifalde de nye lokaler. Vi må dog imidlertid anmode om tålmodighed, og indtil vi kan afsløre de nye lokaler, henviser vi folk til at bruge den gammeldags metode, når en eventuel handel er klar - debatten.

Dette er i øvrigt skrevet uden Komiske Commish' accept, dog må han formodes at være enig. Hvis ikke, giver jeg en omgang.

På egne vegne,
Jeres Stefan Nellemoes

NELLEMOES VENDER SNART TILBAGE

Bogense Tidene kan nu afsløre, det som alle andre  ved - GM Stefan Nellemoes har købt sig ind i NBAiDL. I sommeren 2027 bliver ligaen beriget med den flamboyante, erotiske - og ja, nederdrægtige - GM/Alt mulig mand, som mange har skreget på i årevis.

Vi vender tilbage med nyt, så snart vi har noget - det eneste vi kan præsentere, er holdets logo, stærkt inspireret af en af de helt store legender, Darko Milicic:

FEDT logo 👏👏👏

Stefan Nellemoes har reageret på dette opslag.
Stefan Nellemoes

SKANDALØSE SCENER I BOGENSE

Stefan Nellemoes havde i dag inviteret hele sportspressen, Bogenses borgere, Hans Majestæt Kong Frederik 10. af Danmark samt Kølig Kaj til pressemøde, i anledning af Bogense Bricklayers' indtræden i NBAiDL fra sæsonen 2027-28.

Allerede fra første sætning stod det klart, at det vanvid, som ligaen over flere omgange har oplevet fra Hr. Nellemoes, på ingen måde må forventes at blive mindre i fremtiden. Tværtimod. For det første, viser det sig, at holdet ikke officielt er klar til at indtræde i ligaen, da der fortsat kun er tale om mundtlige aftaler. Derefter lagde GM Nellemoes ud med en anekdote om et af byens mange vartegn, Manneken Pis – der er er en kopi af den tissende figur i Bruxelles. Den, som altid, berusede Nellemoes fortalte om dengang i 1938, hvor Bogense fejrede sit 650-års købstadsjubilæum. Her var det planen, at figuren skulle tisse øl i stedet for vand, men da den ikke var bygget til al den skum fra den dejlige humle, gik man med appelsinlemonade i stedet. Herefter begyndte han at snakke om, at han selv havde hørt historien i et DR program med Jan Gintberg, der åbenbart besøgte Bogense engang.

Før Nellemoes havde færdiggjort anekdoten, havde tre journalister forladt pressemødet – de vidste godt hvad der var på vej.

"Nå men, I er her jo ikke kun for at høre på spændende historier fra vores fantastiske by", sagde Nellemoes, som en advarsel om, at vi nu skulle høre på noget nyt vrøvl.

Herefter forsøgte GM Nellemoes at koble sin medbragte stationære PC til en projekter, men da han fandt ud af, at man skulle bruge et HDMI-stik, opgav han, da han ikke ved hvad det er.

"Ligaen, mine kammerater og det danske folk har talt. De har råbt, skreget og skrevet. Til mig. Til aviser. På Twitter, Instagram og selv som kommentarer på diverse hjemmesider med voksent indhold. Budskabet har været klart: Jeg skulle hjem. Til mit hjertebarn. Min muse. Min digitale elsker. Jeg skulle hjem til NBAiDL.". Så langt så godt. Men godt blev hurtigt til skidt, da Nellemoes som bekendt kan skifte personlighed fra et øjeblik til et andet. Pludselig blev tonen markant mere alvorlig, og så blev diverse GMs og spillere ellers anklaget for alverdens slendrian.

"Jeg har dog gjort det klart over for relevante myndigheder, at jeg med min indtræden fremover vil stille større krav til optimeringen af performance. Det skal være SLUT med ikke at snyde, uanset om man har base i Norge eller Fredensborg. De dage, hvor man kunne tillade sig IKKE at pumpe sig med alverdens anabole steroider, stoffer, druesukker og ulovligt importeret fiskeolie er OVRE!".

"Jeg kommer til, som GM og tilfældigvis også Commish, at indføre hyppige test af al personale. GM, spillere, massører (specielt de kvindelige) og bolddrenge M/K. Det sig værende blodprøver, EKG, urinprøver og undersøgelse af prostata – også hos kvinderne. Jeg kommer naturligvis til at stå for langt de fleste af undersøgelserne. Ikke mindst af prostata. Jeg skal være sikker på, at vi fra 2027 og frem, får en liga, hvor det er tydeligt HVEM der virkelig ønsker at nå til tops, og hvem der er tilfreds med at være en nulbon. Dem er der desværre for mange af, som det ser ud nu.". GM Nellemoes valgte her, at holde et udprintet screenshot af et excelark op, hvor han viste en liste med hele 9 GMs, som ifølge Nellemoes ikke er værdige til at være i ligaen.

"For at vise, hvordan vores fremgangmetode vil være, ikke mindst ifm. de rektale undersøgelser, skal jeg bede om fire frivillige. Vi starter med en kvinde. Gerne dig fra Ekstra Bladet, med det lange lyse hår – vi starter med dig" sagde Nellemoes, uvidende om, at det var en mand. Da sandheden gik op for Nellemoes, brød helvede løs. Stakkels Karsten Klunkestein fra Ekstra Bladet blev skubbet ned af bordet, viklet ind i mikrofoner og med underbukserne nede om anklerne, så de få resterende journalister og Kølig Kaj, som havde takket ja til tilbuddet grundet løftet om gratis cowboytoast, havde frit skue til alt det vi ikke ville se.

Jeg selv tænkte her, at det måtte være nok Nellemoes for i dag. Der er grænser for, hvor meget man holde til i hans selskab, så jeg pakkede pænt mine ting og forlod ubemærket seancen, lettere rystet over hvad jeg havde været vidne til. Senere på aftenen bankede det på min dør. Et grønt bud afleverede en buket blomster og en indpakket gave. I buketten lå et kort: "Beklager min opførsel. Det kommer sikkert til at ske igen, så undskyld på forhånd. Her er lidt du kan hygge dig med alene i aften". Åh nej, tænkte jeg. En lettere smal, men 20 cm lang gave var pakket knap så diskret ind. Rødvinen var en af dem til 29.- fra Rema 1000. Gaven havde ganske rigtigt karakter af sexlegetøj. Til hvad og hvorhenne, vil jeg ikke skrive. Jeg har ikke brugt fire år på journalisthøjskole for at skrive om billig rødvin og analkugler.

Jeg skal skrive om NBA Fantasy. Om Bogense. Om de to ting, og nu desværre også GM Stefan Nellemoes. Det bliver ikke sjovt. Hverken for mig, for læserne, for de andre GMs eller nogle andre i dette land faktisk. Men det er med GM Nellemoes, som det er med Frie Grønne vælgere. De er her. Det er ikke rart, men lige nu kan vi ikke lave om på det. Vi kan forsøge at tale med fornuft. Vi ved godt, at det ikke nytter noget, men vi må ikke stoppe med at prøve. Håbet lever. Fornuften skal nok sejre. Bare ikke hos Nellemoes. Heller ikke denne gang.

ReferencerSide 22 af 22