Ny NBAiKL side/domæne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 10:09Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesHej tøser. Jeg er på ingen måde færdig med den nye keeper league side.
DOG er vi nået så langt, at vi rykker derind med det samme, således at vi kan få sparket gang i ligaen igen.
På den nye side skal I oprette jer med jeres handle herinde.
Jeg mangler en del ting, ikke mindst fordi jeg ikke kunne lave en nem overførsel fordi den gamle og nye side har forskellige systemudgaver. Lige nu er jeg ved at rette holdsider, hvor det dog kun er Æ, Ø, og Å der skal rettes. Det er hurtigt klaret.
Men alle handler der ikke er kommet på herinde, kommer på inde på den nye side så hurtigt som muligt - send evt. en besked til mig med hvilke handler der mangler.
Løbende vil enkelte blive "lært op" i hvordan man opdaterer handelssiden og holdsider, så det går hurtigere i fremtiden.
Fejl, mangler og forslag modtages gerne.
PS - husk at I skal oprette jeres holdtråd på ny - vi magter ikke at kopiere ind fra denne database, det er for rodet. Så hvad angår debat, starter vi fra nul. Også med snakke tråden...
Domænet skal I da også have: http://www.nbafantasy.dk/
Hej tøser. Jeg er på ingen måde færdig med den nye keeper league side.
DOG er vi nået så langt, at vi rykker derind med det samme, således at vi kan få sparket gang i ligaen igen.
På den nye side skal I oprette jer med jeres handle herinde.
Jeg mangler en del ting, ikke mindst fordi jeg ikke kunne lave en nem overførsel fordi den gamle og nye side har forskellige systemudgaver. Lige nu er jeg ved at rette holdsider, hvor det dog kun er Æ, Ø, og Å der skal rettes. Det er hurtigt klaret.
Men alle handler der ikke er kommet på herinde, kommer på inde på den nye side så hurtigt som muligt - send evt. en besked til mig med hvilke handler der mangler.
Løbende vil enkelte blive "lært op" i hvordan man opdaterer handelssiden og holdsider, så det går hurtigere i fremtiden.
Fejl, mangler og forslag modtages gerne.
PS - husk at I skal oprette jeres holdtråd på ny - vi magter ikke at kopiere ind fra denne database, det er for rodet. Så hvad angår debat, starter vi fra nul. Også med snakke tråden...
Domænet skal I da også have: http://www.nbafantasy.dk/
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 10:24Oprindeligt skrevet af: CrickNår jeg prøver at "edit profil" bliver jeg logget ud igen....
Jeg har fuldstændig glemt hvad vores yahoo mails hedder... er det f.eks..... Aarhuscitywildcats@yahoo.com????
Når jeg prøver at "edit profil" bliver jeg logget ud igen....
Jeg har fuldstændig glemt hvad vores yahoo mails hedder... er det f.eks..... Aarhuscitywildcats@yahoo.com????
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 10:56Oprindeligt skrevet af: madsberggreenCrick skrev:
Når jeg prøver at "edit profil" bliver jeg logget ud igen....samme her - Firefox
Crick skrev:
Når jeg prøver at "edit profil" bliver jeg logget ud igen....
samme her - Firefox
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 11:24Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoesffs - kigger på det :-)...
ffs - kigger på det :-)...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 11:38Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKan I nu? Og er det kun i FF?
Underligt, for jeg har ikke problemet...
Kan I nu? Og er det kun i FF?
Underligt, for jeg har ikke problemet...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 11:50Oprindeligt skrevet af: madsberggreenStefan Nellemoes skrev:
Kan I nu? Og er det kun i FF?Underligt, for jeg har ikke problemet...
nu virker det for mig
Stefan Nellemoes skrev:
nu virker det for mig
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 11:54Oprindeligt skrevet af: madsberggreenmadsberggreen skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
nu virker det for mig
Hov, ikke helt - jeg har prøvet at opdatere min emailadresse, men selvom siden siger den er opdateret, står den email du har anført sgtadig i min profil.
madsberggreen skrev:
Stefan Nellemoes skrev:
nu virker det for mig
Hov, ikke helt - jeg har prøvet at opdatere min emailadresse, men selvom siden siger den er opdateret, står den email du har anført sgtadig i min profil.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 12:01Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKunne du ændre kodeordet?
Kunne du ændre kodeordet?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 12:11Oprindeligt skrevet af: madsberggreenja
ja
Citat fra NBAinfo Arkiv på 3. november 2011, 12:12Oprindeligt skrevet af: Miller31Jeg kan slet ikke logge ind. Bruger Safari.
Jeg kan slet ikke logge ind. Bruger Safari.