Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 68 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kapitalistsvin

Efter løbende at have set Kurts snit hale ind på mig, udligne, og overhale bankede jeg taktfast næven i panikknappen, og sprængte holdets franchiseplayer i s[censored]r og stykker.

Nu må jeg nok indrømme, at det hele ser noget usikkert ud, men er på den anden side ovenud begejstret for de Hall of Fame kaliber talenter, der skal kæmpe om Util-pladsen året ud.

Holdets politik havde ellers indtil nu været "6 man strong", men nu minder det pludselig lidt mere om Rileys hykleriske "15 strong" (12 så da...).

Kampen om den sjette starterplads står mellem:

Stephen Jackson
Villanueva
Marvin Williams
Shaun Livingston
Dorell Wright
Thabo Sefolosha
Travis Outlaw

Ingen tvivl om at de på skift vil spilde stjernenætter på bænken 😐 ...det må blive en game time decision.

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

sprængte holdets franchiseplayer i stykker

😆 Du må længere ud på landet hvis du skal overbevise folk om at Artest var i nærheden af at være det værd du fik for ham :e

Kirilenko var min franchiseplayer... Artest var et af atomerne!

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:
Artest var et af atomerne!

Atom..- vil nu hellere kalde ham autonom, med den slags stenkast: 5.9-15.1 FG over hele sæsonen...

Oprindeligt skrevet af: bozzy

Du må længere ud på landet hvis du skal overbevise folk om at Artest var i nærheden af at være det værd du fik for ham

Endnu engang kom haterne :rip: Men hovedsagen er, at jeg fik en top spiller og en ung lovende pg (og et 1.rd pick), for tre "måsker" som alligevel vil være utroligt svingende de næste par år. Måske bliver ingen af dem til noget, måske bliver alle. Men her ved jeg hvad jeg får B)

Og Artest passer utroligt godt ind på mit hold med hans hustle points. Og fremtiden på PG er sikret med Ridnour og MoWill som begge stadig er unge...

Dermed er holdet nu :

PG - MoWill , Ridnour, Speedy
SG - Kobe, R.Davis
SF - Artest, R.Davis
PF - Al Jeff, Wilcox
C - B.Miller, Wilcox, Zo (og snart Al Jeff)
Utill - R.Davis / Ridnour.

Oprindeligt skrevet af: Miller31

14 - 6 - 13 - 4

Man skulle da være et skarn hvis man ikke var lidt forelsket i Baronen:love:

Er det spillede kampe per sæson de sidste 4 år?

:nanana:

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Kapitalistsvin skrev:
Er det spillede kampe per sæson de sidste 4 år?

:nanana:

.. jeg troede det var de fire kommende?

Synes ikke jeg vil filosofere for meget over Josh Smith og hans eskapader i nat - men det hjælper da når nu der er DNP'ere fra Wade og Bosh.

Og så må jeg ikke gøre grin med Bo længere - for indtil videre i denne uge så har han bedste hold :e .... og det er så FØR handlen selvfølgelig.

ReferencerSide 68 af 635Reference