NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 13:18Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinEfter løbende at have set Kurts snit hale ind på mig, udligne, og overhale bankede jeg taktfast næven i panikknappen, og sprængte holdets franchiseplayer i s[censored]r og stykker.
Nu må jeg nok indrømme, at det hele ser noget usikkert ud, men er på den anden side ovenud begejstret for de Hall of Fame kaliber talenter, der skal kæmpe om Util-pladsen året ud.
Holdets politik havde ellers indtil nu været "6 man strong", men nu minder det pludselig lidt mere om Rileys hykleriske "15 strong" (12 så da...).
Kampen om den sjette starterplads står mellem:
Stephen Jackson
Villanueva
Marvin Williams
Shaun Livingston
Dorell Wright
Thabo Sefolosha
Travis OutlawIngen tvivl om at de på skift vil spilde stjernenætter på bænken 😐 ...det må blive en game time decision.
Efter løbende at have set Kurts snit hale ind på mig, udligne, og overhale bankede jeg taktfast næven i panikknappen, og sprængte holdets franchiseplayer i s[censored]r og stykker.
Nu må jeg nok indrømme, at det hele ser noget usikkert ud, men er på den anden side ovenud begejstret for de Hall of Fame kaliber talenter, der skal kæmpe om Util-pladsen året ud.
Holdets politik havde ellers indtil nu været "6 man strong", men nu minder det pludselig lidt mere om Rileys hykleriske "15 strong" (12 så da...).
Kampen om den sjette starterplads står mellem:
Stephen Jackson
Villanueva
Marvin Williams
Shaun Livingston
Dorell Wright
Thabo Sefolosha
Travis Outlaw
Ingen tvivl om at de på skift vil spilde stjernenætter på bænken 😐 ...det må blive en game time decision.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 13:29Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravnsprængte holdets franchiseplayer i stykker
😆 Du må længere ud på landet hvis du skal overbevise folk om at Artest var i nærheden af at være det værd du fik for ham :e
sprængte holdets franchiseplayer i stykker
😆 Du må længere ud på landet hvis du skal overbevise folk om at Artest var i nærheden af at være det værd du fik for ham :e
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 13:59Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinKirilenko var min franchiseplayer... Artest var et af atomerne!
Kirilenko var min franchiseplayer... Artest var et af atomerne!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 14:10Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
Artest var et af atomerne!Atom..- vil nu hellere kalde ham autonom, med den slags stenkast: 5.9-15.1 FG over hele sæsonen...
Kapitalistsvin skrev:
Artest var et af atomerne!
Atom..- vil nu hellere kalde ham autonom, med den slags stenkast: 5.9-15.1 FG over hele sæsonen...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 14:30Oprindeligt skrevet af: bozzyDu må længere ud på landet hvis du skal overbevise folk om at Artest var i nærheden af at være det værd du fik for ham
Endnu engang kom haterne :rip: Men hovedsagen er, at jeg fik en top spiller og en ung lovende pg (og et 1.rd pick), for tre "måsker" som alligevel vil være utroligt svingende de næste par år. Måske bliver ingen af dem til noget, måske bliver alle. Men her ved jeg hvad jeg får B)
Og Artest passer utroligt godt ind på mit hold med hans hustle points. Og fremtiden på PG er sikret med Ridnour og MoWill som begge stadig er unge...
Dermed er holdet nu :
PG - MoWill , Ridnour, Speedy
SG - Kobe, R.Davis
SF - Artest, R.Davis
PF - Al Jeff, Wilcox
C - B.Miller, Wilcox, Zo (og snart Al Jeff)
Utill - R.Davis / Ridnour.
Du må længere ud på landet hvis du skal overbevise folk om at Artest var i nærheden af at være det værd du fik for ham
Endnu engang kom haterne :rip: Men hovedsagen er, at jeg fik en top spiller og en ung lovende pg (og et 1.rd pick), for tre "måsker" som alligevel vil være utroligt svingende de næste par år. Måske bliver ingen af dem til noget, måske bliver alle. Men her ved jeg hvad jeg får B)
Og Artest passer utroligt godt ind på mit hold med hans hustle points. Og fremtiden på PG er sikret med Ridnour og MoWill som begge stadig er unge...
Dermed er holdet nu :
PG - MoWill , Ridnour, Speedy
SG - Kobe, R.Davis
SF - Artest, R.Davis
PF - Al Jeff, Wilcox
C - B.Miller, Wilcox, Zo (og snart Al Jeff)
Utill - R.Davis / Ridnour.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 15:12Oprindeligt skrevet af: Miller3114 - 6 - 13 - 4
Man skulle da være et skarn hvis man ikke var lidt forelsket i Baronen:love:
14 - 6 - 13 - 4
Man skulle da være et skarn hvis man ikke var lidt forelsket i Baronen:love:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 15:14Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinEr det spillede kampe per sæson de sidste 4 år?
:nanana:
Er det spillede kampe per sæson de sidste 4 år?
:nanana:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 15:17Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesKapitalistsvin skrev:
Er det spillede kampe per sæson de sidste 4 år?:nanana:
.. jeg troede det var de fire kommende?
Kapitalistsvin skrev:
Er det spillede kampe per sæson de sidste 4 år?:nanana:
.. jeg troede det var de fire kommende?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 15:20Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnSynes ikke jeg vil filosofere for meget over Josh Smith og hans eskapader i nat - men det hjælper da når nu der er DNP'ere fra Wade og Bosh.
Synes ikke jeg vil filosofere for meget over Josh Smith og hans eskapader i nat - men det hjælper da når nu der er DNP'ere fra Wade og Bosh.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 13. december 2006, 15:33Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnOg så må jeg ikke gøre grin med Bo længere - for indtil videre i denne uge så har han bedste hold :e .... og det er så FØR handlen selvfølgelig.
Og så må jeg ikke gøre grin med Bo længere - for indtil videre i denne uge så har han bedste hold :e .... og det er så FØR handlen selvfølgelig.