Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 581 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Svupper

reignmannr1 skrev:
Du kan vel ikke være så overrasket over Lawson fik sit gennembrud, der gik jo rygter om de ville trade felton,

Du skal nok barr have en ny strategi : )

Eller håbe på vores liga går helt ned 😀

Oprindeligt skrevet af: KnatLouie

Svupper skrev:

reignmannr1 skrev:
Du kan vel ikke være så overrasket over Lawson fik sit gennembrud, der gik jo rygter om de ville trade felton,

Du skal nok barr have en ny strategi : )

Eller håbe på vores liga går helt ned 😀

Jeg har faktisk gået og håbet lidt, at vi kunne drafte helt forfra (så kunne jeg også udvælge mit eget hold fra begyndelsen.. men det kommer jo nok ikke til at ske (ville også være synd efter så mange år), så jeg må kæmpe videre fra bunden... det heldige er også, at mit hold nu ikke kan synke meget dybere 😛

Mht. Lawson, så handlede jeg nok lidt hovedløst, da jeg tænkte, at han nok ville blive ved med at levere 10-2-4-½ fra bænken, nu hvor Felton kom til byen med sine career-highs fra NY.. og nu er Felton selvfølgelig også røget ude med en skade, haha.. men tillykke til Jens for at have narret ham fra mig med sit top-10 pick.. nu er det så 100% op til mig selv at forsøge at få hentet en spiller af samme kaliber hjem i årets svage draft.. Exciting stuff indeed. B)

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Jeg er stadig på kig efter en big man jeg kan spille resten af sæsonen, mens Varajao er ude. Jeg er særligt interesseret i en der kan bidrage med blocks.

Det behøves ikke være en spiller for fremtiden jeg modtager, men omvendt kan jeg heller ikke ofre for meget for en reservespillerfor resten af året, da jeg sidder ret solidt på tredjepladsen lige nu, uden udsigt til hverken at rykke op eller ned.

Jeg forestillerm ig umiddelbart at en sådan handel tager udgangspunt i Robin Lopez, Splitter, Buddinger, Fernandez, Varajao eller Stuckey, men intet et off limits for det rigtige bud.

Jason Richardson kan iøvrigt erhverves gratis, hvis man har råd til hans udløbende kontrakt - hvem ved, måske bliver han go to guy eller får en billig kontrakt næste år?

Oprindeligt skrevet af: reignmannr1

Havde Bo ikke samlet Booker op eller hva er der sket?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

20. Marts 2011
Vestre JailBlazers har valgt at waive
SG Kobe Bryant
C Shaquille O'Neal
og i stedet give kontrakt til
F Trevor Booker
PF/C Channing Frye

ok man han er bare blevet fjernet igen på yahoo

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

øøøhhh bøøøøh, ved ikke lige hvilken brain fart der tog effekt der, havde smidt ham på hos Bo, og så har jeg fået smidt ham af igen :_doh

Nu skulle Booker the Forward Hooker være på plads bag tremmerne i Vestre.

nå ok kunne godt være han var røget til Peacocks jo : P

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Hvorfor indrømmer Stefan ikke bare, at Marvin kun er fyret fordi han ikke er klar på en trekant med Stefan og Birthe Rønn Hornbech?

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Ikke helt dårligt, at de to spillere jeg havde i aktion i nat, deltog i 3xOT kampen...

Det betød en masse minutter, og 29-16-5 til Odom og 24-16 til Gortat med to blocks (så han nu snitter 12-9-1.2 på kun 28 minutter for Suns).

Flere 3xOT til mine spillere, FLERE 3xOT!

ReferencerSide 581 af 635Reference