NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 0:53Oprindeligt skrevet af: Martanic7 - 9 - 13, så er det op til dig Gordo
(En flad tyver på, at J-Rich nu scorer 30 point med 8 rebounds, 6 assists og 3 steals som fyld)
7 - 9 - 13, så er det op til dig Gordo
(En flad tyver på, at J-Rich nu scorer 30 point med 8 rebounds, 6 assists og 3 steals som fyld)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 0:55Oprindeligt skrevet af: MartanicHvordan er det i øvrigt. Er det 5 kampe en spiller skal starte på en position, for at han bliver mulig at benytte på den plads ? I Yahoo spillet ville jeg allerede nu kunne ha' valgt J-Rich på SF pladsen.
Hvordan er det i øvrigt. Er det 5 kampe en spiller skal starte på en position, for at han bliver mulig at benytte på den plads ? I Yahoo spillet ville jeg allerede nu kunne ha' valgt J-Rich på SF pladsen.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 4:25Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesMartanic skrev:
7 - 9 - 13, så er det op til dig Gordo(En flad tyver på, at J-Rich nu scorer 30 point med 8 rebounds, 6 assists og 3 steals som fyld)
2 - 2 - 3 (1-10FG)
Rise to the occasion young fella!
Martanic skrev:
7 - 9 - 13, så er det op til dig Gordo(En flad tyver på, at J-Rich nu scorer 30 point med 8 rebounds, 6 assists og 3 steals som fyld)
2 - 2 - 3 (1-10FG)
Rise to the occasion young fella!
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 9:01Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinBarbosa ligner en helvedes masse points i år, krydret med 4 ast og et block er det vel godkendt i nat.
Lidt skuffet da jeg så CP3 med kun 3 reb og 2 stl... men de 34 points tager jeg da gerne! :hug:
EDIT: Det er en nasty backcourt-indsats Gangstars havde sig i nat Baron + Barbosa:
5 reb, 13 ast, 3 stl, 1 blk, 66 pts 😮
Barbosa ligner en helvedes masse points i år, krydret med 4 ast og et block er det vel godkendt i nat.
Lidt skuffet da jeg så CP3 med kun 3 reb og 2 stl... men de 34 points tager jeg da gerne! :hug:
EDIT: Det er en nasty backcourt-indsats Gangstars havde sig i nat Baron + Barbosa:
5 reb, 13 ast, 3 stl, 1 blk, 66 pts 😮
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 10:43Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinI øvrigt kan jeg se at NBA.com har opdateret, så nu kan man under "My Team" se resultater for hver dato. Blot skal man vælge "results" frem for standarden "schedule"...
Se! Alle mine mails til dem har hjulpet B)
Nu mangler vi bare en bedre oversigt over hvor mange kampe ens hold har spillet... så kan vi med ro i sindet stikke en dolk ind i ryggen på Yahoo og dreje rundt til luften fiser ud af skidtet og det falder dumpt, tungt, blødt, døende til jorden :shy:
I øvrigt kan jeg se at NBA.com har opdateret, så nu kan man under "My Team" se resultater for hver dato. Blot skal man vælge "results" frem for standarden "schedule"...
Se! Alle mine mails til dem har hjulpet B)
Nu mangler vi bare en bedre oversigt over hvor mange kampe ens hold har spillet... så kan vi med ro i sindet stikke en dolk ind i ryggen på Yahoo og dreje rundt til luften fiser ud af skidtet og det falder dumpt, tungt, blødt, døende til jorden :shy:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 12:57Oprindeligt skrevet af: Miller31Me loooooooooooove fantasy...
Baronen + Barbosa = :love::love::love:
Nørj en nat, synes ligesom ikke jeg ser så meget til jer andre for tiden? Udover lige svinet, men ham havde jeg heller ikke liiiiige regnet med at slå i år - hvilket egentlig også var tilfældet for Wolves, Hooters, AlphaHans og Gamebreaker.. Men når I flopper er det godt vi andre kan.. MUHAHAHA
Me loooooooooooove fantasy...
Baronen + Barbosa = :love::love::love:
Nørj en nat, synes ligesom ikke jeg ser så meget til jer andre for tiden? Udover lige svinet, men ham havde jeg heller ikke liiiiige regnet med at slå i år - hvilket egentlig også var tilfældet for Wolves, Hooters, AlphaHans og Gamebreaker.. Men når I flopper er det godt vi andre kan.. MUHAHAHA
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 12:58Oprindeligt skrevet af: Stefan NellemoesGodt at andre kan nyde lidt succes i starten - så der ikke er lutter triste miner, når sæsonen er slut :hug: .
Jeg går ikke i panik fordi jeg ikke ligger nummer et efter 10 dage :nanana: .
Godt at andre kan nyde lidt succes i starten - så der ikke er lutter triste miner, når sæsonen er slut :hug: .
Jeg går ikke i panik fordi jeg ikke ligger nummer et efter 10 dage :nanana: .
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 13:50Oprindeligt skrevet af: KapitalistsvinOk ok ok... Ron Artest er ligaens bedste fantasyspiller indtil nu. Men Emeka Okafor ligger sgu no.2 i forhold til vores liga :clap:
Derefter følger kendte navne som:
3 - Jermaine O'Neal 😮 (et throw away fra ligaens no.2...)
4 - Lebron James
5 - Shawn Marion
6 - Marcus Camby
7 - Kevin Garnett
[...]
38 - Ridnour :clap:
39 - Villanueva :hug:
[...]
45 - Okur
46 - Kobe Bryant 😮
[...]
54 - Darko Milicic :hmm:
Ok ok ok... Ron Artest er ligaens bedste fantasyspiller indtil nu. Men Emeka Okafor ligger sgu no.2 i forhold til vores liga :clap:
Derefter følger kendte navne som:
3 - Jermaine O'Neal 😮 (et throw away fra ligaens no.2...)
4 - Lebron James
5 - Shawn Marion
6 - Marcus Camby
7 - Kevin Garnett
[...]
38 - Ridnour :clap:
39 - Villanueva :hug:
[...]
45 - Okur
46 - Kobe Bryant 😮
[...]
54 - Darko Milicic :hmm:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 14:01Oprindeligt skrevet af: MartanicJeg går ikke i panik, jeg er bare chokeret lige nu 🙂
Men det er bedre, efter denne weekend :hmm:
Jeg går ikke i panik, jeg er bare chokeret lige nu 🙂
Men det er bedre, efter denne weekend :hmm:
Citat fra NBAinfo Arkiv på 10. november 2006, 14:02Oprindeligt skrevet af: SlamduncanNR 3 NR 3 NR 3 NR 3 :nanana:
om jeg så ender sidst i ligaen, vil d. 10 november stå skrevet som den dag jeg lå nr. 3 :hug:
NR 3 NR 3 NR 3 NR 3 :nanana:
om jeg så ender sidst i ligaen, vil d. 10 november stå skrevet som den dag jeg lå nr. 3 :hug: