Du skal være logget ind for at oprette emner eller lave indlæg

NBAiKL: SNAKKE-TRÅD

ReferencerSide 396 af 635Reference
Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Der var ikke andre ønsker denne uge end dit, så yup - ingen andre gad din mand Mads 😉

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Nice - Jamen så kan Ansjoserne introducere nyeste mand i truppen, Chuck Hayes. 7 et halvt points, 7 en halv rebounds, knap 2 assist og knap et block. Ikke prangende, indtil man ser mandens vanvittige 2,4 steals per kamp!

Oprindeligt skrevet af: Crick

David Stern har lige har lige været fremme og sige, at Chuck Hayes steals bliver frataget ham, da hans straffeskud giver NBA et dårligt ry... 😉

Oprindeligt skrevet af: Stefan Nellemoes

Der findes kun én Chuck - og vi snakker Norris *indsæt billede af Stefans erektion her*

Oprindeligt skrevet af: Jenner

Det er da utroligt at mit 2. runde pick (et FA pick up) og min 35 årige FA signing totalt udspiller min nye franchise center der koster 15 mil hvilket er 5 gange så meget som de to andre tilsammen!

Big Ben med 16 boards, 3 blocks og 3 steals og Frye med 18-10-1-1-1, ikke værst, og der er virkelig brug for det når Blake er ude og Brand laver samme stunt som JO gjorde da jeg hentede ham i sin tid!

Oprindeligt skrevet af: Crick

Dejligt at have J. Howard tilbage så kan jeg endelig stille op med en fuld roster.

Det ville dog ha' været endnu bedre hvis yahoo, havde oplyst at han allerede ville spille igår og ikke havde ham listet som "muligvis tilbage i næste uge".... :@

Oprindeligt skrevet af: Miller31

Jeg synes det er fedt, at henter Jenner en PF eller C og kalder ham sin franchisespiller, så går han ned.

Først var det Big Ben, så var det JO, så var det Griffin og nu Elton Brand..

Måske man skulle spørge Unibet for odds på næste offer?

Oprindeligt skrevet af: Crunch

Jeg fik så primært Al Thornton ud af den trade med Brand og han har da også været lige til at lukke op og skide i indtil videre:)

Oprindeligt skrevet af: Kurt F Ravn

Thornton er rigtig kommet i Nellies dog-house (har nu heller aldrig været andet end en atletisk ego spiller uden D ).

I det hele taget bør der kun være to NBA klubber man som fantasy GM ALDRIG NOGENSINDE skal satse på, og det er Clippers Cursen og Nellie Cursen.

Oprindeligt skrevet af: madsberggreen

Danish TWolf skrev:
Thornton er rigtig kommet i Nellies dog-house (har nu heller aldrig været andet end en atletisk ego spiller uden D ).

I det hele taget bør der kun være to NBA klubber man som fantasy GM ALDRIG NOGENSINDE skal satse på, og det er Clippers Cursen og Nellie Cursen.

Tror du mener Dunleavys doghouse 😉

Jeg er selv noget så vred på Nellie over Biedrins minutter: Hver gang knægten får lov til at spille over 30 min er han en doubledouble-maskine, men Nellie mener åbenbart det er bedre at køre Morrow og Curry som centre...

@ Twolf - Aprops Biedrins, smider du så ikke lige Hayes på min yahoo-roster asap? Biedrins er jo småskadet nu, og spiller ad H til, så jeg kunne godt tænke mig at prøve min nye mand i en kamp eller to.

ReferencerSide 396 af 635Reference