NBAiKL: SNAKKE-TRÅD
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2009, 19:18Oprindeligt skrevet af: Smukke DirkJeg har en trade der venter på at blive godkendt, og den indbefatter at jeg modtager pick 32# så jeg vil tage mig den frihed at drafte, på "vegne" af Rimrockers...
Jeg har en trade der venter på at blive godkendt, og den indbefatter at jeg modtager pick 32# så jeg vil tage mig den frihed at drafte, på "vegne" af Rimrockers...
Citat fra NBAinfo Arkiv på 17. juli 2009, 19:59Oprindeligt skrevet af: Miller31Så fik det kære Svin valgt, ret godt at lande Colllison på det tidspunkt, når nu han havde misset netforbindelse.
Så fik det kære Svin valgt, ret godt at lande Colllison på det tidspunkt, når nu han havde misset netforbindelse.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2009, 18:53Oprindeligt skrevet af: SvupperHeld og lykke til folk med internet explorer.. vi har lige mistet halvdelen af rosterne i ligaen 😀
Held og lykke til folk med internet explorer.. vi har lige mistet halvdelen af rosterne i ligaen 😀
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2009, 20:54Oprindeligt skrevet af: KnatLouieSvupper skrev:
Held og lykke til folk med internet explorer.. vi har lige mistet halvdelen af rosterne i ligaen 😀Hent Firefox? Det er gratis og ca. 1 milliard gange bedre end Internet Exploder.
Svupper skrev:
Held og lykke til folk med internet explorer.. vi har lige mistet halvdelen af rosterne i ligaen 😀
Hent Firefox? Det er gratis og ca. 1 milliard gange bedre end Internet Exploder.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 18. juli 2009, 21:00Oprindeligt skrevet af: Miller31KnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Held og lykke til folk med internet explorer.. vi har lige mistet halvdelen af rosterne i ligaen 😀Hent Firefox? Det er gratis og ca. 1 milliard gange bedre end Internet Exploder.
Skift til Mac, det er dyrt og ca. 2 mia. gange bedre end Windows 😉
KnatLouie skrev:
Svupper skrev:
Skift til Mac, det er dyrt og ca. 2 mia. gange bedre end Windows 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 19. juli 2009, 21:50Oprindeligt skrevet af: Kurt F RavnAaaargh, så er der ingen grund til at jagte et 2. runde pick længere for farmand, nu nuppede GM Møssing sq Frye.
Den billige kontrakt i Phoenix kan være billetten til noget stort (han gjorde det jo godt i NYK til at start med... sååå).
Nå, håber så jeg tager fejl denne gang 😉
Aaaargh, så er der ingen grund til at jagte et 2. runde pick længere for farmand, nu nuppede GM Møssing sq Frye.
Den billige kontrakt i Phoenix kan være billetten til noget stort (han gjorde det jo godt i NYK til at start med... sååå).
Nå, håber så jeg tager fejl denne gang 😉
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2009, 2:52Oprindeligt skrevet af: JennerJa du gamle nu må vi se, godt forsøg på et jinx du har gang i der 😉
I New York var han jo ganske god endda på relativt få min, og han må have lært lidt af Aldridge i Portland. Nu skal Nash bare fodre ham, og Amare gå på pension for at lege pirat med klap for det dårlige øje, så burde der være ok gods i Frye. Mulighederne er der i hvert fald, og selv om jeg er lidt cap presset så var det værd at tage chancen synes jeg.
Ja du gamle nu må vi se, godt forsøg på et jinx du har gang i der 😉
I New York var han jo ganske god endda på relativt få min, og han må have lært lidt af Aldridge i Portland. Nu skal Nash bare fodre ham, og Amare gå på pension for at lege pirat med klap for det dårlige øje, så burde der være ok gods i Frye. Mulighederne er der i hvert fald, og selv om jeg er lidt cap presset så var det værd at tage chancen synes jeg.
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2009, 21:27Oprindeligt skrevet af: KnatLouieHar lidt på fornemmelsen at folk ikke kigger så meget på holdsiderne som de kigger på snakketråden.. så vil lige for en god ordens skyld (da jeg som sagt har god ordenssans) nævne her, at flg. spillere er sat til salg for en slik:
Al Harrington PF/C
Mo Williams PGSå hvis du har interesse i at erhverve dig en af de spillere rørende billigt, så smid mig lige en pb.. B)
Har lidt på fornemmelsen at folk ikke kigger så meget på holdsiderne som de kigger på snakketråden.. så vil lige for en god ordens skyld (da jeg som sagt har god ordenssans) nævne her, at flg. spillere er sat til salg for en slik:
Al Harrington PF/C
Mo Williams PG
Så hvis du har interesse i at erhverve dig en af de spillere rørende billigt, så smid mig lige en pb.. B)
Citat fra NBAinfo Arkiv på 20. juli 2009, 23:12Oprindeligt skrevet af: Miller31Jenner skrev:
I New York var han jo ganske god endda på relativt få min, og han må have lært lidt af Aldridge i Portland. Nu skal Nash bare fodre ham, og Amare gå på pension for at lege pirat med klap for det dårlige øje, så burde der være ok gods i Frye. Mulighederne er der i hvert fald, og selv om jeg er lidt cap presset så var det værd at tage chancen synes jeg.Hvem sagde jinx?
Jenner skrev:
Hvem sagde jinx?
Citat fra NBAinfo Arkiv på 21. juli 2009, 2:36Oprindeligt skrevet af: JennerNah prøver bare at håne Kurt og provokere ham da jeg kom ham i forkøbet. Men nu kan jeg jo godt se at jeg har sørget for 12mpg tll Frye næste år og en fabelagtig
4 - 3- 0.5 statline. Sådan er det at være GM Døssing
Nah prøver bare at håne Kurt og provokere ham da jeg kom ham i forkøbet. Men nu kan jeg jo godt se at jeg har sørget for 12mpg tll Frye næste år og en fabelagtig
4 - 3- 0.5 statline. Sådan er det at være GM Døssing